האם יותר משתלם כלכלית לקחת חברה לניהול חניונים

אין ספק שבעיית החניה, ובמיוחד באזור המרכז, היא אחת הבעיות הקשות שאיתה מתמודדים תושבי מדינת ישראל. גם מי שכבר יוצא מהבית ברכב הפרטי שלו וצולח את הפקקים הנוראיים נאלץ להשקיע עוד הרבה מאוד זמן בחיפוש אחר חנייה. לא סתם אנו רואים לאחרונה יותר ויותר השקעות בחניונים, מכיוון שיש הבנה שזהו הפתרון היעיל ביותר. אם יש בבעלותכם חניון כדאי מאוד שתשקלו להכניס אליו חברת ניהול, מהלך שיגביר את הרווחיות ויחסוך לכם כאב ראש.

 

למה לשלם לחברה שתנהל לי את החניון?

אין ספק שמדובר על שאלה מעולה, אבל כמו שיותר ויותר בעלי חניונים בתל אביב מבינים, התשובה טובה יותר מהשאלה. נכון שצריך לשלם לחברות העוסקות בניהול חניונים בתל אביב, אך בסיכום הכללי ההוצאה של חניונים המנוהלים על ידי חברה ייעודית קטנה יותר. חשוב לזכור שחברות אלו יכולות לדאוג לשירותים ולציוד הנדרשים עבור תפעול שוטף של החניון כמו ניקיון ומערכות אבטחה במחיר זול יותר מכיוון שזהו תחום העיסוק  שלהן ומכיוון שכבר יש להן שלל קשרים עסקיים בתחום. מי שקונה ציוד לניהול של 10 חניונים כנראה יקבל אותו במחיר זול יותר.

 

ניסיון תפעולי וניהולי

כפי שכולם יודעים, אחד הדברים החשובים והמשמעותיים ביותר בשוק העבודה כיום הוא ניסיון. אתה יכול להיות מנהל מצוין של עסק מסוים, אך כנראה שבתחום החניונים אין לך שום ניסיון. אם חברה מקצועית ומנוסה המתמחה בתחום ניהול החניונים תדאג לניהול השוטף של החניון אפשר להניח שהתפעול שלו יהיה טוב יותר, ובהתאמה לכך גם הרווחים ממנו יעלו בצורה משמעותית.

 

מכשור אוטומטי

הטכנולוגיה ששיפרה את החיים שלנו בצורה כל כך ניכרת והפכה אותם לנוחים ופשוטים יותר לא פסחה על עולם החניונים. כיום ישנן שלל מערכות מקצועיות לניהול חניונים. מערכות כמו בקרת כניסה אוטומטית מייעלות מאוד את הניהול השוטף של החניון שנעשה באופן אוטונומי לחלוטין וכמובן גם נוח וידידותי יותר מבחינת הנהגים שירצו לבוא ולחנות בחניון. בנוסף, חברות לניהול חניונים מציעות גם שירות אבטחה מתקדם כאשר החניון מרושת במצלמות אבטחה מתקדמות ונמצא תחת השגחה תמידית 24 שעות ביממה על ידי צוות האבטחה של החברה. מכשור כזה דורש התקנה וניהול מקצועיים שעולים כסף, אך חוסך כוח אדם מיותר, זמן רב, וכאב ראש מיותר. בנוסף, חניון מתקדם ונעים ימשוך אליו יותר ויותר לקוחות, מה שיגביר את הרווחיות שלו.

 

לסיכום

אין ספק שממבט ראשון הרעיון להעניק את הנכס החשוב הזה שנקרא חניון לחברה חיצונית שתנהל אותו נראה הזוי ולא כלכלי. אבל בסופו של דבר, לאחר שבוחנים את הדברים לעומק בצורה שקולה, מבינים שהתשובה הנכונה היא הפוכה. כמו בכל תחום אחר, ניהול מקצועי של גוף מיומן ומנוסה יכול לשפר מאוד את העסק ולהעלות את הרווחיות שלו בצורה ניכרת. בנוסף, עול הניהול ירד מהראש שלכם.

חנייה

 

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »