מקצועות מבוקשים בישראל של היום

צעירים רבים נתקלים בשאלה מה כדאי ללמוד 2023. גם אם בדיוק סיימתם את השירות הצבאי ואתם משתוקקים להתחיל את החיים, או שאתם עתידים לחזור מהטיול הגדול ממש בקרוב ואין לכם מושג מה יהיה השלב הבא בחיים. אבל לא רק צעירים תוהים לעצמם מה התשובה הנכונה לשאלה הזו.

למעשה, הרבה מבוגרים שמבינים כי הדרך שלהם דורשת שינוי – מקצועי, תעסוקתי, או שינוי בתחומי העניין. המציאות של היום גרמה לרבים להטיל ספק בכדאיות של המשרה, המקצוע או הדרך שלהם, ולא מעט אנשים מבררים על שינוי קרירה או יצירת הכנסה נוספת לקראת העתיד.

מבין המקצועות המבוקשים ביותר בישראל כיום, ייתכן שתמצאו תשובה לשאלה מה כדאי ללמוד 2023: על פי הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אותם מקצועות הם מפתחי תוכנה, מהנדסים, רופאים, מורים, אנשי שיווק, עורכי דין, פסיכולוגים ואנליסטים.

מנגד, חשוב שנדע להביט היטב במגמות שאנו חיים בתוכן – החלפה של עבודת המתכנתים באלגוריתמים של בינה מלאכותית, עודף היצע של עורכי דין בכל התחומים, שכר ותנאים מבישים שהובילו גלי ענק של רופאים ורופאות לעזוב את תפקידם במערכת הבריאות, עבודת שיווק תובענית שמסתכמת לשכר ממוצע.

מכללת אורין שפלטר

מה כדאי ללמוד ב2023?

לאור המידע שסקרנו כעת, נמליץ על תחום אחר, מבוקש לא פחות, שמחזיק בכל היתרונות שיתר מקצועות עבודה מעניינים: המקצועות הפיננסיים. מקצועות אלו לרבות ייעוץ כלכלי ושיווק מוצרים פיננסיים, השקעות ויזמות בנדל"ן, תכנון פנסיוני ומשכנתאות, יסודות הביטוח וסוכני ביטוח אלמנטרי – כל אלו ועוד הם מקצועות שהביקוש אליהם הולך ועולה וכך גם יתר הפרמטרים שלהם.

איך זה קורה? הקדמה מאריכה את תוחלת החיים ואת האפשרויות של כל אדם להחזיק בנכסים רבים, לכן ברור לכולם שביטוח הוא השקעה שהיא בגדר חובה אם רוצים להבטיח שמירה על איכות החיים.

יותר ויותר אנשים פונים לרכישה של נדל"ן או השכרה של נכסים – מה שמגביר את מעורבותם של אנשי המקצוע בתחומי המשכנתאות והנדל"ן בשוק. אם אתם רוצים להיות בטוחים שהמקצוע שלכם יישאר רלוונטי לאורך זמן, בחרו בהשכלה פיננסית שתבטיח לכם התברגות יציבה בתעשייה.

מקצועות עבודה מעניינים

נדל"ן והשקעות – מה בעצם לומדים?

אם אתם מתכוונים לבחור בכיוון הפיננסי, ברכותינו! אתם עושים צעד נכון ולו השלכות ארוכות טווח על איכות החיים שלכם ושל רבים אחרים. מסקרן אתכם תחום הנדל"ן? רוצים להיות חלק משוק שלא מפסיק לייצר הזדמנויות? רוצים לשלב יכולות תקשורת ושיווק עם הבנה פרקטית של נתונים והשקעות? לימודי נדל"ן והשקעות הם בדיוק בשבילכם.

אחת המכללות המובילות בישראל ללימודים פיננסיים היא מכללת אורין שפלטר הממוקמת בתל אביב ובחיפה. הלימודים במכללה מקנים לתלמידים יכולות רבות והכרחיות כמו בחירת אפיקי השקעה מתאימים, מיסוי ומימון נדל"ן, סוגי עסקאות, דיני מקרקעין וכיוצא באלו.

מה כדאי ללמוד2023

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »