יתרונות לשעון נוכחות דיגיטלי במקום העבודה

שעון הנוכחות הדיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד ממרבית העסקים בארץ ובעולם.

עובדים רבים שהתרגלו להחתים שעון נוכחות במקום העבודה נהנים ממגוון יתרונות.

יצאנו לכמה בתי עסק שנעשה בהם שימוש בשעון הנוכחות הדיגיטלי ושאלנו אותם מהם היתרונות של שעון זה.

להלן כל היתרונות שצוינו בפנינו:

 

יתרון מספר אחד – מעקב מדויק אחר שעות העבודה

לא מעט עובדים ציינו בפנינו שכשהם מחתימים הגעה ויציאה בשעון הנוכחות הדיגיטלי, הם יודעים שבסופו של דבר, הם יקבלו את המשכורת שמגיעה להם ולא שקל אחד פחות. לדבריהם, שעון הנוכחות מאפשר לדעת במדויק מתי הם הגיעו למקום העבודה ומתי הם יצאו ממנו. כך שהמשכורת שלהם מדויקת ואינה כוללת טעויות בכל הנוגע לחישוב שעות העבודה.

 

יתרון מספר שתיים – ניתן לבקש גישה לרישומים

עובדים יכולים לגשת אל המעסיק שלהם ולבקש ממנו שיוצא עבורם את הרישומים שמופיעים בתוך שעון נוכחות מהחודש הנוכחי, זה שעבר או אפילו מלפני כמה חודשים. שעון הנוכחות מאפשר לשמור את הנתונים לזמן ממושך. אחד העובדים שעמם נפגשנו ציין בפנינו שהיה צריך להוציא רישום משעון הנוכחות מכיוון שהוא היה צריך לבדוק אם הגיע ביום מסוים למקום העבודה בעקבות צורך אישי. לדבריו, העובדה שיכל לגשת למעסיק ולהוציא את הרישומים בקלות, הקלה עליו מאוד.

 

יתרון מספר שלוש – חישוב עצמי של השכר

עובד שמרגיש שמשולם לו שכר שלא תואם לשעות שבהם נכח במקום העבודה יכול לבקש להוציא את הרישומים (כפי שצוין קודם לכן) ולבצע חישוב באופן עצמאי של שעות העבודה שלו. כך הוא בעצם יכול לבדוק מהו השכר שהוא צפוי לקבל. ראוי לציין שכמה עובדים ציינו שהיו תקופות שבהן היו שגיאות בנתוני השכר בעקבות שינוי בתפקידי האחראיים על השכר. העובדה שהייתה שעון נוכחות דיגיטלית במקום אפשרה לטפל בתקלה באופן מידי ובקלות.

 

יתרון מספר ארבע – חוסך עוגמת נפש

אחד העובדים ציין בפנינו סיטואציה שקרתה לו במקום העבודה לפני הרבה שנים, כאשר החוק החדש שנוגע למעקב שעות הנוכחות של העובדים טרם נכנס לתוקפו. לדבריו, באחת מהפעמים שבהן הוא קיבל את המשכורת שלו, הוא גילה להפתעתו שחסרות לו שעות רבות. הוא זכר שבמהלך החודש כולו הגיע לעבודה בזמן ויצא בזמן בכל יום עבודה, כך שאין סיבה שהמשכורת שלו תקוזז. הוא ניגש למעסיק והאשים אותו בגניבת כסף, ובסופו של דבר הוא נזכר שהוא לא נכח בעבודה בתחילת החודש בעקבות נסיעה שאינה קשורה לעבודה. מצב שכזה, לדבריו, יכול להימנע בקלות בגלל השימוש בשעון הנוכחות הדיגיטלי שמאפשר להראות את שעות וימי העבודה.

 

לסיום

אלו היו היתרונות של שעות הנוכחות הדיגיטלי במקום העבודה. רגע לפני סיום, בהזדמנות זו, אנחנו רוצים להודות לעובדים המסורים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. בזכותם, אנחנו וגם אתם יודעים כעת שהשימוש בשעון הנוכחות הדיגיטלי הוא הכרחי ובעל יתרונות רבים.

שעון וכוס

 

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »