הכירו את הפקדונות והחסכונות שמאפשר בנק מזרחי ללקוחותיו

בנק מזרחי ידוע בהזדמנויות המשתלמות אותם מציע ללקוחותיו וללקוחות בנקים נוספים בדמות פקדונות שקליים וחסכונות בהוראת קבע. ההמלצה של בנק מזרחי בבחירת תוכנית פיקדון או חיסכון נכונה, היא לתת תשומת לב למספר נתונים כמו: סכום הפיקדון, תקופת הפיקדון, אפשרויות הריבית, אפשרויות ההצמדה וסוג הפירעון. המומחים של בנק מזרחי כאן כדי להציע את הפיקדונות והחסכונות האטרקטיביים עבורכם. פוסט שהוא רווח נקי.

 

סוגי הפיקדונות והחסכונות של בנק מזרחי

גם כאשר הריבית במשק נמוכה, וגם אם תרצו למשוך את הכסף לאחר תקופה קצרה, בנק מזרחי אתכם, לאורך כל התהליך בהצעות של פיקדון וחיסכון משתלמים במיוחד. הכירו את מסלולי החסכונות והפקדונות השונים, העשויים להיות רווחיים עבורכם:

 

פיקדון קרמבולה

בנק מזרחי מציע ללקוחותיו, כמו גם ללקוחות כל הבנקים פיקדון ייחודי בשם: פיקדון קרמבולה. בפיקדון זה מוצעות ללקוח שתי אופציות של תוכניות: מסלול אחד מניב ריבית שקלית, זאת בתנאי של החזקת הפיקדון למשך תקופה של 3 שנים, ומסלול שני צמוד למדד. בפיקדון זה ביכולתם של המפקידים להפוך את הכסף לנזיל בכל זמן ולקבל את ערכו בצמוד למדד.

יש לדעת כי ריבית שנתית שקלית בגובה 1% הינה גבוהה יחסית, לעומת ריבית בנק ישראל שעומדת על 0.1% נכון לספטמבר 2020.

 

פיקדון ליצ'י ל-5 שנים

פיקדון ליצ'י נצבר בתקופה של עד 5 שנים, כאשר הריבית בו עולה מדי שנה לאחר תקופת פיקדון של שנתיים. מדובר בריבית שקלית שאינה צמודה למדד. ניתן למשוך את הכסף לאחר תקופה של שנתיים בכל עת. המינימום להפקדה בתוכנית ליצ'י, הינו סכום של 50,000 ש"ח.

 

פיקדון רימונים לשנתיים

פיקדון זה מאפשר להפקיד כספים וליהנות מריבית אטרקטיבית, גם כאשר הריבית במשק נמוכה. תקופת ההפקדה הינה שנתיים, סכום ההפקדה המינימלי לא יפחת מ-50,000 ש"ח. ניתן למשוך את הפיקדון בכל 3 חודשים. ההצמדה הינה שקלית ואינו צמוד למדד.

 

פיקדון קוקוס ל-5 שנים

פיקדון קוקוס מציע השקעה יציבה מאוד, בה כבר במועד פתיחת הצוכנית, תוכלו לדעת מה גובה הפירעון, זאת הודות לריבית חודשית קבועה. ניתן למשוך את כספי הפיקדון בתום 5 שנים. הפיקדון הינו שקלי ואינו צמוד למדד.

 

פיקדון תפוז

פיקדון זה מאפשר למפקיד ליהנות מריבית שעולה עם הזמן, בנוסף לנזילות של הכסף בהתראה קצרה מראש. הסכום המינימלי להפקדה הינו 10,000 ש"ח, יש להודיע על מועד הפירעון, 35 יום קודם תאריך. הפיקדון הינו שקלי ואינו צמוד למדד.

 

מזרחי טפחות: הבית שלכם לחסכונות ופקדונות

המומחים של מזרחי טפחות ממליצים על מספר תוכניות חסכון ופיקדון משתלמים במיוחד, שיגרמו לכסף שלכם לעשות עוד כסף עם הזמן. תוכלו להתייעץ עם אנשי המקצוע של הבנק, כדי לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם.

פיקדון בנקאי

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »