מהן העלויות של הנפקת ויזה לאוסטרליה אונליין?

במידה ואנו מעוניינים לבקר ביבשת אוסטרליה הנפלאה, חשוב לדעת כי על מנת לעבור בין המדינות נדרשת ויזה מיוחדת, התואמת את סוג הביקור שלנו. אך הסירו דאגה מלבכם, היות ומדובר בהליך מהיר ופשוט, שאינו עולה הרבה בכלל.

יבשת אוסטרליה היא יעד נפלא לכל אלו המחפשים שילוב בין נופש מודרני ויוקרתי, לבין טבע פרוע ומסתורי. את כל ההליך לבקשת הוויזה הזמנית ניתן לעשות באונליין באופן מהיר ופשוט. יחד עם זאת, ישנם מספר קריטריונים שעליכם לבדוק לפני, על מנת לוודא שההליך באמת יהיה מהיר ויעיל.

 

איזה סוגי ויזות יש?

סוג הבקשה שנגיש תהיה מותאמת לסוג הביקור. במידה ואנו מיועדים לטוס עבור נופש, ביקור חברים ומשפחה, וכדומה נגיש בקשה לוויזת תיירים. במידה ואנו מיועדים להגיע למטרות עבודה, שהן כנס או פגישות עבודה ולא מטרת העסקה במדינה עצמה, נוכל להגיש בקשה לקבלת ויזת עסקים. חשוב לדעת, כי תוקפן של שתי הוויזות היא עד 12 חודשים, אך הביקור לא יכול להיות רציף, אלא רק שלושה חודשים בכל פעם.

 

מה ההליך?

על מנת להגיש בקשה עלינו לוודא שיש לנו דרכון תקף לחצי שנה לפחות וכי יש לנו כתובת מייל תקינה, אליה יישלח האישור על הוויזה. את האישור הסופי על הוויזה נצטרך להציג במעבר בין המדינות. בעת הגשת הבקשה אונליין סביר כי נצטרך להציג הוכחות על כך שאין לנו חובות כלפיי היעד, אנו לא בעלי רקע פלילי, ועוד. את כל הרשימה המפורטת ניתן לראות באתר evisa.co.il, ואף לקבל סיוע בהגשת הבקשה.

 

האם נשלם, וכמה?

התשלום בעבור הגשת הבקשה הוא חד פעמי ובסך 14.95 ליש"ט, שהם כ-60 ₪ בלבד, פר בקשה אחת. שימו לב, כי אם אתם בעלי דרכון אירופאי סביר כי ההליך שפורט מעלה יהיה מהיר ויעיל יותר, וגם תשלמו קצת פחות.

 

מתי נקבל אישור?

היתרון הנפלא בהגשת בקשה לוויזה לאוסטרליה, הוא כי הבקשה מטופלת עד חמישה ימי עסקים, במקרים דחופים רק לאחר שעה בודדה. הוויזה תסונכרן עם הדרכון הקיים שלכם, אך עדיין כאמור יהיה חשוב להציג אישור על קבלת הוויזה שנשלחה אליכם במייל.

 

לסיכום

כעת שסוף סוף ניתן לטוס ולטייל, אוסטרליה מהווה יעד מרהיב, מסקרן, אך בעיקר נגיש עבור התייר הישראלי. הליך הגשת הבקשה לוויזה מאד מותאם לעידן טכנולוגי והוא מתבצע באונליין בלבד. יהיה עליכם לדאוג מראש שאתם עומדים בקריטריונים הבסיסיים המפורטים מעלה ובמידה ויש לכם תהיות תמיד תוכלו לקבל יעוץ.

העלות בעבור הגשת בקשה בודדה הוא 14.95 ליש"ט, והאישור מתקבל לאחר חמישה ימי עסקים בלבד, במידה ואין מניעה. את האישור חשוב לשמור בעת המעבר בין המדינות. לבסוף, במידה ואתם בעלי דרכון אירופאי סביר כי ההליך יהיה מהיר וזול יותר.

ויזה מקוונת

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »