כמה עולה למצוא עובדים בכירים טובים והאם שווה לשלוח אותם ליועץ פנסיוני

עולם המיון והשמת עובדים, מה שאנחנו מכירים כחברות כוח אדם, עבר מהפיכה של ממש בכל הנוגע לתפיסה שלו בחברה ורמת היעילות שלו. כיום, השמת עובדים היא נקודה רגישה וקריטית בגיוס עובדים במיוחד בענף ההייטק, וכל אגרוה שמשלמים על שירותים אלו, מצפים שתחזור. אז איך זה עובד עם עובדים בכירים? מה זה יועץ פנסיוני? הישארו איתנו

 

מי אתה מר יועץ

למי מכם שלא יודעים, לא צריך להיות עובד בכיר או להכנסה לתהליך התמיינות בחברת כוח אדם כדי להכיר את היועץ הפנסיוני. מדובר באיש מקצוע מעולם ההשקעות שמכיר מקרוב את עולם קרנות הפנסיה והחסכונות ארוכי הטווח. יועץ פנסיוני יוכל לייעץ לכם כיצד לנהל את הכסף שלכם בכל הנגוע להפרשות לחשבונות לטווח ארוך כמו פנסיה, קופת גמל, קרן השתלמות (במידה ומקום העבודה מספק) ועוד סוגים רבים של חסכונות.

יועץ פנסיוני יעבוד בדרך כלל בחברות ההשקעות השונות וישנם כאלו פרטיים וכאלו שעובדים בכפוף לחברות.

 

מה נחשב לעובד בכיר

מבחינת חברות השמת כוח אדם, השמת בכירים היא מציאת תעסוקה לעובד בעל הכשרות רבות וקורת חיים מרשימות בעלות ניסיון רב, אך הגורם המשפיע הוא בעיקר רמת השכר המצופה שיקבל ממקום העבודה. במידה ועובד מתמיין לעבודה בה השכר הצפוי עולה על 10,000 ₪, הוא מוגדר כעובד בכיר. בעקבות כך, עליו לעבור עוד מספר מיונים של חברת ההשמה ועל עובדים כאלה חברות השמה ייקחו בדרך כלל אחוז גדול יותר של עמלה.

 

הסיבות להבדלי המחירים

מאוד פשוט – כמות העבודה הנדרשת סביב הנושא. בראש ובראשונה, השמת עובד בכיר מצריכה יותר משאבים, אך מאחר והשכר שלו יהיה בהתאם להכשרות שלו, תשלום גדול יותר מהשמת עובד רגיל היא בטווח ההגיוני. אחרי שכלולים אלו, חברת ההשמה כן תרוויח יותר על השמת עובד בכיר מאשר עובד רגיל, אך גישה זו הולכת יד ביד עם התפיסה הארגונית הרווחת כיום בישראל ובעולם: המשאב היקר והחשוב ביותר שיש לכל חברה הוא העובד.

 

נגס צאן ברזל

כפי שציינו בפסקה הקודמת, העובד הוא הנכס החשוב ביותר לכל חברה. מחקרים מוכיחים שככל שירגיש עובד, ובמיוחד עובד בתפקיד בכיר; חיבור למקום העבודה, לחזון הארגון ושותפיו בתהליכי העבודה, כך הוא יהיה יותר פרודוקטיבי. השקעה בכוח האדם היא השקעה גדולה וקריטית ברווח הסופי של החברה.

 

רגע קטן על בכירים

ישנה סיבה נוספת על הבדלי המחיר של איתור עובדים בכירים. חברות השמת עובדים לא מוכנות לקחת סיכון ששתלו במקום עבודה שעובד איתם נטע זר. על העובד להיות נטע מושלם למקום שייצמח להיות עץ מופלא שהמקום ייהנה מפרותיו, וייהנה העץ ממשאבי המקום. איתור נקודתי ומדויק לצורכי מקום העבודה והארגון משתנים ממקום למקום. בהצלחה!

מחשבון

 

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »