כיצד והיכן ניתן לרכוש קנאביס רפואי לטיפול בכאבים?

יש התעניינות ערה בשנים האחרונות בכל הנוגע לרכישה ושימוש בקנאביס רפואי. נדמה שהשיח הער בנושא גרם לאנשים רבים לתהות על קנקנו של הקנאביס הרפואי. עניין זה גרם לנו להבין כי עלינו להוציא סדרת מדריכים בנושא שתציג בכל פעם שאלה אחרת שמסקרנת את קהל הקוראים שלנו.

הפעם, יצאנו לבדוק כיצד והיכן ניתן לרכוש קנאביס רפואי לטיפול בכאבים מכל סוג שהוא. הישארו אתנו ונגלה יחד את התשובה לנושא המבוקש.

 

תכירו קודם את האנשים שעזרו לנו להגיע למסקנות בנוגע לרכישה של קנאביס רפואי

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים בנושא, עליכם לדעת כי הפעם יצאנו לשאול מומחים בתחום את השאלה המתבקשת. אם קראתם את המדריכים הקודמים שלנו בנושא, אתם וודאי יודעים שאנו אלו שעומדים מאחורי המדריך במרבית המקרים. הפעם, היה לנו ברור כי עלינו לפנות אל מי שצורכים קנאביס רפואי באופן קבוע מכל מיני סיבות ושאלנו אותם את השאלה שלשמה התכנסנו כאן היום.

להפתעתנו, מעל ל – 60 משתמשים ענו לנו ואפשרו לנו להבין איך ואיפה קונים את הקנאביס המבוקש. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות להם על המענה המפורט. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חיונית בנושא.

קנאביס רפואי

כיצד ניתן לרכוש קנאביס רפואי לטיפול בכאבים?

בחרנו לחלק את השאלה ל – 2 חלקים. הראשונה תתמקד ב"כיצד" והשנייה תתמקד ב"היכן". אז אנחנו נתחיל בתשובה ה – 1 ונאמר לכם כי רכישה של קנאביס רפואי לטיפול בכאבים יכולה להתבצע אך ורק על ידי מי שיש לו אישור לכך מטעם משרד הבריאות. מדובר באנשים שסובלים מכאבים כרוניים והיו אצל רופא מומחה שנתן להם אישור לבצע את הרכישה של הקנאביס.

 

היכן ניתן לרכוש קנאביס רפואי לטיפול בכאבים?

אפשר לבצע רכישה של שמן קנאביס או תפרחות של קנאביס לטיפול בכאבים באמצעות הגעה ישירה אל בית מרקחת שמוכר את הקנאביס. ראוי לציין כי יש גם בתי מרקחת שעושים משלוחים של קנאביס עד הבית. מסתבר שהם מציעים את השירות המיוחד הזה בגלל שהם יודעים שיש הרבה אנשים שלא מסוגלים לצאת מהבית, והם בעצם רוצים להקל עליהם.

קנאביס רפואי

רוצים קנאביס? תוכיחו!

אם אתם רוצים לצרוך קנאביס רפואי בהתאם לחוק, עליכם להשיג אישור מרופא כאב מומחה שיאבחן שאתם אכן סובלים מכאבים חזקים שיכולים להיפתר או להיחלש באמצעות צריכה קבועה של קנאביס. אנו ממליצים לכם להגיע תחילה אל רופא משפחה שיאבחן את המצב וישלח אתכם להמשך בירור בקרב רופאים מומחים בתחומים שונים, כמו למשל:

  • נוירולוג
  • אונקולוג
  • אורתופד

והכל כמובן בהתאם למצב הרפואי שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כיצד והיכן ניתן לרכוש קנאביס רפואי לטיפול בכאבים. מקווים שנתראה במדריך הבא שבו נענה על שאלה אחרת שנשלחה לנו על ידי אחד מהגולשים.

קנאביס רפואי

אולי יעניין אותך גם