ביטוח תיירים בחופשות לאילת – מידע חשוב

אזרחים זרים אשר מגיעים לארץ, אינם נהנים מביטוח בריאות, ורבים מהם אינם מודעים לסכנות הכרוכות בחופשה.

אלו מהם שאינם רכשו ביטוח ביראות, עלולים להזדקק לטיפול רפואי כזה או אחר, אשר יהיה כרוך בעלויות גבוהות למדי.

אז מהו ביטוח בריאות לתיירים, ומה כדאי לבחון טרם הרכישה? זאת ועוד במאמר הבא.

 

הקדמה

אזרח זר, או במילה אחרת, תייר אשר מגיע לביקור בארץ ואינו מקבל מעמד קבוע, אינו יוכל ליהנות מביטוח בריאות. כל טיפול באשר הוא, אותו יקבל התייר, בין אם הליך רפואי פשוט, ובין אם הליך רפואי מורכב ומסובך, יהא כרוך בעלויות כספיות גבוהות למדי, שכן שירותים רפואיים פרטיים אינם זולים כלל. על מנת להימנע מהגעה להוצאה כספית גבוהה ובלתי צפויה, ישנה המלצה גורפת לתיירים, היא רכישת פוליסת ביטוח בריאות, טרם הגעתו לארץ.

 

מהי פוליסת ביטוח בריאות?

פוליסת ביטוח הבריאות לתייר, תעניק לו כיסויי רפואי נרחב בעלות נמוכה יותר, ולעיתים אף ללא עלות או השתתפות עצמית, בהתאם לטיפול הנדרש. כיסויים אלו כוללים מנעד רחב של טיפולים רפואיים, החל מביקור פשוט אצל רופא, דרך רכישת תרופות דחופות, וכלה במקרה של פטירה (חלילה), הטסת גופה וכו'.

לרוב, חברות הביטוח הישראליות מתקשרות עם אחת מן קופות החולים, זאת על מנת להעניק את הטיפול הרפואי למבוטחים אצלם דרכה.

 

עלות פוליסת ביטוח בריאות

עלות פוליסת ביטוח בריאות לתייר משתנה בהתאם למספר קריטריונים, בהם, כמו בכל פוליסה אחרת, גילו של המבוטח ומצבו הרפואי. באופן כללי, עלות ביטוח בריאות לתייר איננה נחשבת ליקרה, ולרוב מסתכמת בעלות של כ – 20 שקלים בלבד.

עוד פרמטר אשר משפיע על עלות פוליסת ביטוח הבריאות, יהיה היקף הכיסויים המוצעים בה. לדוגמא, חלק מן הפוליסות מציעות כיסוי עבור טיפולי שיניים דחופים, בעוד שאחרות אינן כוללות כיסוי בעבור טיפול דומה. בשל כך, יש לציין כי ישנה חשיבות רבה לבדוק מה כוללת הפוליסה, ולא להתפתות לבחור בפוליסה הזולה יותר.

 

החברות בשוק – האותיות הקטנות

כיום ישנן לא מעט חברות ביטוח בשוק, אשר מציעות שירותי ביטוח תיירים. ההבדלים ביניהן, לרוב, נוגעים בהיקף הפוליסה המוצעת ובהתאם לכך, שונות במחירן. יש לציין כי ישנה חשיבות מכרעת לעבור על כלל הסעיפים, שכן ישנן חברות אשר מחריגות מהכיסויים פיצויים בעבור פציעות אשר מתרחשות בפעילויות אקסטרים כאלה ואחרות, ולכן על התייר לדעת זאת מראש .

המלצתנו היא לרכוש פוליסת ביטוח ביראות רק מחברה אשר לה מוקד בשפתו של התייר, וכן לבדוק את שעות פעילות החברה, זאת על מנת להבטיח מענה למשך כל שעות היממה.

 

הורים וילד

אולי יעניין אותך גם

בית סוכן
ביטוחים
הכירו את בית סוכן!

אם אתם סוכני ביטוח מתחילים או כאלו המחפשים לבסס את עצמם יותר, הגיע הזמן שצכירו את בית סוכן. מדובר בסוכנות ביטוח שהוקמה מתוך חזון להיות

קרא עוד »