האם בעזרת הר הביטוח תוכלו לחסוך הרבה כסף בשנה?

רוב האנשים בישראל, בין אם הם עובדים בתור שכירים ובין אם הם עובדים בתור עצמאים, מכירים זאת: אנחנו עובדים שעות רבות ביממה. זה לא משנה באיזה תחום אתם עובדים, אם יש לכם משרד או שאולי אתם מנהלים מפעל, כי מה שבטוח זה שהעבודה היא חלק משמעותי ביותר בחיים שלכם. לכן זה נשמע אבסורד שאותם אנשים שעובדים כל כך קשה בכל יום בסופו של דבר "יתרמו" את הכסף שלהם לחברות הביטוח השונות או למס הכנסה. עם זאת, ולמרות האבסורד שבכך, זה מה שקורה לרבים מאיתנו פשוט כי אין לנו מושג איזה ביטוחים יש לנו ומה כוללת כל פוליסה. אם זה נשמע לכם מוכר ועמוק בפנים אתם יודעים שגם אתם משלמים על אינספור ביטוחים מיותרים, לא הגיע הזמן שתעשו סדר בדברים?

 

איך עושים סדר בכל מוצרי הביטוח שיש לכם?

בעבר התשובה על השאלה הזאת הייתה שאתם צריכים לפנות באופן עצמאי לכל חברת ביטוח כדי לנסות להבין על איזה מוצר שלה אתם משלמים בכל חודש. הבעיה עם השיטה הזאת היא שחלק מאיתנו בכלל לא זוכרים דרך איזו חברה הם עשו ביטוחים מסוימים ובנוסף לכך, חברות הביטוח לא מנדבות מידע. אומנם הן מחויבות למסור לנו, כחלקות, את המידע ואת הפירוט של התשלומים, אך הניסוחים שלהן מסורבלים מאוד. המטרה של חברות הביטוח ברור: ככל שהלקוח יבין כמה שפחות על הפוליסה ועל פירוט התשלומים כך הוא יוכל לעשות פחות שינויים במוצר הביטוחי. עם זאת, הגיע הזמן להבין שהיום זו כבר לא הדרך היחידה שיש לשפוך אור על הדברים, כי היום אתם יכולים גם לפנות אל הר הביטוח. הר הביטוח זו הדרך הנכונה להבין איזה מוצרי ביטוח קניתם בזמנו, כמה אתם משלמים על כך בחודש והאם לא הגיע הזמן לוותר על חלק מהביטוחים. כשמתחילים לבדוק את הדברים לעומק מגלים שרבים מאיתנו משלמים על אותו ביטוח בדיוק פעמיים, מה שאומר שאנחנו תורמים ככה סתם ובלי סיבה את מיטב כספנו לחברת הביטוח שלנו.

 

מהירות ויעילות המערכת

הר הביטוח זו יוזמה שכדאי לכם להכיר ולהשתמש בה עוד היום, פשוט כי מדובר על מערכת מאוד יעילה. המערכת מחוברת ישירות לכל חברות הביטוח הכי גדולות ומוכרות בארץ, כך שמיד עם קבלת הפרטים שלכם המערכת תתחיל את הבדיקה. הכול ממוחשב ולכן התוצאות מגיעות הרבה יותר מהר מאשר בירור שאולי הייתם יכולים לעשות לבד, אז למה אתם מחכים? שימו לב: אם חשבתם לרגע שהפרטיות שלכם תיפגע כדאי שתדעו שזה לא מדויק כי הפרטים שאתם נדרשים להשאיר כוללים רק שם ושם משפחה. אין שום צורך להשאיר את מספר חשבון הבנק שלכם או לתת פירוט לגבי המשכורת שאתם מרוויחים כך שאין מקום לחשש.

 

שירות הר הביטוח לחסוך ביטוחים

 

אולי יעניין אותך גם