השקעות נדלן בפתח תקווה – האם שווה להשקיע

אנשים רבים מחפשים נכסים להשקעות כדי להנות ממחירים נוחים שיחזירו את עצמם ואפילו יותר עם השנים, וגם כדי שיהיה מה להוריש לילדים. בין הנכסים היותר נפוצים להשקעה נמצא תחום הנדלן אליו רבים שואפים להגיע, והשאלה תמיד מתחילה באותו המקום – איפה. אז בעוד אנשים מסוימים משקיעים בתל אביב, אחרים דווקא בוחרים להשקיע בצפון או בדרום. במאמר זה נתמקד בנושא השקעות נדלן בפתח תקווה – האם שווה להשקיע?

 

איך בוחרים איפה להשקיע?

אז לפני שנגיע לנושא השקעות נדלן בפתח תקווה – האם שווה להשקיע, בואו ונקדיש רגע כדי להבין איך בוחרים איפה להשקיע.

כשאתם באים לקנות נכס כדאי שתשאלו את עצמכם את השאלות הבאות – האם המקום שבו אני רוכש נכס הוא מקום שאני אוכל לאכלס בקלות? האם קיימים באיזור גנים, בתי ספר, גינות ציבוריות, מרכזים מסחריים וחנייה? אני אני משקיע בנכס חדש או בנכס מתפורר? אחרי שתגיעו לתשובות המדויקות לשאלות האלו תוכלו להבין האם ההשקעה העתידית שלכם היא סתמית או עומדת להוכיח את עצמה ולהניב לכם תוצאות טובות.

 

מגדל דירות

 

השקעות נדלן בפתח תקווה – האם שווה להשקיע?

רבים נוהגים ללעוג לעיר פתח תקווה בשל סיבות לא ברורות. אם המושבות היא אחת הערים הוותיקות במדינת ישראל, אבל כמו שהמדינה שינתה את פניה – כך גם העיר פתח תקווה.

אם בעבר היה מדובר בעיר שאין בה כלום חוץ מקניון גדול שמכיל את כל החנויות בעולם, הרי שהיום מדובר בעיר מתפתחת שיש בה בניינים חדשים, גינות ציבוריות, חינוך מעולה, מרכזים מסחריים ענקיים ואפילו איזור ברים ומסעדות שמושך אליו את הצעירים, גם אלו שבעיר וגם מחוצה לה.

אז לכל נושא אכלוס דירה בפתח תקווה אין לכם בכלל מה לחשוש. האיזור הולך ומתפתח ורבים כבר מבינים שמדובר כאן בבשורה בתחום הדיור והמחייה.

 

למה דווקא פתח תקווה?

כשמדברים על השקעות נדלן בפתח תקווה – האם שווה להשקיע, רבים מבינים היום שההשקעה בנדלן בפתח תקווה היא השקעה הרבה יותר משתלמת מאשר הרבה השקעות אחרות בארץ. בעוד עסקאות נדלן באיזור תל אביב, גבעתיים או רמת גן יכולות להיסגר במחירים של 3 וחצי-4 מיליון שקלים ויותר (לפעמים אפילו עבור דירה יד שנייה), הרי שבפתח תקווה ניתן לרכוש נכסים חדשים במחירים של 2 מיליון שקלים ולהנות מתשואה של כ-3%. ואם זה עוד לא משכנע אתכם – באמת שקטונו.

 

אבזור דירה בפתח תקווה

אחרי שבחרתם להשקיע בנדלן בפתח תקווה אתם עומדים לעבור לשלב הבא – אבזור הדירה. מטבח מחברה מקומית דלתות, חלונות וריהוט אפשר למצוא במגוון חנויות שיהפכו את הנכס החדש שלכם להשקעה לא רק משתלמת אלא גם יפהפיה ומבוקשת, וכל מה שנותר לכם הוא לחפש את השכונה שנראית לכם ולצאת לדרך. בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם

מנהל השקעות מומלץ
השקעות
מנהל השקעות מומלץ

בחירת מנהל ההשקעות הנכון, היא החלטה מכרעת עבור אנשים המעוניינים להגדיל את עושרם ולהשיג את יעדיהם הפיננסיים. מנהל השקעות, אחראי לקבל החלטות השקעה מושכלות בשם

קרא עוד »
משקיע מתחיל
השקעות
המדריך למשקיע המתחיל

השקעות הינן דרך נפוצה לצבור הון עתידי. עם זאת, הן טומנות בחובן סיכונים מסוימים שיש להביאם בחשבון. מדריך זה נועד לסייע למשקיעים מתחילים להתמצא בעולם

קרא עוד »