3 דרכים לטיפול בתביעה בחו"ל

ישראלים רבים יוצאים לטיולים, לימודים, עבודה או מגורים זמניים בארץ זרה. תופעה זאת מתגברת ותמשיך להתגבר עם הפיכת העולם למקום שקל לעבור בו בין מדינה למדינה. שהייה של ישראלים רבים למשך זמן רב בחו"ל גורמת לכך שתביעות רבות יותר מוגשות על ידי ישראלים לבתי משפט של ארצות זרות. כינסנו 3 דרכים שבהן אפשר לטפל בתביעה שמוגשת לבית משפט בארץ זרה.

 

בשל מה מגישים תביעות בחו"ל?

ממש כמו בארץ, מספר הסיבות להגשת תביעות בחו"ל הוא מגוון כגודל הגיוון באינטראקציות בין בני אדם. ניתן להגיש תביעות בחו"ל בגין נזקים של תאונות שונות, רשלנות רפואית, הפרת חוזים ועוד שלל רב של סיבות. גם כאן, ממש כמו בארץ, בכדי להגדיל את הסיכויים של התביעה שלכם להצליח ולהגדיל את סכום הפיצויים שינתן לכם בסופה, כדאי לעבוד עם אנשי מקצוע שיעזרו לכם בהגשת התביעה. אם יש לכם צורך בהגשת תביעה בחו"ל, חברת  u-claimit תשמח לעמוד לשירותכם.

 

איך מגישים תביעות בחו"ל ובאמצעות איזה עורך דין?

הגשת תביעה בארץ זרה היא פעולה שתלויה במערכת החוקים ומערכת המשפט של אותה מדינה. חשוב להבין שכל עורך דין מתמחה במערכת דינים אחת לשם קבלת ההסמכה לעריכת דין. ישנם עורכי דין שמוסמכים לייצג תובעים בכמה מדינות אבל זה מצב נדיר יחסית. לכן בעת הגשת תביעה בחו"ל, יש צורך במציאת עורך דין שהתמחה במערכת הדינים המקומית.

 

1 – מציאת עורך דין מקומי

האופציה הראשונה לטיפול בתביעה בארץ זרה תעשה באמצעות מציאת עורך דין מקומי שייצג אתכם בתיק. בכדי לעשות זאת יש לבדוק את משרדי עורכי הדין במדינה בה תרצו להגיש את התביעה ולבחור את האחד שאתם מאמינים שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר. לא פשוט למצוא עורך דין טוב בשיטה זאת ולכן יש רבים המוותרים עליה.

 

2 – משרד עורכי דין ישראלי עם התמחות

ישנם מספר משרדי עורכי דין ישראלים שעובדים בשיתוף עם עורכי דין במדינות אחרות, או שיש להם עורכי דין עם התמחות במספר מערכות משפט. משרדים אלו יכולים להגיש תביעה במדינות זרות. שווה לשקול שימוש באופציה זאת אבל חשוב להגיד שהיא לא תמיד זמינה לכל תיק ולכל מדינה. רוב משרדי עורכי הדין מעדיפים להתמקד בהתמחות במערכת חוקים של מדינה אחת בלבד, ולא תמיד יהיה פשוט למצוא את המשרד שיסכים לקחת את הטיפול בתיק שלכם על עצמו.

 

3 – חברה ייעודית לתביעות בחו"ל

האופציה השלישית היא חברה ייעודית לטיפול בתביעות בחו"ל. חברה זאת הוקמה במטרה לספק לאזרחים במקומות שונים בעולם אופציה להגשת תביעה במדינות אחרות אבל בשפה שלהם. בחברה כזו חברים עורכי דין ממדינות שונות, כך שבכל מקרה שתרצו להגיש תביעה בחו"ל, יעמוד לרשותכם עורך דין עם התמחות במערכת המשפט של המדינה בה תרצו לתבוע, שיהיה נכון לעזור לכם.

3 דרכים לטיפול בתביעה בחו"ל

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »