כיצד בתי סוכן מקבלים לידים?

בתי סוכן הם תופעה שצומחת בתחום הביטוח והפיננסים לאחרונה, בין היתר על מנת לאפשר לסוכנים פרטיים את הכלים לשפר את תפקודם ויכולות השירות שלהם כפי שעושות חברות הביטוח והפיננסים הגדולות. אך מעבר לכך, בתי סוכן מקפיצים את כמות הלידים של חבריהם. במאמר זה נסביר כיצד זה עובד.

 

הפיכה מאחד לקבוצה

כאשר סוכן פועל באופן פרטי, אין ביכולתו למנף את לקוחותיהם של סוכנים פרטיים אחרים בצורה יעילה. לעומת סוכן פרטי, בתי סוכן מעניקים לסוכניהם תמיכה שיווקית וקורת גג המאגדת את הסוכנים השונים ובכך ממקסמת את תיקי הלקוחות הקיימים שלהם, בין היתר, באמצעות מכירה צולבת ללקוחות הקיימים של הסוכנים תחת בית הסוכן.

סוכנויות מקבלות לידים

הפיכה מקבוצה קטנה לקבוצה גדולה

כלי נוסף למכירה צולבת בו משתמש כמעט כל בית סוכן עם לידים רבים, הוא הסתעפות ליותר מתחום מרכזי אחד. כלומר, כאשר בית הסוכן מתרחב מעיסוק בתחום הפיננסים בלבד לשילוב עם תחום הביטוח על כל תת תחומיו, זו הזדמנות נוספת ואף רחבה יותר למכירה צולבת בתוך מאגר הלקוחות הקיימים של כל הסוכנים העובדים תחת קורת הגג שהיא בית הסוכן.

 

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט, על צורותיו השונות, הוא מפתח מרכזי לקבלת לידים. בין אם באמצעות מודעות ברשתות חברתיות, בלוגים או תוכן ממומן במנועי חיפוש, פרסום באינטרנט מגדיל את החשיפה של בית סוכן כמו פמלי אופיס ללקוחותיו. יתרה מכך, לבית סוכן, בתור יחידה המאגדת תחתיה כמה סוכנים שונים, יש כוח רב יותר בכל הקשור להשקעה בפרסום מאחר והוא מפרסם בעת ובעונה אחת את כל סוכניו על כל תחומי התמקצעותם השונים.

סוכנויות מקבלות לידים

קניית לידים

קניית לידים היא כלי נפוץ להרחבת מעגל הלקוחות של סוכנים בתחומי הביטוח והפנסיה. זאת מאחר וכך הסוכן יכול לעקוף את הצורך ברכישת ידע והתמקצעות בשיווק, לבחור את המוצרים הספציפיים בהם הוא מעוניין לקבל לידים, ולנטר את כמות הלידים שהוא מקבל ברגע נתון, בהתאם לפניותו ויכולתו. בית סוכן מספק לסוכניו סבסוד בעת קניית לידים הקשורים במוצרי ביטוח ופנסיה ובכך מצמצם עלויות לסוכניו הפרטיים.

 

נסיון בקניית לידים

קניית לידים נשמעת לרבים כמו פתרון בטוח ונוח להרחבת מעגל הלקוחות של בית הסוכן, אך התנהלות נכונה סביב קניית הלידים היא קריטית למינוף הלידים כראוי. בית סוכן, בתור גוף עסקי גדול המכיל כמה סוכנים שונים, אוגר את המידע אודות אפיקי רכישת לידים שאינם מוצלחים, ובמקביל, מעניק הכשרה שיווקית לסוכניו כך שיוכלו למנף לידים שנקנו בצורה המיטבית.

 

סיכום

בתי סוכן מספקים לסוכניהם לידים במספר דרכים שונות כאשר כל הדרכים, החל ממכירה צולבת בין סוכנים ובין תחומי עיסוק שונים, דרך פרסום באינטרנט ועד קניית לידים, כולן נשענות על היכולת של בית סוכן למנף את היותו התאגדות סוכנים לכדי גוף עסקי גדול שמהווה כוח קנייה משמעותי ומאגר ידע מקצועי.

סוכנויות מקבלות לידים

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »