מה הוא תגמול בכירים?

תגמול מנהלים הוא חלק חשוב בכל עסק והוא בדרך כלל גורם מרכזי בקביעת הצלחת החברה.  תגמול בכירים הוא הסכום הכולל של התגמול וההטבות שמקבלים מנהלי חברה. זה יכול לכלול שכר בסיס, בונוסים, אופציות למניות וצורות אחרות של תגמול, כגון הטבות והטבות. חשוב להקים חבילת תגמול מנהלים הוגנת, תחרותית ותואמת את יעדי החברה.

 

למה צריך תגמול בכירים

המטרה של תגמול מנהלים היא למשוך, לשמר ולהניע מנהלים עסקיים.  זה יכול לעזור לעסק להשיג את יעדיו ארוכי הטווח על ידי מתן תמריצים למנהלים הבכירים שלו.  רמת הפיצוי צריכה להיות בקנה אחד עם הסטנדרטים בתעשייה ויש להתאים אותה גם לשקף את הביצועים.  כמו כן, חשוב לזכור את האינטרסים של בעלי המניות בחברה, שעלולים להיות מושפעים מחבילות התגמול למנהלים.

תגמול מנהלים

איך זה קורה?

חברות עשויות להשתמש במגוון שיטות לקביעת תגמול בכירים. אלה כוללים קביעת משכורות קבועות, מתן בונוסים מבוססי ביצועים, הענקת אופציות למניות, הענקת פיצויים נדחים ומתן הטבות שאינן מזומן. חברות עשויות גם להשתמש בתגמול מנהלים כדרך לתגמל מנהלים על ביצועיהם או לתמרץ אותם להישאר בחברה.

 

חשוב לדעת

תגמול בכירים הוא תחום מסובך ומוסדר מאוד.  חברות חייבות לציית לחוקים ולתקנות השונים המסדירים את תגמול הבכירים. חברות חייבות גם לציית לתקנות הרשות לניירות ערך (SEC) ו-Internal Revenue Service (IRS). יש להתאים את חבילת התגמול למנהלים לצרכים האישיים של המנהל והחברה.

העניין צריך להיבדק באופן קבוע כדי לוודא שהוא עדיין עומד ביעדי החברה וביעדיה. חברות צריכות להיות מודעות גם להשלכות המס הפוטנציאליות של תגמול בכירים, שכן זה יכול להיות צורה יקרה של פיצוי.

תגמול מנהלים

מהו בנצ׳מרק?

בנצ'מרק הוא כלי המשמש למדידת ביצועים. זוהי נקודת התייחסות המשמשת להשוואה ולהערכת מערכות, תהליכים או מוצרים שונים. בנצ'מרקים משמשים לרוב בתעשיית הטכנולוגיה כדי להשוות את הביצועים של חומרת מחשב או רכיבי תוכנה. בנצ'מרקים משמשים גם למדידת הביצועים של מוצרים ושירותים אחרים, כגון השקעות פיננסיות או קמפיינים שיווקיים.

 

למה צריך בנצ׳מרק?

בנצ'מרקים נועדו לספק מדד אובייקטיבי לביצועים, וניתן להשתמש בהם כדי להשוות את הביצועים של שני מוצרים או שירותים. לדוגמה, ניתן להשתמש במדד ביצועים כדי להשוות את הביצועים של שני מעבדי מחשב, או שני סוגים של השקעות. בנצ'מרקים משמשים לעתים קרובות כדי להעריך את הביצועים של מערכת לאורך זמן, או כדי להשוות את הביצועים של מערכות שונות בנקודת זמן אחת.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, תגמול מנהלים הוא חלק חשוב בהצלחת החברה. חשוב ליצור חבילת תגמול מנהלים מקיפה והוגנת התואמת את הסטנדרטים של התעשייה ומתאימה למטרות החברה. חברות צריכות להיות מודעות גם לחוקים ולתקנות השונים המסדירים את תגמול הבכירים ולהשלכות המס האפשריות. על ידי התחשבות בשיקולים אלו, חברות יכולות להבטיח שחבילות התגמול למנהלים שלהן יהיו אפקטיביות בהנעת המנהלים ובסיוע לחברה להגיע ליעדיה.

 

תגמול בכירים

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »