מהי ההשקעה שצריך לעשות כאשר מתעסקים בתביעת נזיקין בארה"ב?

הגשת תביעת נזיקין בארצות הברית איננה מורכבת, ומדובר בתהליך משפטי שנראה על פניו כפשוט ביותר. התובע סבור כי כל מה שעליו לעשות הוא ליידע את בית המשפט ואת הנתבע בטענותיו ולקבל את הפיצוי המגיע לו. עם זאת, במשפט כמו במשפט, הדברים כמעט אף פעם לא פשוטים. הגשת תביעת נזיקין בארה"ב דורשת מומחיות ומיומנות, וקיימים הבדלים חוקיים מהותיים הנוגעים לתביעות נזיקין בין המדינות השונות.

תביעות נזיקין בארה"ב

על פי הדיין הקיים בארה"ב, תביעות נזיקין מזכות את התובע בפיצויים אשר לרוב יעלו במאות אחוזים על אלו שמתקבלים בישראל. אם מתעורר חשד לעילת תביעה שכזו – אין שום סיבה לא לממש אותה, ולעשות זאת בסיוע משפטי של משרד המתמחה בכך.

תביעות שיוגשו כנגד הגורם המזיק יכולים להיות מוגשות גם כנגד מעסיק \ עירייה \ מדינה \ חברת ביטוח \ כל גורם אחר שהיה לו קשר לעילת התביעה. תביעות נזיקין בארה"ב מוגשות בשל נזקי רכוש, נזקי גוף ונפש, עוגמת נפש, ועוד.

מגוון העילות הרחב, יחד עם מדיניות שונה בכל מדינה ומדינה מראה כי קיימת חשיבות מכרעת לטיפול בתביעות אלו בצורה מיידית ומקצועית ככל הניתן.

זלצר עורכי דין

ישראלים בארצות הברית

נוכחותם של ישראלים בארה"ב אינה דבר חדש. ישראלים רבים בוחרים לטייל או לעשות עסקים בארה"ב, יחד עם ישראלים רבים שבוחרים לעשות רילוקיישן לארה"ב ולקבוע בה את מקומם.

מערכת המשפט בארה"ב מכירה בזכויות הנפגעים לקבלת פיצויים בעבור נזקים שנגרמו להם, גם אם הם אינם אזרחי המדינה בפועל.

אם נגרם לכם כישראלים נזק בארה"ב, ואין זה משנה אם הנזק נגרם במהלך ביקור מטעם העבודה או בטיול עם המשפחה – זלצר עורכי דין כאן בשבילכם על מנת לסייע לכם להגיש תביעת נזיקין בארה"ב בצורה מסודרת ומקצועית.

 

למה כדאי לקחת סיוע משפטי

בכל הנוגע להגשת תביעות נזיקין בארה"ב סיוע משפטי של משרד עורכי דין ישראלי, המקיים שיתופי פעולה שונים עם משרד עורכי דין אמריקאי – הוא בגדר חובה ולא רק זכות. משרד שכזה ידע להוביל את התביעה בצורה מקצועית ורגישה עד לקבלת הפיצוי המיוחל.

מובן כי רבים מאיתנו אינם בקיאים בעולם המשפטים האמריקאי, ולפיכך חובה להיעזר במשרד עורכי דין ישראלי המנוסה בהגשת תביעות נזיקין בארה"ב. חסכו מעצמכם את כאב הראש הכרוך בעבודה מול משרד זר שאינו רגיל בעבודה עם אוכלוסייה ישראלית, וכל שכן אל תגישו תביעה שכזו לבד.

 

לסיכום

דרישת פיצוי עבור נזק שנגרם לכם לא נועד רק להשיב את הצדק על כנו, אלא גם לזכות אתכם בפיצויים כספיים משמעותיים. סיוע משפטי של משרד עורכי דין הדואג לעיבוד וריכוז של כל נתוני התביעה יחד עם גיבוש אסטרטגיה מתאימה בשיתוף עם משרד עורכי דין אמריקאי – פועל על מנת למקסם את התביעה והפיצוי שאתם זכאים לו.

זלצר עורכי דין

אולי יעניין אותך גם

עוד אורי גילת שיקום כלכלי
עריכת דין
צו שיקום כלכלי – מה זה אומר?

כאשר חברה מוצאת את עצמה בסערה פיננסית, ייתכן שיהיה צורך שמערכת המשפט תתערב ותספק נתיב להתאוששות. התערבות אחת כזו היא צו השיקום הכלכלי. בלוג אינפורמטיבי

קרא עוד »