כאן בניתי את ביתי – 4 סיבות לפנות ליועץ משכנתאות

לקיחת משכנתא היא הלוואה יקרה ואולי היקרה ביותר בחייו של האדם הממוצע. אף אחד לא מעוניין לשלם מאות אלפי שקלים כשהוא יודע שהוא יכל למנוע את התשלום שלהם מראש על ידי תשלום לאיש מקצוע העוסק בהוזלת ריביות במוסדות פיננסים. זו בדיוק המטרה של יועץ משכנתאות ולכן גם יותר ויותר אנשים פונים ליועץ משכנתאות כדי לרכוש לעצמם בית.

 

למה חשוב לפנות ליועץ משכנתאות?

קיימות מגוון סיבות ההופכות את לקיחת משכנתא בליווי יועץ משכנתאות לעסקה משתלמת יותר. אין סיבה לשלם יקר, אם יועץ משכנתא מומלץ יכול להוזיל את המחיר עשרות מונים. כאן ריכזנו עבורכם את הנקודות העיקריות והמובילות בשלן כדאי לפנות ליועץ משכנתא ולא לפנות עצמאית ללקיחת משכנתא.

 

עולם המשכנתאות הוא דינאמי

חשוב לדעת כי כמו בכל תחום בענף, בתחום המשכנתאות קיימת רגולציה המתעדכנת כל תקופה. הריביות גם הן משתנות ומתעדכנות ולמי שלא מכיר את התחום קשה להיכנס לנעלי יועץ משכנתאות ולהשיג עבור עצמו משכנתא משתלמת בתנאים הלא יציבים הקיימים. יועץ משכנתאות מכיר את התחום על כל השינויים הקיימים והוא יודע להשיג ללקוחותיו משכנתאות משתלמות בגלל שהוא מכיר את כל נתוני השוק הקיימים.

 

יועץ משכנתאות מפחית סיכונים

הלוואת משכנתא מלווה בסיכונים רבים הקיימים בשוק ההלוואות. כמו כל הלוואה, ניתן לשלב בה סיכונים המוזילים את המשכנתא אך יחד איתה הם גם מסכנים אותה בצורה משמעותית. יועץ משכנתאות מומלץ ידע למפות את הנתונים ולגייס עבורכם משכנתא משתלמת במיוחד בפיזור סיכונים נכון ומקצועי.

 

יועץ משכנתאות מתאים את ההלוואה עבורכם

לכל אחד צרכים אישיים משלו. ואם חבר לקחת משכנתא מסוימת, זה לא אומר שאותה הלוואה תתאים גם לכם. יש מי שאוהב שהמשכנתא שלו מתפרשת על פני שלושים שנה ויש מי שעבורו נכון לפרוס את ההלוואה אך ורק ל-20 שנה מקסימום. יש מי שיכול להחזיר החזר חודשי גבוה בקלות ויש מי שירצה החזר חודשי קטן ככל הניתן. מסיבה זו חשוב לפנות ליועץ משכנתאות שישב וימפה יחד איתכם את הנתונים הכלכליים שלכם. הוא יחתור למשכנתא שאתם מעוניינים בה. אין סיבה להיאנק תחת משכנתא כבדה כשאפשר להתאים אותה לתנאי החיים העכשוויים.

 

יועץ משכנתאות מוזיל ריביות

הלוואת משכנתא מלווה בעלויות ריבית יקרות. כדי להוזיל את הריביות יש להכיר את תנאי השוק אך גם צריך לדעת לנהל משא ומתן עם הבנקים השונים. יועץ משכנתאות מומלץ יעשה זאת עבורכם. הוא ישלח את האישור העקרוני שקיבלתם מבנק אחד לבנק שני כדי להוזיל ככל הניתן את הריביות על המשכנתא שלכם.

 

לסיכום

בבחירת יועץ משכנתא מומלץ, חשוב לבחור יועץ משכנתא אמין, ותיק ומומלץ. כאן סכמנו עבורכם את הסיבות לבחירת יועץ משכנתאות. אל תתפשרו אל משכנתא לא משתלמת ופנו לקבל ליווי של יועץ משכנתאות מומלץ.

בית

 

אולי יעניין אותך גם

מחשבון
משכנתאות
הכל על משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה היא משכנתא המיועדת לבני שישים ומעלה. יש לה יתרונות רבים אך אם נשווה אותה למודל ירושה עצמית, נגלה כי לכל שיטת מימון, יתרונות

קרא עוד »