החזר מס לשכירים

תארו לכם שהיינו אומרים לכם שיש כמה אלפי שקלים שמגיעים לכם, ומחכים שתגיעו לקחת אותם בחזרה? נשמע מופרך? ובכן, תשמחו לדעת שיש סיכוי גדול מאוד שמגיע לכם לקבל החזר מס. איך זה קורה ולמי זה מגיע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן עם המאמר – החזר מס לשכירים.

 

אז בואו נתחיל מההתחלה

איך קורה מצב של החזר מס לשכירים? בשביל להבין נחזור לרגע להתחלה. בכל תלוש שכר שאתם מקבלים מופיעות כמה רובריקות של תשלומים מתוך תלוש השכר כמו קרן פנסיה, ביטוח לאומי ומס הכנסה. מס הכנסה הוא מס שמשולם על ידכם בכל חודש מחדש ומופרש לרשות המיסים.

סכום המס נקבע בהתאם לגובה המשכורת ובהתאם לגורמים נוספים כמו מצבכם המשפחתי, מקום מגורים ועוד.

במקרים מסויימים נוצר פער בין סכום המס שצריך להיות משולם לבין סכום המס שנגבה בפועל, ובעקבות הגבייה הגבוהה מגיע לאדם המשלם החזר מס.

 

 

 

החזר מס לשכירים – מתי ואיך זה קורה?

החזר מס לשכירים מגיע למי ששילם מיסים גבוהים יותר ממה שהיה אמור. מצבים אלו מתרחשים, לדוגמה, כאשר אדם מחליף עבודה במהלך שנת מס מסויימת, תנאי השכר שלו משתנים ומקרים נוספים.

החזר מס יכול לעמוד על סכומים של מאות, אלפי ועשרות אלפי שקלים עבור שנת מס מסויימת, ולכן כדאי מאוד לבצע מעקב ולוודא אם מגיע לכם החזר מס לשכירים.

 

איך בודקים אם מגיע לי החזר מס?

היום אפשר לבדוק האם מגיע לכם לקבל החזר מס לשכירים בקלות. בעבר התהליך היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומעייפת שגרמה לרבים להתייאש מראש, עוד לפני שבכלל ניסו לבדוק זכאות להחזר מס לשכירים.

אולם היום אין שום צורך לצאת מהבית בשביל לבצע את הבדיקה, וגם לא בשביל לקבל החזר מס לשכירים. הכל נעשה בצורה מקוונת דרך האינטרנט באופן פשוט, זמין ויעיל.

 

חברת Money back – חברה להחזר מס מקוון

מבין עשרות חברות שמציעות את שירותיהן לבדיקת החזר מס לשכירים, נמצאת גם חברת Money back. חברת Money back מציעה שירות החזר מס שמתחיל במילוי פרטים אישיים על ידכם, וממשיך ומסתיים בטיפול מלא של החברה.

החברה נעזרת בשירותיהם של רואי חשבון מקצועיים ומנוסים שעוברים על החומרים בעניינכם וממלאים עבורכם את טופס 135 – טופס דין וחשבון עבור הכנסות בשנת מס מסויימת. לאחר שתחתמו על הטופס, החברה דואגת לשלוח את הטופס לרשות המיסים, ואתם מקבלים את החזר המס ישירות לחשבון הבנק שלכם בתוך כ-90 ימים.

 

אני רוצה לבדוק החזר מס – מה אני צריך לעשות?

כעת כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להיכנס לאתר של חברת Money back, לשלם 245 ש"ח בלבד עבור הבדיקה והטיפול ולצאת לדרך. עם חברת Money back החזר מס לשכירים יכול להיות אצלכם ממש בקרוב. בהצלחה!

לבדיקת החזרי מס: https://taxes-refund.co.il.

אולי יעניין אותך גם

מחושב מס רכישה
מיסים
כיצד מחשבים את מס הרכישה?

מי שרוכש זכות במקרקעין מחויב לשלם למדינה מס רכישה בגין ביצוע העסקה. מס הרכישה מייצג אחוז מסוים משווי העסקה, אחוז זה מתעדכן בכל שנה. שווי

קרא עוד »
מחשבון
מיסים
תנאים להחזרי מס לאחר שחרור

השתחררתם מצה"ל, התחלתם לעבוד, לנהל חיים בוגרים ועצמאיים, בקיצור – אתם במגרש של הגדולים. ויחד עם העצמאות של אדם מבוגר, מגיעה גם המון ביורוקרטיה וחשוב

קרא עוד »