הכירו את מתחם אלפיים

מחירי הנדל"ן בישראל עולים בצורה עקבית, ולא נראה שהמצב הזה הולך להשתנות בשנים הקרובות. מעבר לעליית המחירים, שלגביה אין לכם כל כך מה לעשות, ישנה בעיה נוספת והיא שכמות השטחים האיכותיים לבנייה הולכת ופוחתת. בהקשר הזה הדבר הכי נכון מבחינתכם הוא למצוא כמה שיותר מהר מיקום איכותי, ואנחנו כאן כדי להציג לכם אחד כזה במרכז הארץ.

 

דירה במרכז

דירה במרכז הארץ הפכה להיות משאת נפשם של ישראלים רבים, ולא במקרה. המגורים במרכז מאפשרים לנו להנות מאיכות חיים גבוהה, קרבה למרכזי התעסוקה החשובים בארץ וחינוך איכותי לילדים שלנו. הבעיה המרכזית היא שעתודות הקרקע במרכז הולכות ונעלמות, ואם לא תזדרזו, יכול להיות שלא תוכלו לקנות לעצמכם דירה באזור שיספק לכם את הדברים הללו.

מתחם אלפיים הוא מתחם מגורים המשלב יחד שירותים שונים, אפשרויות תעסוקה וכמובן דירות. המתחם נמצא בראשון לציון, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה יתרונות שיש למתחם הזה, ולמה גם אתם יכולים להנות מנכס נדל"ן במתחם.

נדל"ן

מיקום

מומחי נדל"ן נוהגים לומר שהשאלה החשובה ביותר בעולם הנדל"ן היא מה המיקום של הנכס. במתחם אלפיים אתם נהנים ממיקום קרוב לים וגם כזה שנמצא על עורקי התחבורה המרכזיים בישראל. בסמוך למתחם צפויה גם לעבור הרכבת הקלה בעוד מספר שנים, מה שיהפוך אותו להיות אחד המקומות הנגישים ביותר במרכז הארץ בכלל ובעיר ראשון לציון בפרט.

 

עבודה מול אנשי מקצוע

את המתחם והשיווק שלו מנהלת חברה מקצועית בעל וותק רב בתחום הנדל"ן. בקנייה של דירה אנחנו משלמים הרבה מאוד כסף, וחשוב לוודא שאנחנו עובדים מול מי שמכירים היטב את התחום. במתחם אלפיים תהנו מליווי משפטי צמוד לכל העסקאות בנוסף לניסיון הרב שיש לאנשי המקצוע שילוו אתכם.

 

בעלות עירייה

עיריית ראשון לציון רואה בפרויקט של מתחם אלפיים פרויקט מוביל וכיום היא מחזיקה בבעלותה כמחצית מהשטח של מתחם אלפיים. העובדה שהעירייה שותפה למתחם הופכת אותו להיות אחד האזורים הכי אטרקטיביים בראשון לציון.

נדל"ן

אפשרויות מימון רחבות

כאשר אתם ניגשים לקניית דירה, את הבעיות שבהן אתם צפויים להיתקל קשורה להון העצמי שלכם. בלי הון עצמי מספיק הבנק פשוט לא יהיה מוכן לתת לכם משכנתא, מה שאומר שלא תוכלו לקנות את הדירה. במתחם אלפיים אתם יכולים להנות מאפשרויות מימון נרחבות יותר, שיעזרו גם למי שלא מחזיק בהון עצמי מספיק גבוה לקנות את הדירה במתחם.

 

לסיכום

מתחם אלפיים הוא אחת ההזדמנויות האחרונות שלכם להנות מנכס איכותי במרכז הארץ. המיקום של המתחם אטרקטיבי במיוחד, קרוב לחוף הים ונמצא בקרבה לצירי תחבורה מרכזיים. גם אם נראה לכם שהון העצמי שלכם לא מספיק כדי לקנות דירה, במתחם אתם יכולים לקבל אפשרויות מימון נרחבות. כל העסקאות נערכות בליווי צמוד של עורך דין, וכל מה שנשאר לכם זה פשוט להגיע.

נדל"ן

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »