מה העלות של פספורט קארד ואיך ניתן להפעיל את הביטוח

אין ספק שביטוח נסיעות לפני טיסה לחו"ל היא פוליסה שחייב לדאוג לה. לצערנו להגיד "לי זה לא יקרה" זו אמירה נאיבית ואנחנו חייבים להיות מוכנים לכל תרחיש וכל מצב, על מנת באמת להיות רגועים במהלך כל הטיול שלנו. בין עשרות פוליסות הביטוח הקיימות בשוק, שנה אחר שנה פספורט עולה ביתרונותיה על כולן. אז בואו נגלה מה היא מציעה, כמה היא עולה ואיך נפעיל אותה.

ראשית חשוב להבין, ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה אותנו מכמה צדדים ולא כפי שנהוג לחשוב רק מפני מצבי קיצון שבקושי מתרחשים. בפועל, תרחישים כמו גניבה ושוד, תאונות קטנות, כאבי שיניים, פציעה קלה וכדומה, הן מאד נפוצות במהלך טיול בחו"ל ולכן עלינו להיות מגובים מבחינה כלכלית וגם מבחינת פיצוי כספי, אם הרכוש הנגנב אבד לתמיד.

 

מהו ביטוח פספורט קארד

ביטוח פספורט קארד מחדש את עולם ביטוח נסיעות לחו"ל בכמה זירות. ראשית, מבחינה כלכלית אנחנו מקבלים כרטיס מגנטי שמסייע לנו בתשלום, היישר מכספי הביטוח, עבור הטיפול שהזדקקנו לו. כך בעצם אנחנו לא צריכים לחכות עידנים עד שנקבל החזר מחברת ביטוח על הון העתק שהוצאנו על טיפול במדינה זרה.

שנית, פספורט קארד מסייעת לנו לא רק בעת הטיפול, אלא בכל דבר שנזדקק לו מסביב וכך מעניקה שירות חם והכרחי מאד לכל תייר ישראלי. עם ביטוח הנסיעות של פספורט קארד נוכל לקבל שיחת טלפון עם רופא ישראלי בכל שעות היממה, סיוע במציאת טיפול רפואי באזור בו אנחנו נמצאים, סיוע בחזרה ארצה במקרי חירום שונים וכך הלאה.

 

כמה עולה הביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד לכל גיל עולה כ-2.70$ דולר ליום בלבד והוא מכסה את כל מה שצריך. נוכל לוותר על כיסויים מסוימים ואולי להוזיל מעט את העלות, אך בפועל מדובר במחיר נוח ביותר ולכן אין סיבה לוותר על כיסויים שאולי נזדקק להם. לצד זה, נוכל להוסיף כיסויים מקיפים יותר בהתאם למהות הטיול שלנו בעלויות מאד מזעריות.

 

היכן ניתן להקים ביטוח פספורט קארד

חשוב לציין שביטוח פספורט קארד לא ניתן לעשות לאחר שהמטוס הרים את הגלגלים, אבל בהחלט ניתן לסדר את הביטוח ממש עד הרגע האחרון, אפילו בגייט. עמדות של פספורט קארד פרוסות ברחבי שדות התעופה בארץ ולכן הם נגישים ונוחים. בעמדות אלו מקבלים את הכרטיס המגנטי שלנו וזהו, הביטוח שלנו פעיל.

 

לסיכום

ביטוח פספורט קארד הוא בין המשתלמים ביותר שניתן למצוא בשוק והוא מאפשר לנו להרגיש בטוחים לגמרי בעת השהות בחו"ל. העלות של הביטוח היא בין הזולות שיש ועומדת על דולרים זעומים ליום, המכסים לנו מגוון עצום של הטבות. את הביטוח נוכל להקים אפילו כמה דקות לפני הטיסה בשדה התעופה.

ביטוח

אולי יעניין אותך גם