לפני שמתחילים לעשות ביטוח בית משותף

רכישה של ביטוח בית משותף מהווה את אחת ההחלטות הקשות ביותר שכל ועד בית צריך לקחת, אולם ניתן להקל בתהליך באופן משמעותי. כיצד? להלן הפרטים.

ביטוח בית משותף – מה חשוב לדעת?

ביטוח בית משותף היא פוליסה אשר מוצעת ע"י חברות הביטוח השונות, והיא למעשה מכסה נזקים אשר עלולים להיגרם לבנה כמו גם נזקים אשר עלולים להתרחש בצנרת הגז, המים, החשמל או מערכות החימום, כמו גם ביטוח כלל החלקים המשותפים של הבניין המשותף וכן התכולה. חשוב לזכור כי מדובר בפוליסה אשר קבועה בחוק, והיא מומלצת מאוד בעבור ישראלים אשר מתגוררים בבניינים משותפים. כידוע, בעידן הנוכחי רבים מאזרחי ישראל מתגוררים בבניינים משותפים, אך אינם מודעים לעובדה כי רכישה של פוליסה כזו יכולה לחסוך להם אלפי שקלים מדי חודש, וזאת לאור העובדה כי ניתן להרחיב את הפוליסה הזו גם בעבור מקרים כמו שריפות, פיצוץ גז, רעידת אדמה וכו'. בנוסף, מסבירים המומחים של חברת מרכז הביטוחים, אשר נחשבת לחברה המובילה בענף כי ביטוח בית משותף משלב גם ביטוח אחראיות צד ג' אשר מכסה את הדיירים מפני נזקים אשר נגמרים לגוף או לרכוש של אחרים, בשל רשלנות או מחדל של הדיירים בבניין.

ביטוח בניינים

מי רשאי לחתום על ביטוח בית משותף?

למעשה, כפי שמסבירים המומחים של חברת מרכז הביטוחים כי אין צורך בקבלת הסכמה של כלל הדיירים בבניין, אלא מדובר בהחלטה של וועד הבית אשר הוא הגורם המייצג של כלל הדיירים. למעשה, ביצוע הרחבות של הפוליסה נעשית בהתאמה לצרכים של דיירי הבניין, כאשר ממקרי עבר מסבירים בחברה כי רוב הדיירים בבניין כן מעוניינים לבצע את רכישת הפוליסה הזו, וזאת לאור העובדה כי זה מאפשר הגנה מפני תביעות נזיקין, כמו גם חיסכון עצום בעלויות בגין נזקים אשר התרחשו למבנים המשותפים כמו גם למערכות הביוב, החימום הגז וכו'. יתרה מכך, כיום אחד הסעיפים המרכזיים אשר דוחפים ועדי בית לבצע את רכישת הביטוח נעוצה בעובדה כי בעתיד הנראה לעין עתידה לפקוד רעידת אדמה את ישראל, ועל כן רבים מעוניינים להגן על עצמם ועל הבניין עצמו מפני הנזקים אשר עלולים להתרחש. על כן, מדובר בהחלטה הטובה ביותר אותה תבצעו בעבורכם כמו גם בעבור הדיירים והשכנים, וזאת על מנת להיות בטוחים כי גם במקרה של תקלה או נזק ברכוש או לאדם, תהיו מוגנים מכל הכיוונים.

רכישה של ביטוח בית משותף באמצעות מרכז הביטוחים

מרכז הביטוח היא חברה אשר מתמחה בביטוח לבתים משותפים וזאת על מנת להתאים לוועד הבית  את הצעות המחיר הטובות והמשתלמות ביותר, כך שתוכלו לדעת בוודאות כי הפוליסה אותה רכשתם מתאימה לתקציב, כמו גם מכסה מפני נזקי רכוש או גוף. למידע נוסף – https://www.committee-insurance.co.il.

אולי יעניין אותך גם

בית סוכן
ביטוחים
הכירו את בית סוכן!

אם אתם סוכני ביטוח מתחילים או כאלו המחפשים לבסס את עצמם יותר, הגיע הזמן שצכירו את בית סוכן. מדובר בסוכנות ביטוח שהוקמה מתוך חזון להיות

קרא עוד »