ייעוץ שינה והדרכת הורים – המקצועות של העולם החדש

מחפשים מקצוע מאתגר, מסקרן וכזה אשר מותאם לעולם החדש? ייעוץ שינה והדרכת הורים הוא כנראה המקצוע המיטבי בעבורכם.

עידן חדש במאה ה 21 – ייעוץ שינה והדרכת הורים

המאה ה 21 הביאה עמה שורה של מהפכות בתחום התעסוקה, כאשר הבולטת שבהן היא פתיחה של אפיקים חדשים בעבור אנשים אשר מעוניינים ללמוד מקצוע אשר מספק אך בד בדד כזה שגם יש לו ביקוש. מקצוע כזה הוא ללא ספק ייעוץ שינה והדרכת הורים אשר הפך לאחת המקצועות המבוקשים ביותר, ולא בכדי. הקדמה הטכנולוגית הביאה לכך שכיום בניגוד לעבר אימהות ואבות משקיעים הרבה יותר זמן בעבודה אך בד בבד צריכים להשקיע גם בניהול זמן האיכות המשפחתי וכן מטלות הבית, מה שגורם לך לתחושה של בלבול רב כמו גם תסכול בלתי רגיל. בעבר הנושא הזה היה מושתק, אולם כיום לאור המודעות ההולכת וגדלה של המצוקות של הורים, בייחוד בתחום של שינה נפתחה הזדמנות לנשים רבות לבצע הסבת מקצוע ולעבור לאחד המקצועות המכניסים ביותר – ייעוץ והדרכת הורים, אשר נחשב כיום לאחד המקצועות המבוקשים ביותר, ולא בכדי.

הורים לילדים? כל המידע הנחוץ לכם באתר אחד

נושא השינה כמו גם הטיפול בילדים מדיר שינה מעיניהם של הורים רבים אשר חווים תסכול ובלבול רב. בדיוק לשם כך הוקם אתר הורים וילדים אשר מאפשר לקבל את כל המידע החשוב ביותר בתחום של הדרכת הורים, כמו גם מדריכים שונים אשר נועדו לתת מענה לכל שאלה או תהייה שיש לכם. זכרו, אתם לא לבד ובמידה ואתם זקוקים לעזרה – יש כתובת.

ייעוץ שינה – היכן לומדים?

כאמור, לאור המודעות של ההורים בכל הקשור לקבלת עזרה מקצועית בתחום ייעוץ שינה והדרכת הורים קופות החולים השונות הבינו את הצורך הזה וכעת מאפשרות לקבל סבסוד בגובה 75% מהעלות, זאת בנוסף למאות פניות אשר מתבצעות ליועצי שינה והורים ע"י הורים מתוסכלים וכאובים, כך שמדובר בהזדמנות עסקית יוצאת דופן המשלבת מקצוע מכניס כמו גם סיפוק כתוצאה מעבודה עם הורים אשר לרוב יקבלו סבסוד בעבור השימוש ביועץ שינה ומדריך הורים. כיום, ישנם מאות מרכזים אשר מלמדים שיטות שונות בנוגע לייעוץ שינה והדרכת הורים, אולם המרכז המוביל הוא הבית למקצועות ההורות בהנהלת גנית פרג, מומחית להדרכת הורים אשר ייסדה את שיטת "לילה טוב" להרדמה מהירה של תינוקות לאורך לילה שלם. השיטה אשר אותה פיתחה גנית נחשבת כיום לשיטה הפופולרית ביותר להרדמת תינוקות, וכעת מתאפשר גם לכם ללמוד אותה בפרק זמן קצר יחסית ובליווי אישי לכל אורך הדרך. בנוסף, בבית למקצועות ההורות ניתן ללמוד הדרכת הורים בשיטת אדלר תוך 12 מפגשים לכל היותר, כל שתוכלו לראות את השינוי באופן מידי ולהתחיל לפעול בתחום במהירות.

אבא וילד

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »