מתי נצטרך לבצע בדיקת בדק בית?

אם אתם נמצאים בתהליכי רכישה של דירה, בנייה של בית או שיפוצים – הכתבה הזו בשבילכם. בדיקות בדק בית הן מהבדיקות החשובות ביותר שנוגעות לנכסים המשמעותיים יותר של חיינו – הבית או הדירה שלנו. בדיקות בדק בית נועדו בראש ובראשונה לבדוק ולנטר בעיות וליקויים בנכס בו אנו מעוניינים לרכוש ולצייר לנו תמונה מקיפה של תשתיות המבנה. בעזרת המומחים מחברת מבנים סיכמנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת על בדיקות בדק בית.

 

מה זה בדיקת בדק בית?

קודם כל, נרצה להסביר מה משמעות המושג בדק בית עבור אלו מכם שזו הפעם הראשונה שלהם. בדיקת בדק בית הינה בדיקה כוללת של תשתיות הבית או הדירה בה למעשה בודקים ליקויי בנייה, נזקים של התשתיות החיוניות ובלאי.

הבדיקה מתבצעת על ידי מהנדס מורשה שהוסמך לביצוע הבדיקה, כשבסופה ינפיק עבורנו דו"ח המפרט את כלל הממצאים בנוגע לנזקים ולליקויים שמצא. בדיקות בדק הבית עוזרות לנו לקבל תמונה של מצב התשתיות במבנה שלנו ולהבין מה הן נקודות התורפה שיש לקחת לתשומת הלב. הזנחה של הבדיקה עשויה לעלות לנו ביוקר בתיקונים אותם נצטרך לבצע בעתיד.

בדק בית

מה כוללת בדיקת בדק בית?

לרוב, בדיקת בדק בית תכלול בחינה של התשתיות החיונית של המבנה, כגון תשתיות המים, הביוב והחשמל, ואיתור נזקים כגון בעיות באיטום, נזילות ודליפות של גז ונוזלים. בכדי שהבדיקה תוכל להתבצע ביסודיות, המהנדס יבצע מספר בדיקות שונות, בכל פעם לתשתית אחרת.

 

מתי עושים בדיקת בדק בית?

לרוב, אנשים חושבים שבדיקת בדק בית מתבצעת רק במעמד רכישה של דירה "יד שנייה", אך למעשה לא כך המצב. כדאי ומומלץ לבצע בדיקת בדק בית בכל פעם כאשר אנחנו מקבלים לידנו תשתית בניין חדשה.

כלומר, גם כאשר אנחנו קונים דירה חדשה לחלוטין מקבלן, כאשר אנחנו בונים בית מאפס או כאשר אנחנו מבצעים שיפוץ כולל ומקיף לבית שלנו הנוגע גם בתשתיות המבנה. בדיקת בדק הבית נועדה בסופו של דבר להגן עלינו ולתת לנו את המידע הדרוש עבור הבית בו אנחנו נגור, לכן לא כדאי להקל ראש בחשיבותה ובאיכות הביצוע שלה.

 

איך הכי חכם לעשות בדיקת בדק בית?

אחרי שהבנו כמה גדולה חשיבותה של בדקת בדק הבית, נרצה לדעת איך נוכל לבצע אותה בצורה הנכונה. בכדי שנוכל לדעת בוודאות שבדיקת בדק הבית שלנו נעשתה בצורה המקצועית והאמינה ביותר, נרצה לא לקחת סיכונים מיותרים ולפנות לגורמים המומחים והמנוסים ביותר בתחום.

חברת מבנים – בדק בית ויעוץ הנדסי חרטה על דגלה מתן שירות מקצועי ואיכותי ביותר ללקוחותיה, בכדי שתוכלו גם אתם להנות מהרגשת ביטחון בבית האישי שלכם. אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים, אנו ממליצים להכנס לאתר החברה ולהתרשם ממגוון השירותים המוצעים על ידי החברה, וכן להסתכל על המגוון הרחב של לקוחות מספרים וממליצים על שירותי החברה.

בדק בית

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »