למה חובה להיעזר ביועץ משכנתאות כאשר לוקחים משכנתא?

בין אם אתם זוגות צעירים ובין אם אתם מבוגרים שלראשונה מתעניינים ברכישת דירה אחרי שנים של שכירת דירות, אתם בוודאי מתלבטים אם להתייעץ עם יועץ משכנתאות או לא. במאמר הקרוב ננסה לפתור את השאלה שמטרידה את כולנו: למה חובה להיעזר ביועץ משכנתאות כאשר לוקחים משכנתא?

 

חובה? כן, חובה

כאשר לוקחים משכנתא עולות לא מעט שאלות. אנחנו בטוחים ששאלתם את עצמכם לאורך הדרך אם זו באמת הדרך הנכונה בשבילכם, למה רע לכם בעצם להמשיך לשכור דירות כל החיים, בשביל מה לכם את ההתחייבות הזו עכשיו ועוד שאלות מכווינות שחיפשתם את התשובות אליהן בקפידה ובמשך זמן לא קצר.

אולם עכשיו אתם עומדים בפני השלב החשוב ביותר – איפה לוקחים משכנתא? איזו משכנתא משתלמת ביותר עבורכם? בין אם זו הפעם הראשונה ובין אם לא – יועץ משכנתאות תפקידו להבהיר לכם בדיוק את השאלות האלו ולסייע לכם לצלוח את השלב הזה במינימום תקלות ובמקסימום יעילות.

 

למה חובה להיעזר ביועץ משכנתאות כאשר לוקחים משכנתא?

אז למה זה חובה? בואו נבין. זה נכון שאתם יכולים לקרוא בעצמכם בכל מיני מדריכים אינטרנטיים, להתייעץ עם חברים או בני משפחה שכבר עשו את זה קודם וכן – סביר להניח שבסופו של דבר תבחרו משכנתא טובה יחסית. אבל גם יש את האפשרות הפחות טובה, שבה תבחרו משכנתא ממש גרועה.

מי שלא מבין בעולם המשכנתאות עלול להיאבד בין אותיות קטנות, הסברים מעורפלים ותנאים שייראו לכם דרקוניים ומנותקים מההבנה שלכם. מי כן מבין בזה? ניחשתם נכון – יועץ משכנתאות.

 

איך אני יודע שיועץ משכנתאות מייעץ לי ייעוץ הולם?

נכון, גם בבחירת יועץ משכנתאות אפשר לטעות וליפול ולקבל מישהו לא מקצועי. מה שהיינו ממליצים לכם לעשות זה לא לבצע את הבחירה שלכם בצורה אקראית, אלא לבחור יועץ משכנתאות מומלץ ששמעתם עליו דבר טוב או שניים מאנשים שאתם סומכים עליהם.

יועץ המשכנתאות יוכל לתת לכם עצות וטיפים חשובים וגם יפרוש בפניכם את האפשרויות שלכם דרך הבנקים השונים, בתנאי ההלוואה השונים ועוד.

 

איפה מוצאים יועץ משכנתאות כזה?

פשוט מאוד – הכירו את משכנתא טובה. משכנתא טובה, חברה לייעוץ השקאות, הוקמה מתוך מחשבה עליכם – הלקוח ומתוך מחשבה עבור הצרכים שלו. ברגע שאתם מרוצים מתנאי המשכנתא שלקחתם בייעוץ החברה, גם במשכנתא טובה יודעים שנעשתה איתכם עבודה טובה שראוי להמשיך ולעשות אותה.

למשכנתא טובה למעלה מ-350 לקוחות מרוצים, 12 יועצים מומחים ומספר דמיוני של 100,000 ש"ח בממוצע לחיסכון ללקוח. הנתונים האלו אומרים רק דבר אחד – יועץ משכנתאות לוקחים רק דרך חברת משכנתא טובה, שעושה הכל כדי שבסופו של דבר תצאו מרוצים ועם המשכנתא בתנאים הטובים ביותר עבורכם. מתלבטים? מוזמנים ליצור קשר עם החברה בטלפון *3908.

תשלומים

אולי יעניין אותך גם

מחשבון
משכנתאות
הכל על משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה היא משכנתא המיועדת לבני שישים ומעלה. יש לה יתרונות רבים אך אם נשווה אותה למודל ירושה עצמית, נגלה כי לכל שיטת מימון, יתרונות

קרא עוד »