כיצד עובד תהליך הפיירול?

יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות, בעיקר בקרב חברות קטנות, עוברים להשתמש בשיטת העסקה הנקראת פיירול. דרך הפיירול, החברה מייצאת את כל עיסוקי הנהלת החשבונות ומשאבי האנוש שלה אל חברה חיצונית, שדואגת לתחומים האלו במקומה. איך התהליך הזה עובד, ואיזו חברה חיצונית תוכלו לשכור על מנת לעשות זאת בצורה המקצועית והטובה ביותר?

 

פיירול – למה בכלל צריך את זה?

הלקוחות העיקריים של שירותי פיירול אלו חברות קטנות, שלא מעסיקות כוח אדם רב. במקרים כאלו, פעמים רבות לא תהיה כדאיות כלכלית לבעלי החברה להחזיק מחלקה שלמה שמיועדת להנהלת חשבונות ולמשאבי אנוש.

צורת ההעסקה של פיירול עונה על צורך זה, ומאפשרת לחברה להעביר את כל העיסוק שנמצא "מסביב" לליבת העבודה – אל חברה חיצונית, שמתמחה בניהול פתרונות עסקיים. החברה החיצונית דואגת להוצאת המשכורות לעובדים, לדאגה לרווחתם ולכך שכל הזכויות הסוציאליות שלהם יישמרו, לדאוג לניצול של ימי החופשה של העובדים, ימי מחלה, דמי הבראה ועוד.

בצורה זו החברה הקטנה חוסכת במשאבים, מייעלת את הליכי העבודה והניהול שלה, וכך מתאפשר לה להתמקד אך ורק בליבת העבודה – מבלי לדאוג לנושאים שנמצאים באחריות החברה החיצונית.

 

מיקור חוץ

דרך נוספת שבה תוכלו לבחור על מנת להעסיק את העובדים שלכם, היא בדרך של מיקור חוץ – זוהי הגרסה המורחבת יותר של שירותי הפיירול. במיקור חוץ החברה החיצונית דואגת לא רק לתשלומי המשכורות לעובדים ולשמירה על רווחתם וזכויותיהם – אלא גם לאיתור וההעסקה שלהם מלכתחילה.

בנוסף, החברה החיצונית מלווה את הפרויקטים של החברה ששוכרת אותם, מקפידה על עמידה בלוחות הזמנים ובהיצמדות למגבלות החוק, ומעניקה שירותים לחברה עד קבלת התוצר הסופי.

מיקור החוץ נועד בעיקר לחברות שצורת העבודה שלהן היא לפי פרויקטים, או לחברות שעובדות על פרויקט חד פעמי שדורש גיוס כוח אדם ייעודי. מיקור החוץ מאפשר לחברה לרכז את כל משאביה ומאמציה אל העבודה עצמה, ולא להשקיע משאבים מיותרים בעניינים שאינם חלק מליבת העבודה.

 

אדקו – החברה שתדאג לכל הפתרונות העסקיים המתאימים עבורכם

אם הגעתם למסקנה שאתם מעוניינים בשירותי פיירול או מיקור חוץ בחברה שלכם, תוכלו להנות משירותיה של אדקו – חברה מובילה בעולם. חברת אדקו מתמחה בניהול פתרונות עסקיים, ומעניקה שירותים ב- 66 מדינות ברחבי העולם.

לחברת אדקו יש ניסיון רב שנים בכל הקשור לשירותי פיירול ומיקור חוץ, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם שמים את העובדים שלכם בידיים הטובות ביותר. בנוסף, ולאור הפעילות הענפה של החברה בחו"ל, אדקו מציעה גם שירותי פיירול בינלאומי לחברות ישראליות שמעוניינות להרחיב את תחום פעילותן אל מעבר לגבולות ישראל.

מלבד שירותי מיקור חוץ ופיירול, חברת אדקו מציעה מגוון רחב של פתרונות עסקיים נוספים – השמת בכירים, מידענות, שירותי גיוס והשמה גלובליים, סקרי שוק, שירותים פיננסיים ומנהליים ועוד.

אישה מול מחשב

אולי יעניין אותך גם