המדריך המלא לביטוח רכב

בפעם הראשונה בחיים אתם קונים רכב פרטי ורוצים לעשות לו ביטוח? או שאולי עד היום פשוט לא הייתם לגמרי מרוצים מהביטוח שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. הרבה מאוד אנשים רוצים לעשות ביטוח טוב, מקיף ומשתלם יותר לרכבים שלהם, אבל איך באמת עושים זאת? כל התשובות במדריך שלפניכם.

 

אל תסתפקו בביטוח חובה

הדבר הראשון שצריך להחליט כשרוצים לעשות ביטוח רכב, זה עד כמה הביטוח צריך להיות מקיף. יש אנשים שרוצים לחסוך על הביטוח כמה שיותר כסף, מתוך הנחה שהם גם ככה לא יפעילו לעולם את הביטוח, אז למה לשלם עליו אלפי שקלים בשנה? עם זאת, כדאי לדעת שזה לא לגמרי כך, כי ברגע האמת הדבר האחרון שתרצו זה למצוא את עצמכם בלי ביטוח. לכן, בין אם הרכב שלכם מאוד ישן ובין אם מדובר על רכב חדש לחלוטין, ביטוח החובה אינו מספיק וזה לא נתון שכדאי להתפשר לגביו.

 

חברת ביטוח עם כמה שיותר המלצות

אתם באמת יכולים לעשות ביטוח בכל חברת ביטוח שתרצו, אך האם זה כדאי? כלל לא בטוח. ראשית, לא כל חברת ביטוח שמזמינה אתכם לפנות אליה ולעשות אצלה ביטוח לרכב היא באמת חברה שתוכלו לסמוך עליה. שנית, אם תבדקו את הדברים קצת יותר לעומק, אתם תראו שיש גם חברות שיש לגביהן חוות דעת מאוד שליליות. מה פתאום שתפנו אל חברה שלא תענה לכם ברגע האמת? או לחברת ביטוח שתנסה לעשות הכול כדי להתחמק מהתשלום שהיא חייבת לכם? כמובן שאיש לא מעוניין בכך ולכן יש לבדוק, בין היתר, מה באמת אומרים הלקוחות האחרים של החברה אודות שירותיה. האם מתוך הניסיון האישי שלהם באמת כדאי לפנות אל אותה חברת ביטוח ולהיות לקוחות שלה? והאם המענה שמקבלים מחברת הביטוח הוא יעיל ומהיר? או שמדובר על עוד מקרה מצער שבו אתם משלמים בכל שנה מחדש וברגע שיש לכם צורך בכיסוי הביטוח אין לכם לאן לפנות?

 

כמה תשלמו בכל שנה?

איך אפשר לדבר על ביטוחי רכב ועל הכדאיות של ביטוח כזה או אחר ולא להזכיר את העלויות? יש הרבה גורמים שיקבעו כמה תשלמו על ביטוח הרכב שלכם, ואחד מהם זו השאלה באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים. זה ברור שגם הוותק שלכם בתור נהגים על הכביש ישפיע על עלות הביטוח וגם מצב הרכב, אך מעבר לכל אלה: השאלה באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים. אתם לא תאמינו עד כמה ההבדל בעלויות יכול להיות משמעותי ולכן חשוב לעשות השוואת מחירים. אין סיבה אמתית שבגללה אתם צריכים לבחור דווקא בחברת הביטוח שאצלה המחירים הם הכי גבוהים שיש, כי זה לא תמיד אומר שתקבלו עזרה טובה או מקיפה יותר אם יהיה לכם בכך צורך.

רכב

אולי יעניין אותך גם

בית סוכן
ביטוחים
הכירו את בית סוכן!

אם אתם סוכני ביטוח מתחילים או כאלו המחפשים לבסס את עצמם יותר, הגיע הזמן שצכירו את בית סוכן. מדובר בסוכנות ביטוח שהוקמה מתוך חזון להיות

קרא עוד »