האם להשקיע בבית במדפי זכוכית מותאמים אישית?

מהם מדפי זכוכית?

בכל בית מגורים הראוי לשמו, נוכל למצוא ארונות, מדפים וחללי אכסון למגוון שימושים. בשנים האחרונות, עם פריחתו של עולם העיצוב נוצר "טרנד" חדש: מדפים מעוצבים במגוון צורות, העשויים מזכוכית. מדפים אלו יכולים לשמש כמדפים רגילים לכל דבר ועניין ונוכחים כבדרך קבע בכל חדר מקלחת ושירותים מודרני. בנוסף, הם משמשים למטרות נוי בצורות ובדרכים שונות.

האם יש יתרונות לשימוש במדפי זכוכית מותאמים אלו, ובאילו נסיבות מומלץ להשתמש בהם? ננסה לפרט ולענות על שאלות אלו

 

מהם היתרונות של מדפי הזכוכית?

יצירת מיצגים

מדפי הזכוכית, כשמם כן הם, מורכבים מזכוכית שקופה או חלבית. השימוש בזכוכית מסית את תשומת ליבו של הצופה מנוכחות המדף ישירות אל הפרטים המוצגים בו. לכן, אם ברצונכם ליצור תצוגה של חפצי אספנות נדרים, או לחלופין תמונות מרחבי העולם, אין פלטפורמה מתאימה יותר ממדפי הזכוכית. תוכלו  להוסיף למדפי התצוגה שלכם תאורה מתאימה, שתדגיש באור שונה כל מוצג ופריט, ובכך תוכלו ליצור מיצג ייחודי בכל קנה מידה שיותיר רושם רב על הבאים בשערי ביתכם.

 

הפן האסטטי

מדפי הזכוכית, גם כאשר לא משמשים כפלטפורמה לתצוגה, מותירים רושם רב על המביט מהצד. הם קלים מאוד לניקוי, ומבהיקים לאחר ניגוב קל. הבלאי שלהם איטי יחסית למדפי עץ או גבס והם לא דורשים טיפול והשקעה כמו האחרונים.

בנוסף, הם תופסים מקום קטן יחסית, וניתן לעצב איתם את חלל הבית בצורה גמישה יותר.  כתוצאה מכך, הם מהווים תמורה הולמת להשקעה שלכם ומומלצים לשימוש ולהתאמה אישית בכל בית מגורים.

 

ומהם החסרונות?

למדפי הזכוכית ישנם שני חסרונות מרכזיים. הראשון הוא העלות. בניית מדפי זכוכית בבית כרוכה בעלויות גבוהות יחסית ועליכם לקחת זאת בחשבון לפני שאתם ניגשים לשלב הרכישה. בנוסף, מדפי הזכוכית אינם מיועדים לנשיאת משקל רב, לכן כדאי לשים לב מהם האובייקטים לשמם יועדו המדפים ולשקול היטב את יעילות התקנת המדפים

 

כיצד נרכיב את מדפי הזכוכית בבית?

צורת המדפים

מדפי הזכוכית ניתנים להרכבה במגוון צורות. הצורה הקלאסית של המדפים היא מלבנית או אליפטית, אך אם תרצו תוכלו למצוא אותם במגוון גדלים וצורות, אפילו עגולות או משולשות. לכן חשוב שתבחרו את מוטיב העיצוב אתו תרצו לעבוד וחפשו מדפים בעלי צורה מתאימה.

 

חומר הגלם

מדפי הזכוכית מגיעים משתי צורות זכוכית עיקריות: זכוכית רגילה או זכוכית מחוסמת. זכוכית רגילה עלולה להישבר בקלות ולכן מומלץ להשתמש במדפים מזכוכית מחוסמת, שעברה תהליך כימי של חיזוק שמונע את שבירת והתנפצות המדפים.

 

המלצות אחרונות

נסו לחשוב ביצירתיות היכן מדפי הזכוכית יוסיפו נופך ייחודי לחלל הבית שלכם, התייעצו עם אנשי מקצוע בעלי שם בתחום רק כך תיצרו לעצמכם בית יפה, נעים ומעוצב שפשוט כיף לחיות בו!

 

מדף ספרים

אולי יעניין אותך גם

מנהל השקעות מומלץ
השקעות
מנהל השקעות מומלץ

בחירת מנהל ההשקעות הנכון, היא החלטה מכרעת עבור אנשים המעוניינים להגדיל את עושרם ולהשיג את יעדיהם הפיננסיים. מנהל השקעות, אחראי לקבל החלטות השקעה מושכלות בשם

קרא עוד »
משקיע מתחיל
השקעות
המדריך למשקיע המתחיל

השקעות הינן דרך נפוצה לצבור הון עתידי. עם זאת, הן טומנות בחובן סיכונים מסוימים שיש להביאם בחשבון. מדריך זה נועד לסייע למשקיעים מתחילים להתמצא בעולם

קרא עוד »
השקעות נדלן בדובאי
השקעות
מיסוי השקעות נדל"ן בדובאי

השקעה בנדל"ן היא בחירה פופולרית עבור ישראלים רבים המעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם ולייצר הכנסה פסיבית. דובאי, במיוחד, הפכה ליעד אטרקטיבי להשקעות נדל"ן בשל

קרא עוד »