הכל על השקעות נדל"ן בארה"ב

מה לא נאמר כבר על אמריקה – ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. אתם יכולים לאהוב אותה, אתם יכולים לשנוא אותה, אבל העובדה היא שארצות הברית הינה המעצמה הגדולה והחזקה בעולם, והמכתיבה העיקרית של התרבות והכלכלה העולמית.

בתור מדינה עצומה בגודלה עם האוכלוסייה השלישית בגודלה בעולם, ארצות הברית מהווה מדינה מצוינת בכל הנוגע להשקעות נדל"ן. במאמר זה, הכנו עבורכם מדריך שיסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על השקעות נדל"ן בארצות הברית.

 

למה להשקיע בנדל"ן בארה"ב?

מבין שלל היתרונות בהשקעות נדל"ן בארה"ב, אותם נפרט בהמשך, בולט במיוחד המחיר הזול (ולפעמים זול מאוד) של דירות וקרקעות בארצות הברית, במיוחד ביחס לארצנו הקטנטונת. ארצות הברית התברכה בשטח עצום, המתפרש מהאוקיאנוס האטלנטי במזרח ועד לאוקיאנוס השקט במערב.

בשל כך, מחירי הקרקעות זולים משמעותית. בנוסף, גם עלויות הבנייה עצמה זולות בהרבה ממה שמוכר לנו כאן בארץ, מה שמאפשר לנו להיכנס לשוק הנדל"ן האמריקאי גם עם סכומים צנועים ביותר של כמה מאות אלפי שקלים. תהליך הרכישה עצמו מהווה יתרון נוסף, כיוון ששוק הנדל"ן האמריקאי מחויב ברמה גבוהה במיוחד של שקיפות, המגינה על הצדדים מפני עוקצים והונאות.

על פי המומחים מבית r-me השקעות נדל"ן בארה"ב, יתרון בולט נוסף הוא התוצאות של משבר הדיור בשנת 2008, שהשפעתו על מחירי הנדל"ן הזולים בארצות הברית מורגשת עד היום.

השקעות נדל"ן בארה"ב

איך עובד הליך המיסוי האמריקאי?

לפני שמתחילים להשקיע בנדל"ן אמריקאי, חשוב מאוד להבין כיצד עובד הליך המיסוי. בעוד שבארץ אנו רגילים למשטר מיסוי אחד התופס על כל המדינה, בארצות הברית העסק מתנהל באופן מעט שונה. כידוע, ארצות הברית מורכבת מפדרציה של 50 מדינות (וושינגטון הבירה לא נחשבת מדינה, אך גם לה חוקים מקומיים משלה), כשלכל אחת מהמדינות משטר מיסוי שונה.

ישנן מדינות בעלות משטר שיתעדף את המשקיעים, בזמן שאחרות יתנו עדיפות לשוכרים. למשל, מדינות הנחשבות רפובליקניות כמו טקסס או פלורידה לרוב ינהלו משטר מיסוי ליברלי יותר המתעדף את המשקיע, בעוד שמדינות עם זיקה למפלגה הדמוקרטית כמו קליפורניה או מסצ'וסטס יעדיפו לעזור לשוכרים. מומלץ בחום לוודא מה נהוג במדינה בה אתם מעוניינים להשקיע בטרם הרכישה.

השקעות נדל"ן בארה"ב

מה הם אפיקי ההשקעה הנפוצים ביותר?

בכל אזור בארצות הברית טרנד הדיור נראה מעט אחרת, אך במרבית המקרים ניתן לחלק את ההשקעות בנדל"ן בארה"ב ל- 5 אפיקים עיקריים: השקעות בבית פרטי למגורים, השקעות בדירת מגורים או קומפלקס דירות, השקעות בנכסי נדל"ן מסחריים, השקעות בקרקעות ונכסים חקלאיים והשקעות נדל"ן קבוצתיות. לכל אחד מהאפיקים הנ"ל היתרונות והחסרונות שלו, שעשויים להשתנות דרמטית בהתאם למיקום בו אתם בוחרים להשקיע.

 

איך למצוא עסקת נדל"ן טובה בארה"ב?

השיטה הנבונה ביותר להתחיל להשקיע בנדל"ן בארה"ב היא לפנות למומחים בנושא. שימו לב שאתם פונים לאנשים מנוסים עם המלצות מגורמים שונים, בכדי שתוכלו להימנע ממעשי נוכלות ועוקץ שלצערנו עדיין מתרחשים.

השקעות נדל"ן בארה"ב

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »