מעבר לים – הכירו את ההשקעות בסלוניקי

הרבה ישראלים מכירים ואוהבים את סלוניקי. מדובר על העיר הכי גדולה במחוז מקדוניה שנמצא בצפון יוון, ולכן היא נחשבת לבירה של צפון יוון. מדובר על אחד מיעדי הנופש הכי שווים וקרובים, אבל היום נספר לכם שלסלוניקי יש פוטנציאל גדול הרבה יותר, ואתם יכולים להפיק ממנו רווח כלכלי.

 

השקעות בתחום הנדל"ן

הרבה מאוד אנשים עוברים בשנים האחרונות להשקיע יותר בתחום הנדל"ן. מחירי הדירות בארץ מטורפים לחלוטין ולא מפסיקים לעלות, ולכן האדם הממוצע מתקשה מאוד להשקיע בנדל"ן בארץ. מסיבה זו יש יותר ויותר אפיקי השקעה בנדל"ן במדינות שבהן מחירי הדיור עדיין סבירים. השקעות בסלוניקי הן אחד מתחומי ההשקעות החמים ביותר שיש כיום בענף של נדל"ן בחו"ל, והשקעה חכמה היום תוכל לסדר לכם רווח יפה מאוד בטווח הזמן הארוך.

נדלן

אז למה להשקיע בנדל"ן בעיר סלוניקי?

אספנו כאן עבורכם מספר סיבות שבגללן כדאי מאוד להשקיע בנדל"ן בעיר סלוניקי.

  1. מוסדות לימודים מתקדמים – בעיר ישנן שתי אוניברסיטאות גדולות שנחשבות לטובות ביותר באזור. אוניברסיטאות מושכות כמובן אוכלוסייה רבה ומסייעות לקידום ולהתפתחות העיר.
  2. מוקד תיירותי משמעותי – העיר סלוניקי היא מוקד תיירותי פופולרי מאוד. העיר מהווה מוקד משיכה לתיירים לאורך כל השנה. יש בה חופי ים נהדרים, אטרקציות תיירותיות, אתרי תיירות, מוזיאונים חשובים ואתרים היסטוריים ידועים. בנוסף, יש בעיר לא מעט מרכזי קניות, בארים, טברנות, בתי קפה, ומערך תחבורתי מעולה.
  3. אוכלוסייה בגיל צעיר יחסית – חתך האוכלוסייה בעיר סלוניקי הוא צעיר יחסית. זה אומר שיש לעיר עתיד ושבשנים הקרובות היא רק תלך ותתפתח.

 

באיזה אזור כדאי להשקיע בעיר סלוניקי

מכיוון שסלוניקי היא עיר גדולה, צריך לדעת גם באילו אזורים להשקיע. בדקנו עבורכם איפה כדאי להשקיע בסלוניקי וחזרנו עם תשובה חד משמעית. אזור מעולה להשקעה הוא המרחב של האוניברסיטאות. כפי שציינו, יש בעיר שתי אוניברסיטאות גדולות שבהן לומדים יחד מעל מאה אלף סטודנטים בכל שנה. הסטודנטים הרבים שמגיעים מחפשים כמובן דיור, וזו ההזדמנות הכי טובה שלכם להרוויח מזה כסף.

 

הצמיחה בשוק הנדל"ן בסלוניקי

המחירים ביוון נמצאים במגמת עלייה רצופה. בשלושת השנים האחרונות ישנה עלייה של קרוב ל- 17 אחוזים במחירי הדירות, כאשר בעיר סלוניקי עצמה המחירים עלו בשנת 2021 ב- 8 אחוזים. ערי נמל הן ערים חזקות שמחירי הנדל"ן בהן מטפסים בעקביות. לכן כדאי להצטרף כמה שיותר מהר, ולא לחכות לעוד עליות והתייקרויות במחירי הנדל"ן בעיר.

 

מה לבדוק לפני השקעה בנדל"ן בסלוניקי?

באופן כללי הבדיקות שצריך לבצע זהות לבדיקות שנעשה לפני רכישה של נכס בארץ. כדאי להבין את המחירים הריאליים, התשואה המשוערת, מצב הנכס – האם הוא דורש שיפוץ? מהם דיני המס, ומהם הסיכונים בעסקה.

 

סיכום

אם בא לכם להשקיע בנדל"ן אבל כאן יקר מידי, סלוניקי היא הכתובת.

סלוניקי

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »