חמישה אביזרים למנגל שאתם חייבים לרכוש – וכמה זה עולה

לעשות ״על האש״ זה הכי ישראלי שיש. מי לא אוהב לקבוע עם כל החבר'ה ביום העצמאות, בחגים, בשבתות או בסתם יום חמישי בערב ולהתחיל למנגל? ואם גם אתם כמו רבים אחרים עברתם למנגל גז, אתם בטח תשמחו לדעתם שיש כמה אביזרים שלגמרי ישפרו לכם אתם החוויה. אביזרים שיעזרו לכם לשמור על המנגל ולשפר את הביצועים שלו – אביזרים שאתם חייבים לרכוש.

 

כיסוי למנגל

בתור התחלה, בואו נדבר על הזמנים שבהם אתם דווקא לא משתמשים במנגל שלכם. גם בזמנים האלה חשוב לתת יחס הולם שישתלם לכם בהמשך. כמעט אצל כולם, הגז נמצא מחוץ לבית, במרפסת או בחצר, ולכן הוא חשוף לנזקי מזג האוויר בכל יום וצריך להגן עליו. הפתרון לכך הוא פשוט לרכוש כיסוי למנגל. מחירי הכיסויים הסטנדרטים מתחילים ב-300 שקלים אך יש כאלו שגם עולים יותר.

 

מחבת יצוק

מחבת העשויה מיציקת ברזל המעניקה לכם אפשרות לצלות דברים שעלולים ליפול לאש בין הפסים של המנגל. יציקת הברזל מקבלת את כל החום שהיא זקוקה לו מהמנגל ומאפשרת לכם לצלות את מה שבתוכה. המחירים של המחבתות השונות נעים בין 50 שקלים ל-400 שקלים.

 

מברשת ניקוי

אחד הדברים החשובים ביותר הוא לדאוג לניקיון של הגריל שלכם. בסופו של דבר מדבר במקום שבו מכינים אוכל ולכן חשוב לשמור על הניקיון. בנוסף לכך, ניקיון יסודי יעזור לכם לתחזק ולשמור על המנגל שלכם. ישנן מגוון של מברשות בצורות וגדלים שונים שיעזרו לכם לשפשף ולהוריד כל לכלוך ושארית מהמנגל שלכם. ישנן מברשות זולות ופשוטות שיעלו לכם 10 שקלים, וישנן מברשות מקצועיות ואיכותיות יותר שיכולות להגיע עד למחיר של 200 שקלים.

 

תבנית להמבורגרים

אם גם אתם הכי אוהבים לאכול המבורגרים, זה בשבילכם. אתם מתכננים לעשות ערב המבורגרים למשפחה, קונים בשר טחון איכותי, קונים לחמניות, חותכים את כל הירקות ויש גם את כל הרטבים, הצ׳יפס כבר מוכן ורק נשאר להכין את הקציצה – אבל מה? הצורה שלה לא יוצאת לכם כל כך טוב וזה הורס לכם את הערב. בדיוק בגלל זה אתם חייבים לרכוש תבנית להכנת המבורגרים שתעזור לכם להכין את הקציצה המושלמת בקלות והמחיר גם לא יקר! 50 שקלים בלבד.

 

מלקחיים איכותיים

אם המלקחיים שיש ברשותכם היום מקבלות את החום מהמנגל ומעבירות אותו אליכם, זה סימן רציני לכך שהגיע הזמן להשקיע ולקנות מלקחיים חדשות ואיכותיות – כאלו שיבודדו את החום וישמרו על האצבעות שלכם. המחירים מתחילים החל מ-50 שקלים, וכמובן שכדאי להתייעץ ולקבל המלצות מה כדאי לרכוש.

 

זו רק ההתחלה

הבאנו לכם כמה המלצות לאביזרים שכיף שיש אותם ליד הגריל, אבל כמובן שיש עוד מגוון אפשרויות ואם אתם אנשים של בשר תתחילו לאסוף את הכל לאט לאט.

מנגל יצוק מחבת

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »