כך תבחרו את מסלול המשכנתא הטוב ביותר עבורכם

הבנתם לאחרונה שהדרך היחידה שבה תוכלו להגשים את החלום על רכישת דירה היא על ידי משכנתא שתיקחו מהבנק? אם כך, אתם לא לבד. רוב האנשים בישראל צריכים את עזרת הבנק ולכן זה טבעי לראות שכל הבנקים מציעים משכנתאות מסוגים שונים. למעשה, תחום המשכנתאות בימינו כל כך נרחב, עד כי לא ברור לרוב האנשים מאיפה בכלל להתחיל. איך בוחרים את המסלול הנכון? והאם יש מסלולים טובים יותר מאחרים? אנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם אם גם אתם מתמודדים היום עם הדילמות הללו וכדאי שזה קורה לכולם. אין מסלול משכנתא אחד שיכול להיות מושלם עבור כל האנשים ולכן, אפילו אם החברים הכי טובים שלכם בחרו באופציה מסוימת, זה עדיין לא אומר שאותו מסלול יוכל להתאים גם לכם.

בית

חשוב לתכנן את המשכנתא

הסוד הגדול ביותר לגבי הנושא של בחירת מסלול למשכנתא, הוא לתכנן את הדברים. כלומר, זה אולי היום אתם מרווחים סכום מסוים ויכולים לעמוד בהחזרים מסוימים זה טוב ויפה, אך מה זה אומר על העתיד שלכם? אם, לדוגמא, ברור לכם שתרצו להרחיב את המשפחה, טבעי שזה יפגע בכושר ההחזר החודשי שלכם, פשוט כי עם הילדים גם מגיעות ההוצאות. מצד שני, אם סביר להניח שתרוויחו בעתיד הרבה יותר כסף לעומת מה שאתם מרוויחים היום, הרי שכושר ההחזר שלכם יגדל. משמעות הדברים היא שצריך לתכנן את המשכנתא שאתם לוקחים, כי הימים שבהם אנשים פשוט לקחו הלוואה גדולה לשלושים שנה עברו חלפו להם.

האם שווה לפנות אל יועץ שמתמחה בענף המשכנתאות?

זה לא סוד שיש היום הרבה יועצי משכנתא שיוכלו לעזור לכם לבחור את המסלול הנכון לכם ביותר, והאמת היא, שכדאי לפנות אל איש מקצוע מהתחום הזה. אומנם הוא יגבה מכם תשלום לא מבוטל ברוב המקרים, אך יחד עם זאת, אם הוא יועץ מומחה, הוא גם יעזור לכם לחסוך בריביות שתשלמו על המשכנתא. זה לא במקרה שהרבה אנשים שאתם מכירים כבר פנו אל יועצים כאלה ואחרים מעולם המשכנתאות ובהחלט כדאי גם לכם לקחת את האפשרות הזאת בחשבון. אתם תראו שעם כל המידע שתקבלו ועם ההמלצות הנכונות בסופו של דבר תוכלו לבחור לכם מסלול נוח יותר. לשלם משכנתא זה אף פעם לא דבר מהנה או פשוט אך אם זו הדרך שלכם להפוך לבעלי נכס, מדוע שתדחו עוד ועוד את העניין?

 

למידע נוסף: https://www.shakoof.org.il

 

אולי יעניין אותך גם

מחשבון
משכנתאות
הכל על משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה היא משכנתא המיועדת לבני שישים ומעלה. יש לה יתרונות רבים אך אם נשווה אותה למודל ירושה עצמית, נגלה כי לכל שיטת מימון, יתרונות

קרא עוד »