4 דגשים עיקריים לפני שפונים לסוכן ביטוח

בחירה נכונה של סוכן ביטוח תשפיע על אופי הפוליסה, על המחיר שנשלם ועל היקף הכיסויים. אז איך יודעים שמדובר על הסוכן המתאים ומה בודקים לפני שפוגשים אותו? הנה כל הדגשים החשובים

 

סוכן ביטוח מנהל את התיק הביטוחי ומייצג אותנו מול חברת הביטוח. במקום להתנהל ישירות מול חברת הביטוח אבל להקדיש לזה זמן, משאבים ואנרגיה, ניתן לרכז את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת. עם זאת, בחירה נכונה של סוכן ביטוח גם עלולה להפוך למשימה מורכבת.

חשוב להשקיע זמן ולהכין את שיעורי הבית עוד לפני שפונים לסוכן ביטוח. זה חשוב כי בחירת הסוכן תשפיע על אופי הפוליסה, תקבע כמה פרמיה נשלם מדי חודש ומה יהיה גובה ההשתתפות העצמית בקרות האירוע הביטוחי ואפילו מה יהיה היקף הכיסויים. אז כדי לשלם פחות ולקבל יותר, יש 4 דגשים שכדאי לשים לב אליהם:

 

  1. המלצות של לקוחות קודמים

המלצה היא אינדיקציה מעולה לרמת המקצועיות של סוכן ביטוח מסוים. לכאורה, אין לנו דרך לדעת מראש עד כמה סוכן הביטוח מקצועי ומיומן. בשביל להגיע למסקנות כאלה, עלינו לרכוש ממנו פוליסת ביטוח ולהמתין לפחות כמה שנים.

אבל אם משתמשים בהמלצות, יודעים מראש מה רמת המקצועיות ולמה אפשר לצפות. את ההמלצות הכי טוב לקבל דרך חברים, קרובים ובני משפחה. אם לא מכירים אישית מישהו שהשתמש בשירותי סוכן ביטוח והיה מרוצה, אפשר להרחיב את החיפוש באמצעות מידע מאתרי אינטרנט.

 

  1. תחומי התמחות

דגש אחר ולא פחות חשוב הוא לבדוק במה סוכנות הביטוח מתמחה. אם מרכזים את השירותים תחת קורת גג אחת כמו מול ארנפלד סוכנות ביטוח בע"מ, מרוויחים שקט נפשי וכתובת לפנות אליה בכל דילמה או התלבטות.

בדיקה מראש של תחומי התמחות היא משימה קלה מכפי שנהוג לחשוב. בשביל לעשות את זה, רק יוצרים קשר טלפוני עם נציגי הסוכנות ומתקדמים משם.

 

  1. ניסיון

כדאי לבדוק את מספר שנות הניסיון של סוכן הביטוח. גם זו בדיקה קלה מאוד שמבצעים בשיחת טלפון של מספר דקות בלבד, אבל יש לה השלכות בטווח הקצר והארוך.

סוכן ביטוח מנוסה יידע להתאים לנו פוליסת ביטוח. כמו כן, הניסיון בדרך כלל מתאר את הקשרים האישיים של סוכן הביטוח עם חברת הביטוח – מה שתורם לאינטרסים שלנו כמבוטחים.

 

 

  1. יחס אישי

אין ספק שהיתרון הכי גדול של רכישת ביטוח דרך סוכן ביטוח הוא היחס האישי. בניגוד לרכישת ביטוח ישירות מהחברה או באתרי האינטרנט, כאן היחס האישי אמור לשרת אותנו ולהעניק תחושה של ביטחון ושלוות נפש.

בפועל, הדרך הכי טובה לבדוק האם אכן מדובר על סוכן ביטוח שיודע להעניק יחס אישי היא לפגוש אותו. הפגישה מלמדת על הכימיה בין הצדדים ולומדים ממנה הרבה.

אולי יעניין אותך גם

בית סוכן
ביטוחים
הכירו את בית סוכן!

אם אתם סוכני ביטוח מתחילים או כאלו המחפשים לבסס את עצמם יותר, הגיע הזמן שצכירו את בית סוכן. מדובר בסוכנות ביטוח שהוקמה מתוך חזון להיות

קרא עוד »