איך לבחור השקעות נדל"ן בחו"ל

יש לכם סכום כסף ששוכב בבנק תקופה ארוכה, או בקרן כלשהי והתשואה עליו היא נמוכה מאוד ? אתם חושבים להשקיע את הכסף ולא יודעים איך לעשות את זה ? חושבים להשקיע ואולי קצת חוששים ומעדיפים להסתפק בתשואה נמוכה מאוד.

הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת, ואולי יעזרו לכם לקבל החלטה קצת שונה שתמנף את התשואות שלכם.

השקעות בנדל"ן במדינות זרות – למה זה קורה ואיך עושים את זה נכון

נתחיל בסיבה העיקרית בגללה אנשים רבים רוצים להשקיע בנדל"ן דווקא במדינות זרות ולא בישראל.

למרות שעליית מחירי הדירות בישראל היא מהגבוה בעולם, עדיין רבים יוצאים להשקיע דווקא במדינות מסביב לעולם ולא נשארים עם ההשקעה קרוב לבית.

נכס

מחירי הדירות בישראל :

אין מה להוסיף יותר מידי על מחירי הדירות בישראל שכל אחד יודע שהם גבוהים מאוד, ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו לקנות נכס בישראל מבלי לקחת הלוואה, לקיחת ההלוואה היא זאת שהופכת את ההשקעה בנכס בישראל ללא כלכלית ואפילו לפעמים גורמת לתשואה שלילית.

ישנה תשואה שלילת במקרים רבים בהם אנשים לוקחים הלוואה לצורך רכישת נכס להשקעה, הסיבה העיקרית היא כי קיים מס רכישה גבוה מאוד בישראל על נכס שני, למרות כל ההגבלות הקיימות כאן בישראל מחירי הדירות עדיין לא יורדים ואפילו רק עולים ללא הפסקה.

בשונה ממדינות רבות בהם תוכלו לרכוש נכסים ודירות ככל שרק תרצו, כאן המצב שונה מאוד וזה מה שגורם להרבה מאוד אנשים לבצע השקעות נדל"ן בפורטו שבפורטוגל, אחת מהערים הצירויות והיפות ביותר במדינה.

מחירי דירות נמוכים ביחס לישראל :

אם בכדי לרכוש דירה בישראל אתם זקוקים להון של למעלה ממיליון שקלים חדשים, באותו סכום בדיוק תוכלו לרכוש במדינות אחרות באירופה או בארצות הברית גם ארבע וחמישה דירות (תלוי במחיר הדירה וגודל הדירה וכמובן המיקום שלה וגורמים נוספים).

מספר דירות גדול יותר גם יגדיל את אחוזי התשואה בהתאם.

חברות ניהול ממוקמות בישראל :

ישנן חברות ניהול שממוקמות בישראל עם סניפים במדינת היעד, החברות האלו ינהלו לכם את הנכס ואת כל מה שאתם צריכים, החל ממציאת שוכרים ועד שליחת טכנאי לדירה במידה ויש צורך בתיקון המזגן, בכל חברת ניהול זה עובד אחרת, ישנן כאלו שגובות תשלום חודשי עבור השירות שלהן, וישנן חברות שגובות תשלום לפי עבודה היא מבצעת.

במקרה כזה כדאי לכם מאוד לבדוק את אמינות החברה ולשמוע גם אם יש לה ממליצים ישראליים שכבר רכשו דרכה נכסים ומתנהלים מול החברה, בקשו לדבר עם אותם ממליצים ולשמוע מהם חוות דעת אמינה.

בנוסף יש לבדוק מול יועץ מס ישראלי, האם קיימים מיסי הכנסה אותם אתם נדרשים לשם במידה ואתם מרווחים כסף מהשקעות נדל"ן במדינות זריות, ורק לפי הנתונים האלו בצעו את חישוב אחוזי התשואה המתקבלת.

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »