חברות ביטוח שכר דירה – ההשוואה!

בתור בעלי דירה עליכם לסמוך על הדיירים שלכם שאכן ישלמו את שכר הדירה בזמן, אך בתקופה קשה כלכלית כמו עכשיו, לא קל להיות בטוחים שזה באמת יקרה.

נתון מדאיג שפורסם באתר Ynet מראה כי אחד מתוך שמונה שוכרים לא מצליח לשלם את שכר הדירה.

נתון זה מעלה את השאלה מה לעשות במקרה כזה? כיצד ניתן להשכיר דירה אך עדיין להיות סמוכים כי אכן תקבלו את הכסף שמגיע לכם בעבורה.

כאן נכנסות חברות ביטוח שכר הדירה, שבשנים האחרונות תופסות תאוצה.

חברות אלה מספקות ערבות לקבלת שכר הדירה, ולרוב גם בדיקת רקע על השוכרים כדי לוודא שהם אכן אמינים ויוכלו לשלם את הסכום.

החברות לוקחות עמלה משכר הדירה עבור השירות. נסקור כאן כמה מהחברות המובילות בשוק.

 

Wecheck

Wecheck היא פלטפורמה שנוצרה על ידי אתר יד 2, בשיתוף עם חברת "ישראכרט". אחד השירותים שמציעה היא "דאבל צ'ק", שלמעשה מבצע בדיקה על השוכרים העתידיים, ומספק לבעל הדירה מידע רלוונטי שנחוץ לו אודות השוכרים. שירות נוסף הוא צ'ק בטוח, שמעניק לבעל הדירה ערבות לכל שכר הדירה, כך שהוא יכול להיות בטוח שיקבל את הסכום. ישנו גם שירות מורחב שמאפשר לבעל הדירה לקבל את כל שכר הדירה מראש.

 

iAgree

פלטפורמה שעובדת בשיתוף עם חברת "לאומי קארד". גם כאן מוענקת ערבות לתשלום שכר הדירה, כך שגם במידה והשוכרים לא משלמים, הכסף מועבר אל בעל הדירה בכל מקרה. iAgree מציעים שירות של דו"ח פיננסי על הדיירים העתידים שלכם, אשר בודק את נתוני השוכר בגופים מסוימים, כמו בנק ישראל, הוצאה לפועל, בנקים וחברות אשראי, לצד הצהרה של השוכר בשאלון שמועבר לו דרך הפלטפורמה. שירות נוסף שמציעים הוא חתימה על החוזה וירטואלית דרך האתר.

 

דיפרנט

גם אתר דיפרנט מציע שירות של קבלת ההכנסה הכספית מהדירה, תוך הגנה מהשלכות או נזקים שיכולים להיגרם על ידי השוכרים. אחד השירותים שכוללת פוליסת הביטוח הוא הגנה מפני דייר שלא משלם שכר דירה, כלומר פינוי הדייר ופרסום הדירה על מנת למצוא מחליף, כל זאת על חשבונם כאשר כל הפסד כספי יוחזר לבעל הדירה. שירות נוסף הוא הגנה מפני עזיבה פתאומית של הדירה, גם במקרה זה דיפרנט מציעים למצוא עבורכם דייר חלופי, ותשלום הפער על ידם. שירותים נוספים כוללים: הגנה מפני דייר שלא מוכן לפנות את הדירה בסיום החוזה, צוות גישור מקצועי במקרה של הפרת חוזה על ידי השוכר, כמו גם קו טלפוני לשאלות ותשובות במקרים של בעיות מול הדיירים.

כפי שניתן לראות יש פלטפורמות שונות דרכם ניתן להבטיח את קבלת שכר הדירה. בתקופה לא יציבה כלכלית כמו זו שאנו חיים בה כעת, זה יכול להיות פתרון מצוין שיעניק לכם ביטחון במהלך תקופת השכירות.

מטבעות

אולי יעניין אותך גם

בית סוכן
ביטוחים
הכירו את בית סוכן!

אם אתם סוכני ביטוח מתחילים או כאלו המחפשים לבסס את עצמם יותר, הגיע הזמן שצכירו את בית סוכן. מדובר בסוכנות ביטוח שהוקמה מתוך חזון להיות

קרא עוד »