השפעת תחלופת עובדים על הביצועים הארגוניים

בתקופה האחרונה אנו שומעים על ארגונים שונים, קטנים וגדולים שמגלים כי מתקיימת תחלופה גבוהה של עובדים בסביבתם. בתור מי שמבינים דבר או שניים בתחום, יכולנו לראות באופן מידי את ההשפעות של הדבר. החלטנו להוציא מדריך מעמיק בנושא, שיציג את ההשפעה של התחלופה על הביצועים הארגוניים, כדי להעלות את המודעות בנושא ולאפשר למי שחווים את המצב, לדעת איך אפשר להימנע ממנו. הישארו אתנו ותצאו חכמים יותר בתחום.

 

הדבר ה – 1 שצפוי להיות מושפע מתחלופת העובדים: התפוקה

ארגונים שונים שחווים תחלופה של עובדים שמתרחשת על בסיס קבוע, צפויים לשים לב כי התפוקה של העבודה יורדת באופן משמעותי. הרי זה ידוע שלעובד חדש לוקח כמה שבועות ולעיתים אף כמה חודשים עד שהוא נכנס לתפקיד באופן מעמיק. כך שחילופי העובדים מובילים לבזבוז של זמן ולירידה משמעותית בתפוקה.

תחלופת עובדים

הדבר ה – 2 שצפוי להיות מושפע מתחלופת העובדים: ההכנסות של העסק

מי שחוו תחלופה של עובדים בעסק שלהם יודעים שמדובר בעניין מורכב שפוגע בסופו של דבר בכיס. אם קראתם את הפסקה שלעיל, וודאי הבנתם שמדובר במצב שגורם לעבודה איטית יותר שעשויה להשפיע על הדברים הבאים:

  • חוסר מענה ללקוחות או מענה איטי ולא מקצועי
  • ביצוע טעויות (שמתרחשות לא פעם על ידי עובדים חדשים שאינם מנוסים)
  • עזיבה של לקוחות חדשים וגם וותיקים

כל אלה מובילים לא פעם לירידה משמעותית בהכנסות. נציין בפניכם בהמשך איך תוכלו להימנע מתחלופה של עובדים. אם תרצו לקצר את ההליכים, תוכלו פשוט להיכנס אל הקישור הבא ולהסתייע במומחים שיסייעו לכם במציאת עובדים טובים שיישארו במקום העבודה לזמן ממושך: https://hrplus.co.il.

 

איך אפשר להימנע מתחלופת עובדים?

לחיצה על הקישור שמופיע לעיל הינה התחלה טובה שתאפשר לכם למצוא עובדים חדשים ואיכותיים, אך כדאי שתדעו שאין זה מספיק. שכן, לאחר שתגיעו אל עובדים שכאלה, אתם תצטרכו להעניק להם תנאים טובים ולספק את הצרכים שלהם. שכן, זה ידוע כי התפוקה של העובדים עולה במצבים שבהם הם נמצאים במקום שנעים להם לעבוד בו.

תחלופת עובדים

טיפים לשמירה על עובדים לאורך זמן

ההמלצה שלנו היא קודם כל לגייס עובד בכיר שיהיה אחראי לארגן ימי כיף לעובדים. שכן, ימים אלו מאפשרים לעובדים להכיר אחד את השני ואת מקום העבודה שלהם. חברות גדולות במשק שדואגות לעובדים ורואות אותן, רואות בסופו של דבר תוצאות והן שומרות על העובדים שלהן לתקופה ממושכת.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את ההשפעה המיידית של תחלופת עובדים על ביצועים ארגוניים. בשלב זה אתם יודעים שמדובר בהשפעה עצומה שיש להכיר בה ולמגר אותה בהקדם, כדי לשמור על יציבות הארגון. נאחל לכם בהזדמנות זו שתדעו להתמודד אל מול התופעה באופן מיטבי ושתמיד תעניקו לעובדים שלכם את הכבוד המגיע להם.

תחלופת עובדים

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »