5 מתנות ממותגות לעובדים שכדאי להכיר

כל מנהל מכיר את המשפט : עובד שמח יותר הוא עובד יעיל יותר.

המשפט הזה מבוסס על דברי אמת, כי כם בפועל במשרדים שונים ובעבודות שונות ניתן לראות כי עובדים שמרוצים יותר הם עובדים שיהיו יעילים יותר, בעלי יותר מוטיבציה לעבוד, מתעניינים יותר ובסופו של דבר פשוט עובדים טובים יותר.

אחת הדרכים הפשוטות ביותר לשמח את העובדים שלם היא קניית מתנות ממותגת לעובדים . אז מהן חמש המתנות הממותגות שכדאי לכם לקנות לעובדים שלכם ?

 

5 המתנות הממותגות במומלצות ביותר

  1. כרטיס גיפט קארד לחנות ממותגת – גיפט קארד לחנות ממותגת הוא המתנה המומלצת ביותר שתולו לתאר לעצמכם לקנייה לעובדים שלכם. כרטיסי הגיפט קארד משלבים בעצמם את שני האלמנטים שמתנגשים זה בזה והכי מקשים על בחירת מתנה לעובדים.

מצד אחד אתם לא מונעים את חופש הבחירה של העובדים שלכם ולא כופים עליהם מתנה מסוימת שלא בהכרח תתאים לכולם. מצד שני העובדים יוכלו לראות בגיפט קארד חשיבה אישית כי זה לא פשוט בונוס במשכורת. כרטיס הגיפט קארד הוא מתנה לכל עניין, מתנה זו  שונה בהיותה מכוונת לחנות מותג ספציפית .

חשוב לזכור שבחנות המותג הספציפית שתבחרו אתם גם תראו את ההתאמה המיטבית ביותר בינה לבין העובדים שלכם ואופי מקום העבודה שלכם.

  1. בקבוק מים חכם של המותג של Swiss – מי מאתנו לא שותה מים ? בקבוק מים חכם הוא מתנה פרקטית לכל עובד ללא הבדלי אופי. כל אחד מאתנו זקוק לשתיית מים וקבלת בקבוק מים חכם רק תגדיל את כמות המים שעובדיכם שותים ליום ויתאימו לכל אחד מהם. בקבוק המים החכם ישמור על קור וחום המשקה לאורך זמן ואפילו יראה את טמפרטורת הנוזל שבבקבוק.
  2. מעמד גמיש לפלאפון נייד ממותג – בעידן של היום מעטים האנשים שאין להם פלאפון נייד. מעמד גמיש לפלאפון הנייד יכול להיות יעיל לעובדיכם גם לנסיעות באוטו והן לישיבה בתוך המשרד והצבת הפלאפון מולם. הצבת הפלאפון תולם תגדיל את יכולת הזמינות של כל עובד ותתאים לכל מי שיש לו פלאפון חכם, שבימנו זה כמעט כולם.
  3. גרביים ממותגות של Costume Made – חברת הגרביים Costume Made הינה חברה מצליחה מאוד בעולם. מי מאיתנו לא גורב גרביים בעונות הקרות יותר. בתקופות קרות גרביים ממותגות הן מתנה מקסימה שיכולה לקרב בין העובדים באופן הומוריסטי וגם תהיה פרקטית מאוד בפועל.
  4. שרוול ללפטופ של Herschel – מתנה זו מתאימה במיוחד לעובדי ההייטק ולמשרדים שונים בהם יש את אותו סוג לפטופ. מתנה זו פרקטית מאוד לעבודה והיא מבית יוצר של חברה איכותית ביותר Herschel.

 

רכשו מתנות בחוכמה

זכרו ! התאימו בין אופי עובדיכם למתנה בה אתם בוחרים עבורם. בסופו של דבר עליכם לרצות ולשמח את העובדים באמצעות קניית מתנה איכותית וטובה, בהצלחה !

 

קופסאות קטנות

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »