דגשים ללקיחת הלוואה לפתיחת עסק

אתם עומדים להקים עסק. יש לכם רעיון טוב למיזם שעשוי להכניס לכם לא מעט כסף. אתם פונים להגשים את החלום אבל בדרך להגשמה שלו, אתם זקוקים להון נזיל. כמעט כל עסק מחייב הון עצמי בסיסי. גם כאשר ההון הקיים לא מספק, ניתן ליטול הלוואה שתענה לצרכים האישיים שלכם ושל העסק, בשילוב. אז על מה חשוב לשים דגש בלקיחת הלוואה שכזו?

 

בדקו האם ההלוואה חשובה להתפתחות העסקית

לפני כל הלוואה חשוב לבדוק האם מדובר בהלוואה חשובה וחיונית או שהיא נלקחת רק בשביל הביטחון שיהיה כסף נזיל. חשבו היטב לפני שאתם לוקחים הלוואה לעסק. הלוואות עסקיות צריכות להיות מחושבות.

 

בנו תוכנית עסקית

תוכנית עסקית היא בעצם התוכנית להתפתחות העסק שלכם. היא תכלול פירוט מטרות העסק והדרך להגשמתן. תוכנית עסקית טובה תכלול את סכום ההון הנדרש להתפתחות העסק, להגשמת היעדים ולעמידה בהחזרי ההלוואה הנדרשים.

 

ערכו סקר שוק

עולם ההלוואות משתנה כל תקופה מחדש ולכן, בתור בעלי עסקים המעוניינים לקבל הלוואה משתלמת והוגנת, תצטרכו לחפש אחר ההלוואה המתאימה ביותר לאפשרויות האישיות שלכם אך יחד עם זאת, הקפידו לבחור הלוואה בעלת ריבית נמוכה ככל הניתן. עריכת סקר שוק היא הכרחית להכרת תנאי ההלוואה האופטימליים.

 

התאימו את ההלוואה לתנאים שלכם

לכל עסק צרכים ייחודים לו וכך חשוב להתאים את תנאי  ההלוואה לתנאים המתאפשרים לבעל העסק. לא מה שמתאים לעסק אחד, יתאים לשני. הטעות של הרבה בעלי עסקים היא להתייחס אך ורק לגובה הריבית של ההלוואה בעוד הם שוכחים לבחון את יתר התנאים הנלווים לה.

מה יעזור לשלם ריבית נמוכה כל עוד וגובה ההחזר החודשי הוא מעל ליכולת הלווה? חשיבה מוקדמת לפני לקיחת הלוואה לעסק היא קריטית!

 

בדקו את דירוג האשראי שלכם

לכל בעל עסק אמור להיות דירוג אשראי וכך, כאשר גוף המימון בוחן את הסיכונים הנלווים לאישור ההלוואה שהוא מבקש, הוא מעיין בדירוג האשראי הקיים. בעל עסק חכם יבדוק את גובה הדירוג שלו לפני הגשת הבקשה למניעת תקלות בהמשך. יש מקרים בהם ניתן לשפר את הדירוג הקיים ואם אפשר לעשות זאת, עדיף לפני הגשת הבקשה להלוואה.

 

הלוואות לעסק לא לוקחים לבד

יותר ויותר בעלי עסקים יודעים עד כמה לא משתלם ליטול הלוואות ללא ליווי מקצועי. גופי המימון חוגגים על חשבון הלווים ומי שמעוניין לקבל הלוואה משתלמת והוגנת פונה לגוף פיננסי מומחה בגיוס מימון לעסקים בהקמה. צוות ארנפלד הלוואות שמח לסייע לעסקים רבים בגיוס הלוואות משתלמות והוגנות. מוזמנים לקבל פרטים נוספים ולהיכנס לאתר המוביל שלהם: https://e-loans.co.il.

מומחה לגיוס מימון יפנה אתכם אל גופי מימון הגונים, מתאימים וזולים. הוא יכוון אתכם לאורך כל התהליך בטפסים שצריך להגיש ובמה שניתן לעשות כדי להוזיל את מחיר ההלוואה.

הלוואה לפתיחת עסק

אולי יעניין אותך גם