יורם דובובסקי מסביר מהי חברת ייעוץ אסטרטגי

לאחרונה התחרות בתחום שבו העסק שלכם נותן שירות גדולה? אתם כבר לא יודעים מה לעשות אל מול המתחרים שלכם כדי להצליח לשרוד? אם כך, בהחלט יכול להיות שדרושה כאן אסטרטגיה חדשה. זה לא משנה אם עד היום הדברים התנהלו על מי מנוחות ומשהו השתנה, כי מה שבטוח זה שאתם צריכים להתאים את עצמכם לקצב החדש, אז למה אתם מחכים?

מה תעשה למענכם חברת ייעוץ אסטרטגי?

ראשית, אם תיכנסו ללינק הבא: https://www.nofar.org.il מאמרים-וכתבות/ייעוץ-אסטרטגי תוכלו לקרוא מידע רב אודות חברה שמציעה שירותי ייעוץ אסטרטגי. שנית, חשוב להבין שיש הבדל בין ייעוץ אסטרטגי לעסק ובין ייעוץ ארגוני. הייעוץ הארגוני לרוב מתעסק בארגון העסק או החברה ומנסה למצוא את הדרך לייעל את העבודה. לעומת זאת, כאשר מדברים על ייעוץ אסטרטגי, מדברים על דוחות, סקרים והסקת מסקנות. מה עושים המתחרים שלכם? למה הלקוחות פונים אליהם ולא אליכם? מה המטרה שלכם ואיך תוכלו להגיע אליה? אל כל אלה מתייחס הייעוץ האסטרטגי ולכן הוא כל כך חשוב לכל ארגון, עסק וחברה.

איש ייעוץ

ייעוץ אסטרטגי כדאי לקבל מהטובים ביותר בענף

אם הייתם רוצים לקבל שירותי ייעוץ ארגוני או ליווי עסקי, בוודאי הייתם פונים לברר מידע אודות יורם דובובסקי ניסיון והכול במטרה להבטיח שלא תבזבזו את הזמן שלכם לריק. זה גם מה שרצוי לעשות כאשר חושבים לפנות אל חברת ייעוץ אסטרטגי, כי מה פתאום שתתפשרו על חברה שלא תיתן לכם את הכי טוב שאפשר בנושא הזה? ייעוץ אסטרטגי אומנם כולל מספר כלליים שיכולים להתאים ולהיות נכונים לכל חברה, אך מה שחשוב כאן, זו ההתאמה של הייעוץ לעסק הספציפי שלכם. לכן, אם יש לכם דילמה בין מספר חברות שונות שמציעות שירות כזה, למה שלא תבדקו האם הלקוחות של אחת מהחברות יצאו מרוצים יותר לעומת הלקוחות של החברות האחרות? שימו לב שכאשר מדברים על ייעוץ אסטרטגי מדברים על תהליך של כמה חודשים טובים שבהם היועצים יהיו כחלק מהעסק שלכם. הם יישאלו כל שאלה אפשרית וירצו לקבל כל פיסת מידע, שכן כל המידע הזה יוכל לעזור לכם לייעץ לכם נכונה.

כמה להשקיע?

ככל שתפנו אל חברת ייעוץ אסטרטגי מוכרת, מנוסה ועם יותר מוניטין, כך המחיר שהיא תגבה מכם יהיה, כמובן, יותר גבוה. עם זאת, ולמרות שאולי הייתם מעדיפים לשלם קצת פחות על הייעוץ, כדאי לזכור שאין באמת תחליף ליידע ולמקצועיות. לכן, אם אתם כבר יוצאים למסע המיוחד שנקרא ייעוץ אסטרטגי ושעתיד לשנות את פני העסק שלכם, למה שלא תבחרו בטובים ביותר? זה נכון, תשלמו קצת יותר כסף אך ברוב המקרים זה מה שיבטיח שבסופו של דבר השינוי שלו אתם מייחלים באמת יגיע ויעזור לכם לנהל עסק מצליח ומשגשג.

אולי יעניין אותך גם

ייעוץ עסקי
יועץ עסקי או ייעוץ עצמי

יש הרבה דברים קשים בחיים כמו טירונות קרבית, ניסיון להתקבל לעבודה, לימודים באוניברסיטה ועוד ועוד דברים. אך אין ספק כי הדבר המורכב ביותר בחיים זה

קרא עוד »