מהי הלוואת בלון והאם זה משתלם?

אפשר לקבוע במידה רבה של ודאות שבשנים האחרונות הלוואות נכנסו באופן משמעותי מאוד לחיים של כולנו. כיום, ובמיוחד על רקע העלייה הבלתי פוסקת במחירי הדיור וביוקר המחיה, כמעט כל מי שרוצה לרכוש נכס משמעותי כמו דירה או רכב לוקח שירותי מימון והלוואות. חשוב לדעת שלא כל ההלוואות זהות מבחינת התנאים, מועד ההחזר, ועוד. בין כל סוגי ההלוואות ישנו סוג הלוואה אחד מוצלח במיוחד שיצר לעצמו מעמד טוב מאוד והפך לפופולרי במיוחד. אנו מדברים על הלוואת בלון, או בשמותיה הנוספים הלוואת גרייס, הלוואת בולט, או הלוואת גישור.

 

מה היא הלוואת בלון?

כפי שהסבירו לנו המומחים של חברת מני גרופ, הלוואת בלון היא הלוואה פשוטה  יחסית: הסכום שהלווה קיבל מוחזר במלואו בתום מועד הזמן שנקבע מראש. הלוואה כזו יעילה במיוחד עבור מי שזקוק לסכום כסף גדול באופן מיידי לצורך מסוים (כמו רכישת רכב או דירה), כאשר הוא יודע שבעתיד הוא צפוי לקבל סכום כסף גדול בפעימה אחת (כמו פתיחה של קרן השקעות מסוימת). ישנם שני סוגים עיקריים של הלוואת בלון:

  1. הלוואה חלקית – זו הלוואה שבה מפרידים בין ההחזר של הקרן (סכום ההלוואה) להחזר של התשלומים הנלווים לכל הלוואה כמו ריבית והצמדה. לאורך התקופה הלווה ישיב אך ורק את התשלומים הנלווים, ובסופה הוא ישיב את סכום הקרן. בדרך כלל, הלוואת בלון חלקית ניתנת לטווח זמן של בין שנתיים לשלוש שנים. זהו סוג הלוואת הבלון הנפוץ יותר.
  2. הלוואה מלאה – זו הלוואה שבה לא מפרידים בין ההחזר של הקרן להחזר של התשלומים הנלווים. הלווה משיב את כל סכום הקרן בתוספת התשלומים הנלווים בתום מועד ההלוואה. בדרך כלל, הלוואת בלון מלאה ניתנת לטווח זמן של בין שנה לשנתיים. זהו סוג הלוואת בלון נדיר באופן יחסי.

 

היתרונות של הלוואת בלון:

להלוואת בלון ישנם 3 יתרונות עיקריים בשוק ההלוואות:

  1. הלוואת בלון מעניקה לכם מימון לטווח הזמן שבו אתם מצפים להגעה של סכום כסף משמעותי.
  2. להלוואת בלון יש אפשרויות פירעון נוחות מאוד ומתאימות למצב הכלכלי של הלווה.
  3. להלוואת בלון יש ריבית נמוכה יחסית וקבועה, לרוב הריבית של הלוואת בלון נמוכה יותר מהריבית שמשולמת עבור הלוואות לפרקי זמן ארוכים יותר.

 

חברת מני גרופ

מני גרופ היא חברה מקצועית ומובילה, המרכזת את כל הידע הכלכלי והמקצועי הנדרש כדי לבצע השקעה טובה ומניבה. החברה עוסקת בכל תהליך ההשקעה: מהשלב הראשוני של גיוס ההון הדרוש, כולל סיוע באיתור ערוצי השקעה רלוונטיים גם למי שאין בידו סכום כסף נזיל הפנוי להשקעה, דרך ייעוץ וסיוע בבחירת מסלול ההשקעה האידיאלי למשקיע. בחברה צוות עובדים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בכל רחבי עולם ההשקעות, החברה עוסקת בתחומי השקעה כמו: חברות אשראי, נדל"ן, אגרות חוב ועוד.

דולרים

 

אולי יעניין אותך גם