האם יועץ נדל"ן חשוב בעת קניית דירה?

כפי שלא הייתם קונים מכונית מבלי להשוות מחירים, לבחון את הדגמים השונים ולהתייעץ עם חברים, כך גם לא קונים נכס למגורים או להשקעה מבלי להתייעץ ומבלי להכיר היטב את שוק הנדל"ן המקומי. הכירו את נדל"ן נבון, משרד ייעוץ הנדל"ני שילווה אתכם בכל שלבי הרכישה ויסייע לכם להגשים את החלום ולהפוך לבעלי נכס מבלי ליפול לכל מיני בורות. 

 

מהו יועץ נדל"ן?

יועץ נדל"ן הינו אדם הבקיא בהערכת שווי נכס למגורים או להשקעה בחינת כל היבטי הבטיחות והליקויים האפשריים והתשואה הצפויה שניתן להפיק ממנו, התנהלות מול בנקים למשכנתאות, מול מוכרים או מתווכים ובחינת החוזים השונים למניעת טעויות קריטיות שיגרמו לכם להפסדים.

האדם הממוצע לרוב אינו בקיא בתחומים אלו, ולכן מומלץ ביותר להעזר בשירותי ייעוץ נדל"ן על מנת שלא ליפול לכל מיני בורות שטומנים הקבלנים, מוכרי דירות שרוצים להיפטר מדירה לא ראויה, תוכניות בניה עתידיות שיעפילו על תוכניותיכם לתשואה ועוד.

יועץ נדל"ן

נדל"ן נבון

חברת נדל"ן נבון המנוהלת על ידי שחר ורנר וגלית ורנר הינה חברה ותיקה בעלת נסיון של קרוב ל – 20 שנה ייעוץ נדל"ן. החברה מתמקדת בעיקר בגוש דן ומתמחה במחירי רכישה, בתשואה, בחוזי קנייה והשכרה, פניה אל הבנקים בבקשה למשכנתא והתנהלות מול שוכרים. בנדל"ן נבון תקבלו את כל הכלים שאתם זקוקים לכם כדי לרכוש בהצלחה נכס למגורים או להשקעה מבלי להפגע כלכלית עקב שגיאות שנעשו בתהליך מתוך חוסר ידע ותמימות.

 

מה תקבלו בנדל"ן נבון?

בנדל"ן נבון תקבלו את כל הידע הדרוש לכם כדי לבחור בתבונה את הנכס הרצוי לכם, תקבלו ליווי לכל אורך הדרך, ותמיד תוכלו לשאול או להתייעץ בכל עניין ודבר. להלן שלבי השירות שתקבלו מנדל"ן נבון בתהליך הרכישה:

  • פגישת ייעוץ ראשונית ובמהלכה תבנה עבורכם תוכנית כלכלית לתהליך הרכישה, כך שתוכלו להתמקד במה שאפשרי ולא יפגע בכם כלכלית בעתיד.
  • ייעוץ בבחירת האיזורים ההולמים את יכולותיכם הכלכליות ותואמים את הציפיות שלכם.
  • קבלת ערכת ליווי הכוללת מדריך ועזרים לבחירת הנכס ואף בקבוק שמפניה לחגיגות סיום התהליך.
  • סיורים בנכסים פוטנציאליים והערכת השווי הכלכלי העדכני שלהם, היתכנות ליקויים, בחינת הסביבה, תוכניות עירוניות לפיתוח שעלולות לפגוע בערך הדירה בעתיד ועוד.
  • הכנה לקראת סגירת חוזה הרכישה ומתן ייעוץ לניסוחו על מנת להגן עליכם.
  • ליווי מלא מול בנקים למשכנתאות ובחירת ההלוואה העדיפה ביותר מבחינתכם.
  • במידה ורכשתם דירה להשקעה, יינתן לכם ליווי נוסף להכנת הדירה להשכרה והנחיות כיצד להתנהל מול השוכרים.

 

לסיכום

רכישת נכס באופן מושכל, מתוך ידע והבנה, יכולה להיות עסקת חייכם. חברת נדל"ן נבון מספקת ליווי מקצועי לרכישת נכסים למגורים או להשקעה בגוש דן החל משלב בחירת הנכס ועד לחתימת חוזה הרכישה כדי שתוכלו לראות תשואה על הנכס וליהנות מפירותיו.

יועץ נדל"ן

אולי יעניין אותך גם

השקעות נדל"ן
נדל"ן
4 עובדות על השקעות נדל"ן!

השקעות בנדל"ן נחשבות לבחירה פופולארית ביותר עבור מי שרוצים להגדיל את ההכנסות שלהם באופן משמעותי. אם אתם רוצים להכיר בתחום מקרוב, כדאי שתקראו את השורות

קרא עוד »