הדוד מאמריקה: הכירו את יריב גולן

ישראלים רבים מרגישים שהכסף שלהם לא מניב את הרווחים שהם היו יכולים להפיק ממנו, מה שמונע מהם להגיע לעצמאות כלכלית בשלב מוקדם יחסית של החיים. כדי להתגבר על הבעיה הזו חייבים להכיר את האפשרות של השקעות מעבר לים, ואת אנשי המקצוע הנכונים שיוכלו לעזור לכם בעניין הזה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על יריב גולן, מומחה בהשקעות בארה"ב.

 

יריב גולן

יריב גולן הוא יזם ומשקיע מוביל בתחום השקעות הנדל"ן בארצות הברית. אל התחום יריב הגיע לאחר שנים של עבודה בתחום ההייטק, וההבנה שלפיה למרות השעות הרבות שאנחנו משקיעים בעבודה, עצמאות כלכלית היא משהו שנשאר עבורנו בגדר חלום. המעבר לתחום השקעות הנדל"ן היה איטי ולווה בלא מעט קשיים, אולם כיום יריב נחשב למשקיע מוביל בתחום.

אפיקי השקעה בנדל"ן

השקעה נבונה

בכל השקעה שאליה אנחנו נכנסים, יש טעויות של מתחילים שאין שום סיבה שגם אנחנו נעשה אותן. יריב גולן מאפשר לכם להימנע משכר הלימוד הזה, וייתן לכם את כל העצות הדרושות כדי שהכניסה שלכם לתחום השקעות הנדל"ן תהיה חלקה הרבה יותר. מעבר לעובדה שליריב יש ניסיון רב, הוא גם מוכן לשתף אתכם בטעויות שלו בתחילת הדרך, כדי שאתם פשוט תימנעו מהן.

 

יזמות והשקעה

בניגוד למשקיעים שעוסקים רק בתחום השקעה מסוים, יריב גולן נחשב היום ליזם מוביל, מה שגם נותן לכם את היכולת להיכנס למיזמי נדל"ן שונים בתחילת דרכם ולהנות מתשואה גבוהה על הכסף שלכם. ההיכרות העמוקה של יריב עם תחום הנדל"ן בארה"ב מאפשרת לכם לבצע את ההשקעות שלכם בלי מתווכים, ולהגיע ישר אל הנכסים הכי טובים בתחום.

אחת הבעיות המרכזיות בהשקעות נדל"ן היא חוסר היכרות עם הגורמים במדינה שבה אנחנו משקיעים או גרוע מכך, אי היכרות עם נתונים בסיסיים בתחום. בשנים הרבות שבהן יריב מתעסק בנדל"ן בארה"ב הוא גם הגיע לאנשים המובילים בתחום, וגם אסף כמות מידע שמספיקה על מנת לנהל את העסקאות בכוחות עצמו. בצורה הזו הרווחים שלכם מגיעים למקסימום האפשרי שלהם.

 

היכרות עם החברות המובילות בתחום

כאשר אנחנו משקיעים בנכסי נדל"ן בחו"ל, בניגוד לקנייה של דירה להשקעה במדינת ישראל, חשוב שיהיה מי שדואג לנכסים שלנו לאור העובדה שאנחנו לא נמצאים לידם על מנת לעשות את זה. במהלך ההשקעה דרך יריב גולן תוכלו להנות מחברות מובילות בתחום תפעול הנכסים שידעו לשמור על הנכסים שלכם ויוודאו עבורכם שההכנסה שלכם מאותם נכסים נשארת יציבה.

 

לסיכום

השקעות נדל"ן בארה"ב נחשבות לאחד מאפיקי ההשקעה המובילים בתחום הנדל"ן בפרט ובתחום ההשקעות בכלל. הנדל"ן הוא תחום יציב באופן יחסי והוא מאפשר לכם להנות מתשואה גבוהה על הכסף שלכם, בלי לשים אותו בדרגת סיכון גבוהה. כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל להרוויח מנדל"ן בארה"ב זה פשוט למצוא את האדם הנכון שיעזור לכם להגיע לנכסים המובילים.

אפיקי השקעה בנדל"ן

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »