מה זה גיוס אשראי לעסקים?

ניהול עסק, קטן, בינוני או גדול, כרוך בלא מעט פרוצדורות, כאשר אחת הבולטות מביניהן היא הצורך בתזרים מזומנים קבוע ויציב, המאפשר לעסק לנהל את פעילותו השוטפת. היות ועסקים רבים מעוניינים לפרוץ את תקרת הזכוכית של ההתנהלות השוטפת ולהצעיד את העסק למחוזות של צמיחה והתפתחות, תזרים המזומנים אינו מספיק לרוב, כך שהם פונים לגיוס אשראי

 

תזרים מזומנים – כאן הכל מתחיל

הפעילות השוטפת של העסק כרוכה בניהול תזרים מזומנים קבוע ויציב, המאפשר לעסק לנהל בצורה מסודרת את ההכנסות וההוצאות השוטפות של העסק, מבלי להיגרר לחובות והוצאות שונות ובלתי צפויות. תזרים מזומנים הוא ללא ספק מונח בסיסי והכרחי להתנהלותו השוטפת של כל עסק, אך כאשר העסק מעוניין לצמוח ולשגשג, תזרים מזומנים לא בהכרח יספיק.

 

גיוס אשראי לעסקים

בכדי להצעיד את העסק שלכם צעד קדימה ולהביא לצמיחתו והתפתחותו, עליכם יהיה להשקיע בהתאם, בתשתיות, קשרים עסקיים, אנשי מקצוע מתאימים ועוד, כאשר המכנה המשותף לכל אותם פרמטרים הוא העלויות הכספיות הנלוות אליהם. היות ולבעל העסק לא תמיד קיים התקציב הדרוש להוצאות אלו, עליו יהיה להיעזר בגיוס אשראי לעסקים.

 

מהם מקורות גיוס אשראי לעסקים?

גיוס אשראי לעסקים מהווה מקפצה להתפתחות העסק ובכדי לגייס את הסכומים הנדרשים לכם, בתנאים המשתלמים ביותר, מומלץ יהיה לבצע את גיוס האשראי עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום – פיננס האוס.

ביו מקורות גיוס האשראי העיקריים שניתן למצוא כיום, נמצאים:

 

גיוס אשראי בנקאי

בין מקורות הגיוס הנפוצים ביותר, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, הוא כמובן הבנק, המכיר היטב את העסק ופעילותו הפיננסית. יחד עם זאת, תהליך גיוס האשראי מהבנקים לא בהכרח יתאים לכל עסק, היות והבנקים מעמידים לרוב תנאים נוקשים לקבלת ההלוואה.

 

גיוס אשראי חוץ בנקאי

פתרונות אשראי חוץ בנקאי נחשבים לדרך נוחה ומהירה במיוחד לגייס אשראי לעסק, כאשר גופי המימון הללו יכולים להיות חברות מימון, חברות ביטוח, חברות אשראי ועוד. גופים אלו נתונים לפיקוח על ידי המדינה ומעניקים לרוב הלוואות בתנאים משתלמים במיוחד.

 

קרנות סיוע לעסקים

מתוך הבנת חשיבות תרומתם של העסקים לצמיחה הכלכלית של המדינה, המדינה מעמידה קרנות סיוע לעסקים, בריבית מסובסדת ולתקופה של מספר שנים. לקרנות אלו קיים ביקוש רב ובהתאם לכך, כל בקשה לקבלת סיוע נבחנת על ידי ועדה חיצונית.

 

האם ניתן לגייס אשראי גם לעסק בחובות?

גיוס אשראי נועד בעיקרו לאפשר לעסק לצמוח ולהתפתח, אך כדאי לדעת כי במקרים מסוימים, ניתן יהיה לגייס אשראי גם לעסק הנמצא בחובות. אמנם מדובר במשימה מאתגרת יותר, הדורשת היערכות פיננסית מתוכננת היטב, אך עם חברה מקצועית בתחום, ניתן יהיה להגדיל את סיכויי הצלחת בקשת גיוס האשראי.

 

לסיכום

גיוס אשראי לעסקים מהווה מנוע לצמיחה והתפתחות של העסק, קטן, בינוני או גדול, כאשר גיוס האשראי יכול להיות באמצעות הבנקים, גופי מימון חוץ בנקאיים וקרנות סיוע מטעם המדינה. בכל אחד מהמקרים הללו, חשוב ומומלץ יהיה להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית בתחום, שתמקסם את הסיכויים שבקשתכם תתקבל.

פיננס האוס

אולי יעניין אותך גם