מה עדיף לפגישה עסקית חליפה או ג'ינס וחולצה

כדי להבין מה הלבוש האולטימטיבי לפגישה עסקית, עלינו לענות על מספר שאלות – מהי מטרת הפגישה בדיוק, מיהו האדם שנפגשים אתו ועל אילו מוצרים דנים.

התשובה לשאלות האלו תסייע בהכרעה, מה מתאים לפגישה עסקית, חליפה או ג'ינס וחולצה.

הנראות שלך מרכיבה חלק גדול מהרושם הראשוני שלך.

האופן שבו תופשים אותך בשניות הראשונות הוא חשוב במיוחד משום שאנשים, פעמים רבות מסתמכים על האינסטינקטים הראשוניים שלהם.

המראה, ואיתו הרושם יכולים לייצר אינטואיציה חזקה – אם את או אתה משדרים ידע, רצינות ומקצועיות, הסיכויים שהצד השני יהיה מעוניין לעשות איתך עסקים יהיה גבוה יותר, באופן אינטואיטיבי.

 

היתרונות שבחליפה

בכוחה של החליפה לשדר רצינות, יוקרתיות ותפישה עצמית רצינית. המשמעות של לבישת חליפה היא השקעה בצד שעומד מולך, זו בחירה שלוקחת זמן וכסף ולכן לרוב הצד השני יעריך זאת. החליפה היא סמל סטטוס ליוקרה ולידע.

כמובן שיש אפשרויות שונות של תדמית שאפשר לייצג עם החליפה – יציאה מהקופסא באמצעות גרביים ועניבה צבעוניים, ניסיון רב ושמרנות על ידי בחירה בצבעים יותר קונבנציונליים, הכל תלוי במטרה של לבישת החליפה – מה רוצים לשדר.

לכן, מומלץ ללבוש חליפות גברים שכוללות – מכנסיים מחויטים, נעליים מחויטים, גרביים נועזים שייתנו גם צבע וגם ישדרו שלצד רצינות יש גם את הנכונות לעשות דברים מחוץ לקופסא, מהלכים יצירתיים מעודדים אנשים לעשות עסקים.

לסיכום נקודה זו, כאשר מדובר בפגישה עסקית שבה את או אתה מעוניינים לשדר רצינות, מקצועיות ויוקרתיות מומלץ לבחור בחליפה. זוהי בחירה קלאסית בעולם העסקי והיא מראה רבות על לובש החליפה, גם באמצעות הירידה לפרטים הקטנים בחליפה.

 

היתרונות שבג'ינס וחולצה

לבישתם של ג'ינס וחולצה לפגישה עסקית משדרת נינוחות, אגביות ויום-יומית, שכן באים לפגישה בלבוש רגיל. במידה וזוהי המטרה של הפגישה – לבישה של ג'ינס וחולצה יכולה לשרת אתכם כהלכה. כך או כך, לא מומלץ להגיע לשום פגישה עם נעליים פתוחות או סנדלים, אלו נתפשים, גם בפגישות יותר אגביות כמזלזלות ומרתיעות אנשים.

אבל, רוב מוחלט של הפגישות העסקיות לא דורש את אלו. בחירה של בגדים מסוג זה, כאשר כל האחרים בחדר לובשים חליפות עלול להתפרש בתור זלזול וחוסר מקצועיות שלא יגרום לאנשים לעשות עמך עסקים. זאת מתוך תפישה לפיה ישנה הפרדה בין הבגדים הרגילים לבגדים העסקיים, אלו נתפשים בתור בגדים שצריכים להיות רשמיים יותר.

 

לסיכום

חשוב מאוד להבין מהי האווירה בחדר, שכן רצינות יתר על המידה עלולה לעורר חשד בעוד שיותר מידי יום יומיות עלולה להיות מזלזלת ולא מקצועית.

לרוב האווירה בחדר תהיה כזו שתיטה יותר לעבר לבישה של בגדים מחויטים, גם אם לא חליפות, פעמים רבות המינימום יכלול חולצה מכופתרת ומכנסיים מחויטים. לכן, חשוב מאוד, גם אם מחליטים שלא להגיע עם חליפה מלאה, להתלבש באופן מחויט.

 

חליפה ועניבה

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »