השקעות נדל"ן בפורטוגל – אלו הדברים שאתם חייבים לדעת

בין התחומים המובילים בימינו, נמצא תחום השקעות בנדל״ן, וחלק מהעניין התחום הזה, זה למצוא אזורים ונכסים עם פוטנציאל לתשואות גבוהות, לכן אתם חייבים להכיר את הסיפור שלנו עם פורטוגל. המון ישראלים כבר עושים זאת, ונכנסו לתחום השקעות הנדל״ן בפורטוגל, מדובר במקום שווה במיוחד עבור השקעות מהסוג הזה, והינה כל מה שאתם חייבים לדעת לפני שתצטרפו גם אתם להצלחה.

 

אזרחות פורטוגלית

יכול להיות שכבר שמתם לב לפרסומות הרבות בנוגע לזכאות עבור ישראלים בהוצאת אזרחות פורטוגלית. נדמה שכבר כמות עצומה של אנשים בדרך לדרכון נוסף, וכחלק מהעניין, השקעות נדל״ן בפורטוגל הופכות להיות תחום גדול למדי. בעבר התחום היה בעיקר עבור אנשי עסקים ומביני עניין רציניים, היום זהו שוק פתוח שכבר כל אחד יכול להיכנס אליו ולהצליח בו בלי בעיה.

 

עידוד השקעה

כבר שנים שפורטוגל מעודדת אנשים להגיע אליה ולהשקיע בה, לא רק ישראלים, אלא אנשים מכל העולם. מדובר במדינה עם המון יתרונות מהיבטים שונים, שהופכים את הנדל״ן במדינה לתחום שווה במיוחד, שבהחלט משתלם להשקיע בו.

 

למה זה שווה לכם

פורטוגל היא מדינה בעלת אקלים טוב במשך כל השנה כולה, יש לה המון אתרי בילוי ותיירות מוצלחים, איכות חיים גבוהה, ולצד כל אלו עלויות מחיה נוחות. בנוסף, לפורטוגל יש היצע חינוכי מרשים, תרבותיות עוצמתית, תשתיות טובות, והיא נחשבת מדינה בטוחה למרות הקשיים במדינות סביב. כל אלו גורמים לכף שפורטוגל תהיה מקום מעולה להשקעות בתחום הנדל״ן, עבור השכרה למקומיים וגם בהקשר תיירותי.

 

מחירים נוחים

בישראל אנו מכירים את הקושי הגדול ברכישת נכסים, עם העלויות הגבוהות והמיסים הכבדים, אך בפורטוגל מחירי הנדל״ן זולים באופן משמעותי בהשוואה למה שאנו מכירים. עם השנים, רכישות נכסים בפורטוגל מתייקרות, זאת בעיקר בגלל הביקוש הרב והעולה. אך מכיוון שישנה מגמת עלייה, זה הופך את המצב לבעל פוטנציאל אדיר לעסקאות של רכישה ומכירה, עם תשואה גבוהה.

 

עבור מי זה יכול להיות רלוונטי

רכישות נדל״ן באזור מדינת פורטוגל, יכולות להיות רלוונטיות בכמה הקשרים, קודם כל עבור אלו שרוצים לפזר את ההשקעות שלהם בכמה אזורים שונים ובכך להפחית את הסיכון שיש בהשקעות שהן במקום אחד. בנוסף, גם עבור אלו אשר רוצים מקום יציב ואיכותי להשקעה, ואוהבים לנצל הזדמנויות, זאת יכולה להיות ההשקעה המושלמת.

 

חברות השקעה בנדל״ן

בגלל שמדובר ביעד להשקעות נדל״ן מאוד מוצלח עבור ישראלים, נבנו חברות להשקעה בנדל״ן על ידי ישראלים, במיוחד עבור השקעות הנדל״ן בפורטוגל. באופן הזה, תוכלו לקבל את כל הליווי בתהליכים האלו, לקבל מידע בנוגע לנכסים חמים בשוק, ולקבל נחייה וסיוע בתהליך המשפטי, תהליכי המימון וכדומה.

 

לסיכום

עכשיו שאתם יודעים את כל הבסיס בנודע לתחום השקעות נדל״ן בפורטוגל, אתם בטח יכולים להבין למה מדובר בהשקעה כל כך משתלמת. אם גם אתם מחפשים את ההשקעה הבאה שלכם, יכול להיות שזה בדיוק מה שאתם צריכים.

הַשׁקָעָה

אולי יעניין אותך גם

מנהל השקעות מומלץ
השקעות
מנהל השקעות מומלץ

בחירת מנהל ההשקעות הנכון, היא החלטה מכרעת עבור אנשים המעוניינים להגדיל את עושרם ולהשיג את יעדיהם הפיננסיים. מנהל השקעות, אחראי לקבל החלטות השקעה מושכלות בשם

קרא עוד »
משקיע מתחיל
השקעות
המדריך למשקיע המתחיל

השקעות הינן דרך נפוצה לצבור הון עתידי. עם זאת, הן טומנות בחובן סיכונים מסוימים שיש להביאם בחשבון. מדריך זה נועד לסייע למשקיעים מתחילים להתמצא בעולם

קרא עוד »
השקעות נדלן בדובאי
השקעות
מיסוי השקעות נדל"ן בדובאי

השקעה בנדל"ן היא בחירה פופולרית עבור ישראלים רבים המעוניינים לגוון את תיק ההשקעות שלהם ולייצר הכנסה פסיבית. דובאי, במיוחד, הפכה ליעד אטרקטיבי להשקעות נדל"ן בשל

קרא עוד »