נכס דיגיטלי: הנדל"ן החדש של 2020

לאחרונה מתגבשת מגמה חדשה בתחום ההשקעות, נכס דיגיטלי: הנדל"ן החדש של 2020, נכסים אלה יכולים ליצור הכנסה משמעותית למי שישכיל להשקיע בהם והם נחשבים להשקעה בסיכון נמוך באופן יחסי, במאמר הבא נסביר מהו נכס דיגיטלי, איך משיגים כזה ומה הדרך למקסם את הרווחים מהנכס שלכם.

אתר אינטרנט

אז במה מדובר?

נכס דיגיטלי בניגוד לנכס ממשי כמו דירה או עסק קיים במרחב הוירטואלי, הקמתו נחשבת לזולה וההכנסה ממנו יכולה להיות פסיבית, ללא השקעה יום יומית.

נכס דיגטלי יכול להיות קבוצת פייסבוק עם עשרות אלפי חברים, חשבון אינסטגרם פופולארי או ערוץ יוטיוב עם מאות אלפי צפיות, הנכסים מהסוג הזה יכולים לייצר הכנסה משמעותית מדי חודש בהשקעה מועטה יחסית. החיסרון המרכזי של נכסים מהסוג הזה הוא שבעלי הנכסים הללו כפופים למדיניות שיכולה להיות דרקונית לעיתים של פייסבוק וגוגל ושהם דורשים מהמשתמש להעלות תוכן על בסיס כמעט יום יומי.

פתרון אפשרי לסוגייה הזאת הוא בניית אתר אינטרנט, אתם היחידים שמחליטים מה יהיו החוקים באתר שלכם, תוכלו למשוך אליו גולשים רבים ולהשתמש באתר כדי למכור להם מוצרים או כדי לפרסם בו פרסומות.

איך משיגים נכס דיגיטלי

כדי להשיג נכס דיגיטלי אפשר לנקוט במספר פעולות, הראשונה פשוטה למדי וכוללת רכישה של נכס קיים. אתם יכולים לפנות לבעלים של קבוצה או דף ולבקש ממנו למכור לכם את הדף, בדומה תוכלו לפנות לבעלים של אתר אינטרנט או של ערוץ יוטיוב.

דרך אחרת היא להקים נכס כזה בעצמכם, בחינם באחת מהפלטפורמות החברתיות או בתשלום אתר אינטרנט. ככל שיהיו לכם יותר נכסים תוכלו לתמוך באתרים שלכם וליצור אקוסיסטם פיננסי שיפרה את עצמו.

ואיך עושים מנכס כזה כסף?

יש שתי דרכים מרכזיות להרוויח מנכס מהסוג הזה:

פרסומות – שיטות הפרסום משתנות מפלטפורמה לפלטפורמה, פייסבוק לא משלמת באופן ישיר למי שמשתמש בשירותיה, אולם בעלי קבוצות רבות מנצלים את אותן כדי לפרסם מוצרים בתשלום, אחד המקרים המפורסמים ביותר היה של סטטוסים מצייצים שנסגר על ידי פייסבוק ונפתח רק לאחר צו מבית משפט. אינסטגרם עובדת באופן דומה. יוטיוב לעומת זאת משלמת למשתמשים שמעלים סרטונים פופולאריים במיוחד, משתמשים מצליחים יכולים להרוויח מליונים מדי חודש מהיוטיוב בלבד. אתר אינטרנט יכול לפנות למפרסמים באינטרנט כמו גוגל וטאבולה על מנת שיפרסמו פרסומות באתר. ככל שיהיו יותר כניסות לאתר כך תגדל ההכנסה מהפרסומות מדי חודש.

למידע על פרסום בגוגל

מכירה של מוצרים – אם תפתחו קבוצה או אתר שעוסק בנישה מסויימת, למשל בריאות וכושר תוכלו למכור לגולשים לאתר מוצרים שלכם, ככה שתוכלו להשתמש בפלטפורמה הזאת כדי להגדיל את ההכנסות שלכם.

נכסים דיגיטליים מהווים אפשרות השקעה מעניינת במיוחד, היא למעשה מסמלת את העתיד של תחום ההשקעות ועם קצת עניין תוכלו להגדיל את ההכנסות שלכם בצורה משמעותית.

אולי יעניין אותך גם

מנהל השקעות מומלץ
השקעות
מנהל השקעות מומלץ

בחירת מנהל ההשקעות הנכון, היא החלטה מכרעת עבור אנשים המעוניינים להגדיל את עושרם ולהשיג את יעדיהם הפיננסיים. מנהל השקעות, אחראי לקבל החלטות השקעה מושכלות בשם

קרא עוד »
משקיע מתחיל
השקעות
המדריך למשקיע המתחיל

השקעות הינן דרך נפוצה לצבור הון עתידי. עם זאת, הן טומנות בחובן סיכונים מסוימים שיש להביאם בחשבון. מדריך זה נועד לסייע למשקיעים מתחילים להתמצא בעולם

קרא עוד »
השקעות נדלן בדובאי
השקעות
מיסוי השקעות נדל"ן בדובאי

השקעה בנדל"ן היא בחירה פופולרית עבור ישראלים רבים המעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם ולייצר הכנסה פסיבית. דובאי, במיוחד, הפכה ליעד אטרקטיבי להשקעות נדל"ן בשל

קרא עוד »