מה עדיף: נכס דיגיטלי או נכס אמיתי

בעולם שבו השאיפה של הרבה מהאנשים היא להחזיק בנכסים כמו דירות, מגרשים משרדים ועוד, כדאי לדעת שאפשר להחזיק גם בנכסים דיגיטליים שמניבים לא פחות רווחים וכסף מאשר הנכסים האמיתיים. אז כשהאפשרויות כמעט בלתי מוגבלות נשאלת השאלה מה עדיף: נכס דיגיטלי או נכס אמיתי? אל דאגה, אנחנו פה בשביל להדריך אתכם בדיוק ולעמוד על ההבדלים בין זה לבין זה. בואו נתחיל!

 

בכלל לא ידענו שיש כזה דבר נכס דיגיטלי

אל דאגה, אתם לא לבד! להרוויח כסף מהאינטרנט הוא תחום שלא מוכר לרבים, ולקח זמן רב לפצח את נושא הרווחים מנכסים דיגיטליים. רק בשנים האחרונות התחום הולך וגדל ומאפשר לאנשים רבים יותר להרוויח כסף מנכסים דיגיטליים. אז מה עדיף: נגד דיגיטלי או נכס אמיתי? בואו נבדוק.

 

מה עדיף: נכס דיגיטלי או נכס אמיתי

אז בכל מה שקשור בנכסים אמיתיים אנחנו מדברים על דירות, מגרשים, משרדים, חנויות ועוד. הרווחים מתוך נכסים אמיתיים הם ברורים, אתם מחזיקים בדירה, לצורך הדוגמה, משכירים אותה לשוכרים שלכם ומרוויחים מתוך דמי השכירות שהם משלמים לכם מדי חודש. אולם בנכסים אמיתיים צריך לקחת בחשבון שיש גם המון הוצאות – קניית הנכס, טיפול בבעיות ונזקים שוטפים שמתרחשים בנכס, זמינות עבור השוכרים ואף פעמים רבות נדרש להגיע פיזית עד לנכס בשביל לחתום על חוזה, לפתור תקלות ועוד.

אולם כששואלים מה עדיף: נכס דיגיטלי או נכס אמיתי, כדאי לבחון את מה שנכס דיגיטלי דורש מאיתנו לעשות וכמה מאמצים ומשאבים אנחנו נדרשים להשקיע בו. אז גם כשהוא עומד בפני עצמו ובטח בהשוואה לנכס אמיתי, מדובר על הרבה פחות משאבים ומאמצים.

 

נכס דיגיטלי – מה זה ואיך מרוויחים ממנו כסף?

נכס דיגיטלי הוא למעשה נכס שבא לידי ביטוי באתר אינטרנט. אתר אינטרנט הופך להיות נכס דיגיטלי ברגע שנוצרת בו תנועת גולשים גדולה, דבר שיכול להתרחש כמובן גם בעזרת קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל.

פתיחת אתר האינטרנט מושקע ואינפורמטיבי בתחום שמעניין אתכם, תחזוק ותפעול שלו, פתיחת ערוצים תומכים באתר האינטרנט כמו קבוצת פייסבוק, ערוץ יוטיוב ועוד – הם תהליכים שמסתכמים בסכומים של מאות עד אלפי שקלים בלבד. אלו סכומים זולים לכל הדעות, ובעיקר בהשוואה לנכסים אמיתיים שיכולים להגיע גם לסכומים של מאות אלפי וגם מיליוני שקלים.

 

יתרון נוסף להשקעה בנכס דיגיטלי

ולא רק אלו. יתרון נוסף ובולט להשקעה בנכס דיגיטלי בא לידי ביטוי בכך שמדובר באתר אינטרנט שפעיל ומתרחשת בו תנועה גם ללא הנוכחות שלנו. להבדיל מדירה, למשל, שבה בעל הדירה צריך להיות זמין עבור הדיירים שלו, תנועת גולשים באתר אינטרנט מתאפשרת 24 שעות ביממה וללא צורך בנוכחות של בעל האתר.

אז מה עדיף: נכס דיגיטלי או נכס אמיתי? את זה תחליטו אתם, אחרי שפרשנו בפניכם את הנתונים החשובים. שתהיה לכם השקעה נבונה ומניבה!

מדד הנכס

אולי יעניין אותך גם

מנהל השקעות מומלץ
השקעות
מנהל השקעות מומלץ

בחירת מנהל ההשקעות הנכון, היא החלטה מכרעת עבור אנשים המעוניינים להגדיל את עושרם ולהשיג את יעדיהם הפיננסיים. מנהל השקעות, אחראי לקבל החלטות השקעה מושכלות בשם

קרא עוד »
משקיע מתחיל
השקעות
המדריך למשקיע המתחיל

השקעות הינן דרך נפוצה לצבור הון עתידי. עם זאת, הן טומנות בחובן סיכונים מסוימים שיש להביאם בחשבון. מדריך זה נועד לסייע למשקיעים מתחילים להתמצא בעולם

קרא עוד »
השקעות נדלן בדובאי
השקעות
מיסוי השקעות נדל"ן בדובאי

השקעה בנדל"ן היא בחירה פופולרית עבור ישראלים רבים המעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם ולייצר הכנסה פסיבית. דובאי, במיוחד, הפכה ליעד אטרקטיבי להשקעות נדל"ן בשל

קרא עוד »