יתרונות הוצאת דרכון אירופאי

בתקופה האחרונה אנו נחשפים במגוון רשתות התקשורת והמדיה לזכאותם של יהודים בארץ לקבל ולהוציא דרכון אירופאי. אחד הדרכונים המבוקשים ביותר בתקופה האחרונה הוא כמובן – הדרכון הפורטוגלי.

במידה ואתם שוקלים ומתלבטים האם כדאי לכם להוציא דרכון אירופאי, והאם היתרונות מצדיקים את העלות וההליך, הכנו עבורכם רשימת יתרונות הוצאת דרכון אירופאי.

 

יתרונות להוצאת דרכון אירופאי

זכאות למחייה ועבודה במדינות אירופה

אחד היתרונות שמובילים אלפי אנשים מדי שנה לשקוד במרץ על הוצאת דרכון אירופאי, כמו למשל, דרכון פורטוגלי ליהודים, הוא היכולת לחיות ואף לעבוד בכל המדינות שמשתייכות לאיחוד האירופי.

הזמדנות מדהימה זו מהווה פתח אמיתי לבחירה היכן תרצו לגור, לעבוד וללמוד. במידה ותהיו בעלי דרכון אירופאי תוכלו לבצע עסקים ולהשתייך לחברות אירופאיות באופן חוקי וללא בעיות.

בניגוד לויזת עבודה אשר ניתנת בחלק מהמקרים לישראלים, דרכון אירופאי מאפשר עבודה בכל המדינות האירופאיות ללא הגבלה.

דרכון

לימודים אקדמאיים במחיר מופחת

יתרון חשוב נוסף לאלו השוקלים להוציא דרכון אירופאי הינו הסבסוד המשמעותי שניתן לסטודנטים בעלי דרכון אירופאי.

מדינות האיחוד האירופי מציעות סבסוד מלא לאוניברסיטאות ואף מציעה מגוון מרשים של מלגות מיוחדות ומרשימות.

במילים אחרות, בדיוק כפי שאזרח פורטוגלי מקומי שחי במדינה נהנה מסבסוד ללימודים גבוהים, כך גם אתם, בעלי דרכון אירופאי תהנו מסבסוד זה.

 

אין צורך בויזה לארצות הברית

הוצאת ויזה לארצות הברית היא לרוב תהליך לא נעים ומעט יקר עבור הישראלים. לא חסרים מהמקרים בהם ישראלי ממתין בסבלנות לקבלת הויזה לבסוף נתקל בסירוב מסיבות שונוצת.

לעומת זאת, בעלי דרכון אירופאי יכולים להכנס לארצות הבית ללא ויזה כלל. כלומר כל התהליך המייגע של הוצאת ויזה נמחק מהצ'ק ליסט של ההכנות הנדרשות לטיול בארצות הברית.

נוסיף ונאמר שהצורך בויזה לא תקף לארצות הברית בלבד. עד לאחרונה, גם בעלי דרכון ישראלי נדרשו להוציא ויזה בבוליביה למשל ואילו בעלי דרכון אירופאי נכנסו בקלות.

לאלו ממכם שאוהבים ומעוניינים בטיפול במדינות ערב, דרכון אירופאי יכול להוות את צוהר הכניסה שלכם למדינה.

*חשוב להדגיש, שאין להכנס למדינות המוגדרות למסוכנות עבור ישראלים. אחריות הכניסה למדינה מוטלת עליכם בלבד ואין האמור לעיל מהווה המלצה לכך.

 

יש לכם ראש עסקי? דרכון אירופאי יסייע לכם

אם אתם מעוניינים למצוא השקעות כדאיות לא רק בישראל אלא גם מחוצה לה. דרכון אירופאי ללא ספק יכול לסייע לכם.

בעלי אזרחות אירופאית יכולים לבצע רכישה של נדל"ן באירופה ולקבל הטבות מס אשר מיועדות לתושבי אירופה בלבד.

לסיכום, להוצאת דרכון אירופאי ישנן יתרונות רבים. בין אם אתם מעוניינים לחיות למשך תקופה מסוימת במדינות אירופה, בין אם אתם מעוניינים לבצע השקעות חכמות בנכסים מניבים ובין אם אתם מעוניינים לטייל בעולם ללא צורך בויזה.

אולי יעניין אותך גם

עוד אורי גילת שיקום כלכלי
עריכת דין
צו שיקום כלכלי – מה זה אומר?

כאשר חברה מוצאת את עצמה בסערה פיננסית, ייתכן שיהיה צורך שמערכת המשפט תתערב ותספק נתיב להתאוששות. התערבות אחת כזו היא צו השיקום הכלכלי. בלוג אינפורמטיבי

קרא עוד »