4 דברים שחשוב לבדוק כשבוחרים שרת אחסון

כל בעל עסק שהקים אתר עם השירותים או המוצרים של העסק שלו יהיה צריך בשלב כזה או אחר למצוא חברת אירוח אתרים\ חברת אחסון אתרים או בשמו המקצועי: Web Hosting. חברת האחסון צריכה להיות מקצועיות, אמינה, איכותית וזמינה עבורכם לכל בעיה או תקלה שתצוץ. המחיר צריך להיות סביר שגם יצדיק את עצמו.

בואו נבין איך בוחרים חברת אחסון מבין כל החברות שנמצאות היום בשוק!

 

  1. הגדירו מהם צרכי האחסון שלכם מראש

כמו כל דבר, חשוב להגדיר מראש מה הציפיות והצרכים שלנו מחברת אחסון או שרת אחסון מסוים שאנחנו רוצים לבחור בו. הצרכים של אתר צריכים להיות גם בהיבט של אירוח האתר מה שכולל בין היתר גם את המיקום של קהל היעד העתידי שלכם. הוא יכול להיות גם בישראל וגם בחו"ל אבל אם אין לכם כל סיבה שהוא יהיה בחו"ל אולי שווה לוותר בשביל להקנות לקהל הישראלי תנאים נוחים יותר.

כמו כן עליכם להתחשב גם בכמות התעבורה, במספר כתובות הדואר האלקטרוני שנדרשות לכם, בנפח האחסון, בשפת התכונה, במחיר שהחברה דורשת ועוד. לכל הפרמטרים האלו יש השפעה ישירה על חבילת האחסון שתתאים לכם והתאמת שטח האחסון הנדרש בחבילה שלכם.

 

  1. חברת אחסון חינמית? מהארץ? אולי הכי כדאי לבחור מחו"ל?

לכל חברה ולכל בחירה שתעשו יהיו יתרונות וחסרונות. חברות אחסון חינמיות הן בדרך כלל לחובבנים או לבלוגרים. בטח לא לאתרים עסקיים רציניים. חברות אחסון מחו"ל הן לרוב יספקו לכם שירותים ותמיכה בשפה האנגלית – אם אתם רואים בזה קושי או מכשול לא כדאי להתעקש. חברות אחסון ישראליות יכולות להיות מעולות אם אתם מוודאים שהם לא מעמיסים מידי על השרתים שלהם ולא דוחפים המון אתרים על שרתים שלא מצליחים או יכולים לתפקד תחת הלחץ. היתרונות הם רבים: שירות בשפה העברית, תוכנות בשפה העברית, שירות לקוחות בעברית וכו'. הבחירה תלויה במה הכי חשוב לכם ומה האתר שלכם מיועד לעשות.

 

  1. מהירות העלייה של האתר יכולה לשנות את הבחירה שלכם

אין חברת פרסום היום שלא אומרת בריש גלי שמהירות עליית האתר יכולה לשנות לגמרי את העסק שלכם. אתם יכולים לעשות מבצעים ולהריץ קמפיינים אבל בסופו של דבר שהלקוח בוחר באופציה ונכנס לאתר להתרשם והוא לא עולה לו, או נתקע לו – בקיצור שחווית הגלישה שלו הייתה לא טובה: הפסדתם כסף ולקוח.

 

  1. שירות תמיכה טכנית שנותנת לכם חברת האחסון

חשוב לבדוק אם חברת האחסון שלכם מספקת לכם תמיכה טכנית במשך 24 שעות ביממה למשך כל ימות השבוע. האם הם מגיבים במהירות? מייצרים לכם פתרונות לתקלות? נמצאים שם בשבילכם במקרי חירום? כל אלה יכולים לשנות לגמרי את חווית המשתמש שלכם!

 

לסיכום

הנה הם ארבעת הפרמטרים והגורמים הכי חשובים בבחירת שרת אחסון לאתר שלכם.

מקווים שהחכמתם ונהנתם מהקריאה! שיהיה בהצלחה.

מאגרי מידע

 

אולי יעניין אותך גם

תכשיטים
טיפים פיננסים
זהב קונים רק אצל מומחים

כשמדובר בהשקעה במתכות יקרות, זהב היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר. הסיבה לכך נובעת נכך שלזהב יש תכונות ייחודיות שהופכות אותו לנכס יקר ויציב. הוא עמיד

קרא עוד »
מכשיר חישוב
טיפים פיננסים
הכל על המרת אינץ' לס"מ

אינץ' וסנטימטר הם שתי מידות האורך הקטנות הנפוצות ביותר. במידות הללו אנחנו עושים שימוש למדידה של גודל מוצרים, מרחקים קטנים, גדלים של מסכים ועוד. בישראל

קרא עוד »