פספורטכארד – לא נוסעים לחופשת סקי ללא ביטוח נסיעות פספורטכארד

מתכננים את חופשת הסקי הבאה שלכם? קחו בחשבון שמדובר בחופשה עם סיכון גבוה, ועל כן ישנה חשיבות רבה לרכישה של ביטוח נסיעות, מהחברה המובילה כיום בישראל – חברת פספורטכארד.

מתכננים חופשת סקי? קחו בחשבון שלא נוסעים ללא ביטוח נסיעות מותאם

חופשת סקי הפכה בשנים האחרונות לחופשה המועדפת ע"י ישראלים רבים, זאת לאור העובדה כי כיום ניתן לרכוש חבילה שלמה של חופשת סקי במחיר משתלם ונוח. למעשה, אנו עדים לזינוק אדיר בביקוש לחופשות סקי, גם בעבור חובבים אשר מעולם לא גלשו. חשוב לזכור, כי בניגוד לחופשות אחרות – כאן מדובר בחופשת אקסטרים, אשר משלבת ספורט מסוכן ביותר אשר בגינו ניתן להיפצע, עד לכדי חילוץ. ניתן לשמוע לא מעט בתקשורת לצערנו אודות מקרים בהם אזרחים ישראלים היו מעורבים בתאונות סקי, וכתוצאה מכך נזקקו לטיפול רפואי ולעיתים אף פינוי. על כן, גם אם אין לכם רקע רפואי חשוב מאוד לרכוש ביטוח נסיעות, זאת גם לאור העובדה כי מדובר באחת התביעות הנפוצות ביותר בעולם הביטוח, לאור הביקוש של חובבנים לביצוע של ספורט אקסטרים אשר עלול לסכן אותם.

ילדים גולשים

ביטוח נסיעות קונים רק באמצעות חברת פספורטכארד

חברת פספורטכרד היא כיום החברה המובילה בישראל בתחום ביטוח נסיעות לחו"ל, וזאת לאור העובדה כי החברה שינתה את כללי המשחק בכל מה שקשור בביטוח נסיעות לחו"ל, ובפרט בכל הקשור לנסיעות לטובת חופשת סקי. למעשה, אם בעבר התרגלנו לפרוצדורה קשה ביותר אל מול חברות הביטוח אשר כללה הוצאה אישית של כספים ורק לאחר מכן הגשת תביעה, כיום באמצעות חברת פספורטכארד כל התהליך פשוט וקל, זאת לאור העובדה כי החברה פיתחה כרטיס מגנטי נטען אשר מאפשר לבצע פעולות במסגרת הכיסוי באופן מידי ובליווי אישי לכל אורך הדרך, כך שבמידה ותיאלצו להפעיל את ביטוח הנסיעות שלכם תוכלו להיעזר בכרטיס הנטען ולשלם בעבור טיפולים רפואיים באופן מידי, כמו גם אפשרות לקבלת חילוץ מוסק באופן מהיר בליווי של צוות רפואי. בנוסף, החברה מעניקה כיסוי מורחב בעבור מזוודות ורכוש אשר אבדו, כמו גם מוקד חירום וסיוע אשר פועל במשך 24 שעות ביממה.

נוסעים לחופשת סקי? זכרו קודם לכן ליצור קשר עם חברת פספורטכארד

את הכרטיס הנטען אותו מספקת החברה לקהל המבוטחים ניתן לקבל עד הבית או באיסוף משדה התעופה בן גוריון, כך שתוכלו לטוס לחופשת הסקי החלומית שלכם בראש שקט ובידיעה כי במידה וחלילה יתרחש אירוע, תקבלו את כל הסיוע המגיע לכם. על כן, אם אתם בדיוק לקראת נסיעה ושוקלים באיזו חברת ביטוח לבחור, אין ספק כי חברת פספורטכארד היא החברה הטובה ביותר בעבורכם, ובעבור בני המשפחה. למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר בעבור ביטוח נסיעות, צרו קשו במספר 072-3902143.

אולי יעניין אותך גם