ברגעים החשובים של החיים: איפה קונים מצבה?

כשמדובר בקניית מצבה, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. הגודל, הצורה, החומר והעיצוב הם כולם מרכיבים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת אנדרטה לאדם אהוב. מאמר זה יספק מידע על כל מה שצריך לדעת על קניית מצבה.

 

גודל המצבה

ראשית, חשוב להתייחס לגודל המצבה. מצבות יכולות לנוע בין קטנות לגדולות, והגודל שתבחר צריך לשקף את חשיבות האדם שנזכר. בדרך כלל, מועדפים מצבות זיכרון גדולות יותר, מכיוון שהן מספקות תצוגה בולטת יותר של חייו והישגיו של האדם.

גודל המצבה

צורה

לאחר שהחלטתם על הגודל, תוכלו להתחיל לחשוב על הצורה. צורות נפוצות למצבות כוללות משטח שיש מלבני ופשוט. מצבות שטוחות הן בדרך כלל הנפוצות ביותר, אם כי גם אנדרטאות שיש בעלות תוספות זקופות פופולריות. הצורה שתבחר צריכה לשקף את העדפתך האישית וכן את אישיותו של הנפטר.

צורה

חומר

לאחר מכן, תצטרך להחליט על החומר למצבה. חומרים נפוצים כוללים גרניט, שיש ואבן גיר. גרניט היא האפשרות העמידה והעמידה ביותר, אך היא גם היקרה ביותר. שיש ואבן גיר הם פחות יקרים ויכולים להיות פתרון מעולה ונגיש יותר עבור אנשים מסוימים.

 

עיצוב

לבסוף, תצטרך לשקול את עיצוב המצבה. ניתן לבחור מתוך מגוון עיצובים, לרבות סמלים דתיים, עצים, פרחים , הקדשות אישיות ועוד. אתה יכול גם לכלול כיתוב מותאם אישית עם השם, התאריכים וכל סנטימנט אחר שתרצה להביע.

 

איפה רוכשים?

עכשיו כשאתה יודע את היסודות של סוגי מצבה ועלויות, הגיע הזמן להחליט היכן לקנות מצבה. ניתן לרכוש מצבות מחברות אנדרטאות, מפעל מצבות, או אפילו ישירות מבית הקברות:

 

  • חברות אנדרטאות מתמחות ביצירה והתקנת מצבות. בדרך כלל יש להם מגוון רחב של מצבות זמין והם יכולים לספק סיוע בעיצוב וחריטה.  חברות אנדרטאות בדרך כלל מקיימות קשרים עם בתי קברות מקומיים ויכולות לסייע בהתקנת המצבה.
  • מפעל מצבות הוא אפשרות פופולרית יותר ויותר לרכישת מצבות. מפעלים אלו מציעים מבחר רחב של מצבות ובדרך כלל יש להן מחירים נמוכים יותר מאשר חברות קדישא. מפעלים עשויים גם לספק שירותי התקנה, אך חשוב לבדוק עם לפני רכישת מצבה כדי לוודא שההתקנה זמינה.
  • לבסוף, חלק מבתי הקברות מציעים מצבות למכירה ישירות לציבור. זו יכולה להיות אפשרות טובה אם אתה מחפש סוג מסוים של מצבה או חריטה ואם אינך רוצה לעבור דרך קמעונאי צד שלישי. חשוב להבין את הכללים והתקנות של בית העלמין לפני רכישת מצבה ישירות מבית העלמין.

 

המלצת המערכת 

מפעל מצבות מהגדולים והוותיקים בישראל ממוקם בראשון לציון, שירותיו כוללים ייצור, הובלה והרכבת מצבות בכל הארץ. במפעל כדר עובדים בעלי מקצוע מקצועיים, שירותים והימנים. במפעל ז זה קיימים מחירים סבירים לכל הדעות עם אפשרות לתשלומים. אם אתם מחפשים לעבור את השלב הזה בראש שקט אין ספק שמפעל כדר הוא המקום המושלם עבורכם. 

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, כאשר בוחרים מצבה, חשוב לזכור שהיא צריכה להיות השתקפות של חייו של האדם שהיא נועדה להנציח. זה צריך להיות מחווה הולמת לחייהם ולהישגיהם. עם שיקול דעת ומתחשב, אתה יכול לבחור את המצבה המושלמת עבור יקירך. בהצלחה, שלא תדעו עוד צער. 

ברגעים החשובים של החיים: איפה קונים מצבה?

אולי יעניין אותך גם

סיבות להשתמש בתוכנת REVIT
כללי
4 סיבות להשתמש בתוכנת REVIT

תוכנת REVIT היא הגשמת החלומות של אנשי מקצוע מתחום הבניין: הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לכל המעורבים בתהליך תכנון הבנייה, גישה למודל תלת ממדי ממוחשב שמכיל כמות

קרא עוד »