נפטרים מהכאב ראש: כך תנהלו את התורים של הלקוחות בצורה נכונה

יש לכם עסק קטן עם הרבה לקוחות? איזה יופי, נאחל לכם שהעסק שלכם יהיה תמיד מלא. אם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה, לנהל את זמן העבודה שלכם בצורה הטובה ביותר, ולהגיע למקסימום הלקוחות האפשריים, כדאי מאוד שתישארו איתנו.

הכנו לכם כאן מדריך קצר שבו נלמד כיצד אפשר לנהל את התורים של הלקוחות בעסק שלנו בצורה הטובה ביותר שתמנע מצד אחד מצב של עומס ויציאה משליטה, ומצד שני מצב שבו העסק עומד ריק ללא לקוחות.

 

ניהול תורות מסורתי וחסרונותיו

ניהול התורים המסורתי שכולנו גדלנו עליו התנהל דרך מזכירה ומכשיר טלפון. כל לקוח היה מתקשר למזכירה על מנת לקבוע תור, והיא היתה משבצת אותו ביומן גדול לפי תאריך ושעה. במרפאות או במקומות שאליהם אנשים חוזרים כמה פעמים, התור הבא היה נקבע מול המזכירה בסוף הטיפול הנוכחי.

כאשר היתה התנגשות עם מישהו אחר שכבר תפס את התור האדם היה נאלץ למצוא זמן אחר שנוח לו. מדובר על שיטה מסורבלת מאוד. היא גם דורשת להחזיק מזכירה במשרה מלאה שתחזיק ראש, יכולה לגרום לבלבול ולמצב שבו מזמנים שני אנשים לאותו תור, וגם לא יעילה כי במצב שבו אדם מבטל תור נשאר לנו חלון ריק.

ניהול תורות מסורתי וחסרונותיו

ניהול תורים נכון

מכיוון שאנו בשנת 2023, הכל כבר עובד דרך האינטרנט והמכשירים הסלולריים החכמים. כיום ישנה אפליקציה ייעודית שכדאי להכיר, שנבנתה במיוחד כמערכת לניהול תורים. אתם כבעלי העסק מגדירים מהן שעות העבודה של העסק, כמה זמן לוקח כל תור, כמה הוא עולה, וכמה אנשים יכולים להגיע במקביל.

הלקוחות שלכם פשוט קובעים לעצמם תור באופן עצמאי בליל צורך ליצור איתכם קשר ומקבלים מהאפליקציה תזכורת אוטומטית כאשר התור מתקרב. נשמע מעניין? פרטים נוספים תוכלו למצוא בקישור הזה https://tor.digital.

ניהול תורים נכון

יתרונות האפליקציה לניהול תורים

לאפליקציה לניהול תורים יש כמה יתרונות משמעותיים ביותר, אספנו כאן עבורכם כמה מהם:

  1. חסכון בזמן ובכסף – האפליקציה חוסכת לכם המון זמן מכיוון שאתם לא צריכים להיות בקשר עם לקוחות שרוצים לקבוע תור ואין להם מה להתווכח איתכם. הם פשוט נכנסים לאפליקציה ורואים איזה תור פנוי. היא גם חוסכת לכם את הצורך בעובד שיעסוק כל כולו בניהול התורים.
  2. ניהול מדויק, יעיל, ואמין – האפליקציה מאפשרת לכם לנהל מערך תורים באופן מדויק ואמין ומונעת טעויות אנוש שמביאות לתסכול של הלקוחות ושלכם. היא גם מאפשרת ללקוחות לנצל תור שהתפנה בלי שאתם תצטרכו להודיע להם עליו ובכך ממקסמת את תפוקת העבודה שלכם.

 

סיכום

אז אם יש לכם עסק קטן שמקבל לקוחות לפי תור, כדאי מאוד שתפנימו שבשנת 2023 אנו מנהלים את התורים והלקוחות שלנו בעזרת אפליקציה. זה מהיר, יעיל, מדויק, ורווחי. אתם צריכים עוד סיבות להשתדרג?

נפטרים מהכאב ראש כך תנהלו את התורים של הלקוחות בצורה נכונה

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »