5 דברים שחייבים לבדוק לפני שעושים השקעת נדל"ן בחו"ל

ישנם אתגרים רבים שעל המשקיע בנדל"ן להתגבר אם ברצונו להבטיח רווח מהשקעה בנדל"ן.

כל אלו מתגברים ומוכפלים כשמדובר בהשקעות בחו"ל.

הנה 5 דברים שחייבים לבדוק לפני שמשקיעים בנדל"ן בחו"ל.

 

מה היא הסיבה שבגינה החלטתם להשקיע בנדל"ן בחו"ל

זוהי ללא ספק המחשבה הראשונה והחשובה ביותר שאמורה ללוות אתכם בכל שלב בדרך להשקעת נדל"ן בחו"ל, מאחר והיא תשפיע באופן ישיר על כל החלטה פיננסית שתיקחו בהמשך הדרך. אם אתם רוכשים מדל"ן לצורך השקעה עתידית שלא לשימוש אישי, אתם תצטרכו לבצע את כל ההחלטות הכלכליות בהתאם לזמן שהותכם במקום. לעומת זאת אם אתם רוכשים לעצמכם בית לצורכי מעבר אישיים תצטרכו לקחת בחשבון את כל הנגזרות מכך, בתי ספר לילדים, טיב השכונה, קרבה למוקדים המרכזיים במקום וכמובן לצרכים הפרטיים שלכם ומה שמתאים לכם.

 

הצורך בגב כלכלי יציב ומימון

עם הבנה מוחלטת של הסיבות שבגינן אתם רוכשים דירות להשקעה בחול ובירור הסטנדרטים שבהם אתם מעוניינים לעמוד בעת רכישת הנכס הסדרת הבטחונות הכלכליים היא מטלה הרבה יותר מאתגרת פרקטית מאחר ותיאלצו כל הזמן להשגיח טוב טוב על הכיס שלכם בעת החלפת המט"ח הקבועה וניהול החזרת המיסים הדרושים. כנקודת התחלה, בטחו את עצמכם עם הסכם זכרון דברים בטרם תסגרו את העסקה.

 

חשבו את היטלי המס

בכל מדינה היטלי המס שונים, וזה בהחלט נושא שנתון לדיון בתחום המשתנה והמתפתח של הנדל"ן. לכל מדינה יהיה מערכת חוקי והרשאות מס שעלולים לדרוש מכם עלויות שלא חשבתם שתצטרכו לשכם כגון מס חתימה מנוטריון ועוד בעת החתימה על חוזה הרכישה. מעבר לכך מדינות מסוימות דורשות מבעלי בית מס נוסף כתנאי הכרחי בתשלומי המשכנתא וזהו תשלום שנתי שבדרך כלל יכול לאכול את חסכונותיכם בקלות רבה ולכן עליכם לחשוב טוב על תשלומי המס השונים בעת הרכישה בחו"ל.

 

כיצד תשמרו על הנכס בהיעדרותכם

בין אם אתם רוכשים בית לנופש זמני או משקיעים בנדל"ן לצורך השכרה אין צורך לעבור מיד למדינה בה אתם משקיעים. משמעות הדברים היא שקרוב לודאי לא תהיו בנכס כל השנה ורוב הזמן הוא יעמוד נטוש וללא השגחה ולכן תיאלצו לארגן אבטחה כלל שנתית. אחת הדרכים בטובות ביותר לאפשר זאת היא לשכור את שירותיו של שומר או את שירותיה של חברה מקומית המספקת שירותי אבטחה אמינים וכמובן גם שירותי תחזוה וניקיון שוטף ועל אף ששירותים אלה דורשים השקעה כספית נוספת זה בוודאות שווה את זה.

 

האם יש לכם אסטרטגיית יציאה?

בין אם אתם מתכננים לעבור לחו"ל או לפתח את היצע ההשקעות הבינלאומיות שלכם בשוק הנדל"ן בחו"ל חשוב מאוד לזכור שאפילו התוכניות הטובות ביותר יכולות להכשל. עליכם תמיד לתכנן את הדרך שלכם החוצה בעזרת תוכנית ב' שתצמצמם את ההפסדים ואת החובות הכלכליות שיצטברו לכם בעקבות השקעה שקרסה.

 

סגירת עסקה

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »